Technologia - Strona 52 z 59 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Covid-19 wymusza znaczący wzrost inwestycji w technologie

Blisko połowa uczestników badania KPMG International i Harvey Nash podsumowanego w raporcie „CIO Survey 2020: Everything changed. Or did it?” uważa, że pandemia przyspieszyła...

Trzeba umieć minimalizować skutki ataku cybernetycznego

Z danych CERT Polska wynika, że w 2019 r. blisko 10% z 40 tys. zdarzeń stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa informacji w Polsce to incydenty,...

Śmierć następstwem ataku ransomware

O tym, że szkody w cyberprzestrzeni oddziałują na świat rzeczywisty, nie trzeba już chyba nikogo przekonywać. Wraz ze wzrostem liczby szpitalnych urządzeń podłączonych do...

Incydent cyberbezpieczeństwa na własne życzenie, czyli co można było zrobić lepiej

W przypadku tego incydentu bezpieczeństwa na żadnym z etapów jego obsługi nie pojawili się hakerzy, żądanie okupu lub przynajmniej złośliwe oprogramowanie. Zamiast tego doszło...

Phishing – największe zagrożenie dla cyberbezpieczeństwa

Koszty cyberincydentu dla firmy mogą być ogromne i decydować o jej przyszłości. Myślenie wyłącznie o kosztach chwilowego przestoju przedsiębiorstwa to częsty błąd popełniany przez...

Uproszczone narzędzia identyfikacji klientów nie wytrzymają próby czasu

Po wyrażeniu przez Komisję Nadzoru Finansowego zgody na złagodzone wymogi dotyczące weryfikacji tożsamości klientów zawierających umowy ubezpieczeń na życie, zakłady z działu I mogą...

Nowa odsłona aplikacji Saltus Zdrowie

Saltus Ubezpieczenia ulepszył aplikację mobilną Saltus Zdrowie, m.in. zwiększając bezpieczeństwo danych w aplikacji poprzez wprowadzenie logowania za pomocą PIN-u lub danych biometrycznych. Wyeksponowana została...

Bajki robotów i inne opowiadania

Mam na imię Optimus. Urodziłem się 7 lipca 2020 roku i jestem robotem! Moim głównym zadaniem jest wystawianie polis flotowych. Zostałem stworzony z potrzeby...

Link4 uruchomił aplikację Mobilny Agent

Specjalna aplikacja mobilna, którą wdrożył Link4, pomaga agentom zarządzać portfelem polis. Towarzystwo zapowiedziało też kolejne ułatwienie w sprzedaży agencyjnej – zdalną obsługę klienta. Aplikacja Mobilny...

Jeden system – nieograniczone możliwości

Panel Agencyjny Asist, Panel Asist, Panel – tak w Asist określa się narzędzie, którym posługują się pracownicy i współpracownicy multiagencji. Niepozorna nazwa, kryjąca za...
18,058FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie