Technologia - Strona 57 z 68 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Czy można ubezpieczyć prawdę?

Kolejna edycja kongresu Insurtech Insights odbyła się 1 i 2 marca w Londynie. Jest to wydarzenie, które każdego roku gromadzi przedstawicieli firm ubezpieczeniowych, insurtechów...

Sztuczna inteligencja wesprze likwidację szkód osobowych

Firma Minte.ai opracowała rozwiązanie, które pozwala na podstawie informacji z dokumentacji medycznej wesprzeć pracowników w likwidacji szkód. Narzędzie bazujące na sztucznej inteligencji umożliwia m.in....

Śmierć następstwem ataku ransomware

O tym, że szkody w cyberprzestrzeni oddziałują na świat rzeczywisty, nie trzeba już chyba nikogo przekonywać. Wraz ze wzrostem liczby szpitalnych urządzeń podłączonych do...

MojePZU dla użytkowników telefonów Huawei

Posiadacze najnowszych smartfonów Huawei mogą już korzystać z platformy mojePZU – serwisu samoobsługowego, za pośrednictwem którego klienci ubezpieczyciela mogą załatwić zdalnie większość spraw. Jest...

Podpis elektroniczny, który ułatwi pracę w branży ubezpieczeniowej

W lutym uruchomiona została nowoczesna i bezpieczna platforma do zdalnego podpisywania dokumentów zgodnie z eIDAS – SIGNIUS Professional. Usługa skierowana jest zarówno do klientów...

Ergo Hestia ma już chatbota, teraz szykuje voicebota

Na stronie internetowej Ergo Hestii został uruchomiony chatbot. Za jego pośrednictwem można zapoznać się z ofertą ubezpieczyciela, jak również uzyskać wsparcie w obsłudze umowy...

Warta obsłuży klienta w czasie rzeczywistym

Warta chce w pełni zautomatyzować procesy obsługi klienta. Ubezpieczyciel wykonał już pierwszy krok na drodze do realizacji tego celu, wdrażając silnik decyzyjny – narzędzie...

Ministerstwo Cyfryzacji: Polacy coraz częściej załatwiają sprawy online

Przez ostatnie pół roku Polacy codziennie zakładali średnio 14 tysięcy nowych profili zaufanych, wysyłali online do urzędów 2401 pism ogólnych i przez internet zgłaszali...

Skuteczna cyfrowa dystrybucja ubezpieczeń to nie yeti

Rozmowa z Danutą Żukowską, dyrektorką generalną Cachet w regionie CEE Aleksandra E. Wysocka: – Cachet jest na polskim rynku już od dwóch i pół roku....

Nowa era oceny ryzyka i obsługi klienta

Branża ubezpieczeniowa, choć od lat korzysta z zaawansowanych technologii, stoi obecnie przed kolejną rewolucją – tym razem napędzaną przez sztuczną inteligencję (AI) oraz uczenie...
18,486FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie