Technologia - Strona 45 z 59 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Sztuczna inteligencja dla aktuariuszy

Rozmowa z Dawidem Kopczykiem, CEO Quantee Aleksandra E. Wysocka: – Zawód aktuariusza zawsze był elitarny i otoczony pewną aurą tajemniczości. Okazuje się jednak, że aktuariusz...

Chmura obliczeniowa odgrywa coraz większą rolę w ubezpieczeniach

Pandemia Covid-19 wystawiła sektor ubezpieczeniowy na wielką próbę, ale jednocześnie stała się impulsem do zmian. Ubezpieczenia w ciągu zaledwie tygodnia po ogłoszeniu lockdownu stały...

Aplikacja Avivy wspiera klientów w zakresie profilaktyki zdrowotnej

DigiCare+ to nowa aplikacja mobilna udostępniona przez brytyjską Avivę. Nowe narzędzie wspiera klientów ubezpieczyciela w dbaniu o zdrowie, wykrywaniu problemów zdrowotnych i radzeniu sobie...

Nigdy nie ufaj obcym. Brzmi znajomo?

Przenieśmy to powiedzenie na grunt nowoczesnej architektury systemów IT w naszej organizacji. Koncepcja Zero Trust Architecture (ZTA) ewoluuje już od ponad dziesięciu lat. Ostatnio...

Link4 rozszerza swoje kompetencje chmurowe

Link4 we współpracy z Microsoft realizuje program szkoleniowy Akademia Chmurowa. Celem przedsięwzięcia jest zarówno rozszerzanie kwalifikacji pracowników, jak również zapewnienie im certyfikatów spełniających wytyczne...

Technologia blockchain przyszłością ubezpieczeń (1)

O blockchainie pisze się ostatnimi czasy naprawdę sporo. Jeszcze więcej się mówi. Zdaniem niektórych autorów znaczenie i pozycja rzeczonej technologii dla współczesnego świata będą...

Cyfryzacja w służbie eliminacji ryzyka ubezpieczeniowego

Zdaniem prezesa OnGeo Antoniego Łabaja technologie jutra pozwalają uniknąć niedoszacowania ryzyka ubezpieczeniowego w przypadku nieruchomości gruntowych. Obecnie na prawie 8,5 miliona działek zabudowanych aż milion...

Oferta inwestycyjna UNIQA dostępna zdalnie przez aplikację

UNIQA TFI i Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych wdrożyły rozwiązanie umożliwiające całkowicie zdalne korzystanie z bogatej oferty produktów inwestycyjnych. Wystarczy e-dowód oraz smartfon z NFC...

Czy widok 360 klienta to tylko modne pojęcie?

Kiedy prowadzę prezentacje dla liderów transformacji cyfrowej, pokazuję zawsze dwa zdjęcia. Pierwsze przedstawia młodego człowieka w swetrze w romby i symbolizuje to, jak my,...

Klienci polskich ubezpieczycieli nie obawiają się voicebotów

Z danych Sprint, spółki dostarczającej voiceboty i inne oprogramowanie dla contact center, wynika, że 75% poszkodowanych, którzy zetknęli się z botem przy likwidacji szkód,...
18,060FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie