Sztuczna inteligencja dla aktuariuszy
Rozmowa z Dawidem Kopczykiem, CEO Quantee
Aleksandra E. Wysocka: – Zawód aktuariusza zawsze był elitarny i otoczony pewną aurą tajemniczości. Okazuje się jednak, że aktuariusz...
Chmura obliczeniowa odgrywa coraz większą rolę w ubezpieczeniach
Pandemia Covid-19 wystawiła sektor ubezpieczeniowy na wielką próbę, ale jednocześnie stała się impulsem do zmian. Ubezpieczenia w ciągu zaledwie tygodnia po ogłoszeniu lockdownu stały...
Aplikacja Avivy wspiera klientów w zakresie profilaktyki zdrowotnej
DigiCare+ to nowa aplikacja mobilna udostępniona przez brytyjską Avivę. Nowe narzędzie wspiera klientów ubezpieczyciela w dbaniu o zdrowie, wykrywaniu problemów zdrowotnych i radzeniu sobie...
Nigdy nie ufaj obcym. Brzmi znajomo?
Przenieśmy to powiedzenie na grunt nowoczesnej architektury systemów IT w naszej organizacji. Koncepcja Zero Trust Architecture (ZTA) ewoluuje już od ponad dziesięciu lat. Ostatnio...
Link4 rozszerza swoje kompetencje chmurowe
Link4 we współpracy z Microsoft realizuje program szkoleniowy Akademia Chmurowa. Celem przedsięwzięcia jest zarówno rozszerzanie kwalifikacji pracowników, jak również zapewnienie im certyfikatów spełniających wytyczne...
Technologia blockchain przyszłością ubezpieczeń (1)
O blockchainie pisze się ostatnimi czasy naprawdę sporo. Jeszcze więcej się mówi. Zdaniem niektórych autorów znaczenie i pozycja rzeczonej technologii dla współczesnego świata będą...
Cyfryzacja w służbie eliminacji ryzyka ubezpieczeniowego
Zdaniem prezesa OnGeo Antoniego Łabaja technologie jutra pozwalają uniknąć niedoszacowania ryzyka ubezpieczeniowego w przypadku nieruchomości gruntowych.
Obecnie na prawie 8,5 miliona działek zabudowanych aż milion...
Oferta inwestycyjna UNIQA dostępna zdalnie przez aplikację
UNIQA TFI i Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych wdrożyły rozwiązanie umożliwiające całkowicie zdalne korzystanie z bogatej oferty produktów inwestycyjnych. Wystarczy e-dowód oraz smartfon z NFC...
Czy widok 360 klienta to tylko modne pojęcie?
Kiedy prowadzę prezentacje dla liderów transformacji cyfrowej, pokazuję zawsze dwa zdjęcia. Pierwsze przedstawia młodego człowieka w swetrze w romby i symbolizuje to, jak my,...
Klienci polskich ubezpieczycieli nie obawiają się voicebotów
Z danych Sprint, spółki dostarczającej voiceboty i inne oprogramowanie dla contact center, wynika, że 75% poszkodowanych, którzy zetknęli się z botem przy likwidacji szkód,...