Droga bez powrotu
Digitalizacja to już nie slogan. To kwestia
przetrwania – pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 jest tego dobitnym przykładem. Szkolnictwo,
branża nieruchomości, urzędy, wszyscy, jeśli tylko mogą, przenoszą się...
Nierówne tempo ubezpieczycieli
Jeszcze kilka tygodni temu na hasło „chmura
ubezpieczeniowa” co bardziej konserwatywni ubezpieczyciele reagowali
sceptycyzmem. Padały argumenty związane z bezpieczeństwem danych i z
niejednoznacznym stanowiskiem nadzoru ubezpieczeniowego. Teraz...
Technologia AI skraca czas rozpatrywania szkód z dni do sekund
W sytuacji, gdy ubezpieczone straty spowodowane klęskami żywiołowymi rosną nawet o 83% i przekraczają 100 mld euro czwarty rok z rzędu, technologia PortalPRO oparta...
PZU wspiera Bielika
PZU został partnerem udziału polskiego otwartego modelu językowego Bielik.AI w światowym finale konkursu Spotlight AI 2025 w Paryżu. Dzięki wsparciu zakładu Bielik.AI ma możliwość...
Czas na ubezpieczenia czwartej generacji
O internecie rzeczy, telematyce i sztucznej inteligencji mówi się w naszej branży nie od dziś. Niewiele jest jednak konkretnych wdrożeń, które wykorzystywałyby te zdobycze...
Koniec podchodów
Jako reprezentant insurtechów należę do tej części obserwatorów, która uważa, że ewolucje technologiczne w polskich zakładach ubezpieczeń już powinny się szeroko dziać, i która...
astorya.io rozszyfrowuje mapę innowacji PZU
W astorya.vc od kilku lat przyglądamy się start-upom oraz zespołom innowacji w ubezpieczeniach w Europie i w Polsce. Działają one bardziej lub mniej otwarcie....
Agencie, wynajmij sobie technologię!
Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, Chief Product Officerem w Insly
Aleksandra E. Wysocka: – Insly działa na kilku europejskich rynkach. Jak się prezentuje Polska na tle...
Jak skutecznie obsługiwać regresy ubezpieczeniowe?
Zarządzanie portfelem regresowym z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi i nowoczesnych metod pozyskania danych, wyceny wierzytelności i odzyskania należności zawsze oznacza wysoki poziom skuteczności.
Jak powinien wyglądać...
Jak Camunda zmienia branżę wobec nowych oczekiwań
Obecne oczekiwania klientów nie ograniczają się do jakościowych produktów i uczciwych cen. Wraz z rozwojem e-commerce, aplikacji mobilnych, usług w chmurze i AI oczywiste...