Technologia - Strona 4 z 60 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

PZU Benefity z uwierzytelnianiem dwuskładnikowym

PZU wprowadził uwierzytelnianie dwuskładnikowe (ang. Two Factor Authenticaton, 2FA) na platformie PZU Benefity. Ma to zapewnić lepszą ochronę kont użytkowników. Uwierzytelnianie dwuskładnikowe to „podwójne sprawdzenie”,...

Warta obsłuży klienta w czasie rzeczywistym

Warta chce w pełni zautomatyzować procesy obsługi klienta. Ubezpieczyciel wykonał już pierwszy krok na drodze do realizacji tego celu, wdrażając silnik decyzyjny – narzędzie...

Nowa era edukacji dla brokerów współpracujących z PZU Życie SA

Ciągłe doskonalenie umiejętności zawodowych jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w dynamicznym świecie sprzedaży ubezpieczeń. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wydajne i dostosowane do...

CRM – wsparcie w wyzwaniach branży ubezpieczeniowej

Customer Relationship Management (CRM) pomaga firmom zarządzać relacjami z klientami, optymalizować procesy sprzedażowe i poprawiać efektywność operacyjną. Stał się nieodzownym narzędziem w różnych branżach,...

Ubezpieczenia w służbie stylu życia? To proponuje klientom Balcia

Pod koniec listopada Balcia wprowadzi na polski rynek swoją aplikację mobilną. To narzędzie nie tylko umożliwia zakup polis i zarządzanie nimi, lecz także ma...

Sztuczna inteligencja – jak to ugryźć i z czym jeść?

Ocena ryzyka kredytowego, wykrywanie nadużyć finansowych czy przeciwdziałanie próbom prania pieniędzy: sztuczna inteligencja może wspomóc człowieka, znacznie skracając czas i zwiększając precyzję wykonania rutynowych, wymagających wiedzy i...

Pierwsza w Polsce porównywarka zakresów ubezpieczeń

Rozmowa z Joanną Malinowską z Comadso Aleksandra E. Wysocka: – Porozmawiajmy o porównywaniu zakresów ubezpieczeń, które od jakiegoś czasu oferuje Comadso. Jak to dokładnie działa? Joanna...

ABC e-Doręczeń dla branży ubezpieczeniowej

Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego to jedna z usług zaufania, ujętych w Rozporządzeniu eIDAS. Dla ubezpieczycieli to szansa na przyspieszenie procesów i oszczędności. W...

Technologia rozszerza możliwość kontaktu z marką, ale jej nie zastępuje

Co drugi klient firm ubezpieczeniowych korzysta przynajmniej z trzech kanałów zakupowych przy wyborze oferty, jednak tradycyjne metody kontaktu wciąż dominują – podaje raport PIU...

Ubezpieczycielu, skorzystaj z tych danych do oceny ryzyka

Rozmowa z Maciejem Kaczorkiem, Account Directorem w e-point Aleksandra E. Wysocka: – Co dokładnie platforma Pointo obiecuje ubezpieczycielom i dlaczego zdecydowaliście się wejść na rynek...
18,082FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie