Automatyzacja likwidacji szkód – ewolucja czy rewolucja?
Od ponad 40 lat procesy obsługi szkód i roszczeń w Polsce przechodzą ewolucję – od centralizacji procesów, poprzez wprowadzenie obsługi telefonicznej, stopniową eliminację papieru,...
Te technologie zmieniają ubezpieczenia
Rozmowa z Marcinem Plutą, partnerem zarządzającym Sollers Consulting
Aleksandra E. Wysocka: – Na swoje 20-lecie firma Sollers Consulting przeprowadziła badanie wśród klientów dotyczące technologii, które...
SIGNIUS i Authologic wprowadziły podpis elektroniczny ze zdalną weryfikacją tożsamości
SIGNIUS to nowoczesna platforma do zdalnego podpisywania dokumentów zgodnie z eIDAS dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Dzięki strategicznej współpracy z Authologic, SIGNIUS zapewnia jednorazową...
Sollers Consulting: Nowe inicjatywy na dwudziestolecie działalności
Podczas 11. edycji spotkania Winetasting firma doradztwa biznesowego i informatycznego Sollers Consulting ogłosiła, że zwiększa swoje zdolności technologiczne, aby lepiej wspierać ubezpieczycieli i banki....
Leadenhall: LIS wspiera sprzedaż
Leadenhall Insurance System, w skrócie LIS, to nowa platforma transakcyjna, która jest efektem ponad 24-miesięcznej pracy zespołu ekspertów, począwszy od specjalistów UX i analityków,...
LINK4 odświeżył kalkulator moto
LINK4 przeprowadził pierwszy po zeszłorocznym wdrożeniu poważniejszy face lift kalkulatora moto. Dzięki integracji z bazami CEPiK i CEP narzędzie pozwala w kilka sekund obliczyć...
Digitalizacja i modernizacja – potrzebne szybkie i zdecydowane działania
W czasach nagłych zmian i ciągłej niepewności ubezpieczyciele pozostają opoką bezpieczeństwa finansowego. Właśnie dlatego coraz ważniejsze staje się dla nich podnoszenie poprzeczki na polu...
AI i automatyzacja to przyszłość, która dzieje się teraz
Branża ubezpieczeniowa stoi przed koniecznością modernizacji systemów i procesów, aby utrzymać konkurencyjność i spełniać rosnące oczekiwania klientów. W odpowiedzi na te potrzeby ubezpieczyciele coraz...
Czy wystarczy kilka kliknięć, by zautomatyzować marketing?
„Next, Next, Next” to chyba najpopularniejsza technika instalowania oprogramowania na komputerach osobistych. Polega na klikaniu przycisku „dalej” nawet bez czytania treści z wyskakujących okien...
PinPoint – jak działać w punkt
Oparty na sztucznej inteligencji i wykorzystujący technologię online system do zarządzania dla menedżerów sprzedaży został wdrożony w ERGO Hestii. PinPoint zapewnia regionalnym menedżerom sprzedaży...