PZU Benefity z uwierzytelnianiem dwuskładnikowym
PZU wprowadził uwierzytelnianie dwuskładnikowe (ang. Two Factor Authenticaton, 2FA) na platformie PZU Benefity. Ma to zapewnić lepszą ochronę kont użytkowników.
Uwierzytelnianie dwuskładnikowe to „podwójne sprawdzenie”,...
Warta obsłuży klienta w czasie rzeczywistym
Warta chce w pełni zautomatyzować procesy obsługi klienta. Ubezpieczyciel wykonał już pierwszy krok na drodze do realizacji tego celu, wdrażając silnik decyzyjny – narzędzie...
Nowa era edukacji dla brokerów współpracujących z PZU Życie SA
Ciągłe doskonalenie umiejętności zawodowych jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w dynamicznym świecie sprzedaży ubezpieczeń. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wydajne i dostosowane do...
CRM – wsparcie w wyzwaniach branży ubezpieczeniowej
Customer Relationship Management (CRM) pomaga firmom zarządzać relacjami z klientami, optymalizować procesy sprzedażowe i poprawiać efektywność operacyjną. Stał się nieodzownym narzędziem w różnych branżach,...
Ubezpieczenia w służbie stylu życia? To proponuje klientom Balcia
Pod koniec listopada Balcia wprowadzi na polski rynek swoją aplikację mobilną. To narzędzie nie tylko umożliwia zakup polis i zarządzanie nimi, lecz także ma...
Sztuczna inteligencja – jak to ugryźć i z czym jeść?
Ocena ryzyka kredytowego, wykrywanie nadużyć finansowych
czy przeciwdziałanie próbom prania pieniędzy: sztuczna inteligencja może
wspomóc człowieka, znacznie skracając czas i zwiększając precyzję wykonania
rutynowych, wymagających wiedzy i...
Pierwsza w Polsce porównywarka zakresów ubezpieczeń
Rozmowa z Joanną Malinowską z Comadso
Aleksandra E. Wysocka: – Porozmawiajmy o porównywaniu zakresów ubezpieczeń, które od jakiegoś czasu oferuje Comadso. Jak to dokładnie działa?
Joanna...
ABC e-Doręczeń dla branży ubezpieczeniowej
Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego to jedna z usług zaufania, ujętych w Rozporządzeniu eIDAS. Dla ubezpieczycieli to szansa na przyspieszenie procesów i oszczędności. W...
Technologia rozszerza możliwość kontaktu z marką, ale jej nie zastępuje
Co drugi klient firm ubezpieczeniowych korzysta przynajmniej z trzech kanałów zakupowych przy wyborze oferty, jednak tradycyjne metody kontaktu wciąż dominują – podaje raport PIU...
Ubezpieczycielu, skorzystaj z tych danych do oceny ryzyka
Rozmowa z Maciejem Kaczorkiem, Account Directorem w e-point
Aleksandra E. Wysocka: – Co dokładnie platforma Pointo obiecuje ubezpieczycielom i dlaczego zdecydowaliście się wejść na rynek...