Inteligentne systemy tną koszty i zwiększają skuteczność agentów
Systemy inteligentne IVR i callboty uwolnią agentów od standardowej obsługi klientów, zmniejszą koszty obsługi inboundowej, zwiększą skuteczność sprzedaży i predictive call.
INTELIGENTNE SYSTEMY IVR interakcje...
Nierówne tempo ubezpieczycieli
Jeszcze kilka tygodni temu na hasło „chmura
ubezpieczeniowa” co bardziej konserwatywni ubezpieczyciele reagowali
sceptycyzmem. Padały argumenty związane z bezpieczeństwem danych i z
niejednoznacznym stanowiskiem nadzoru ubezpieczeniowego. Teraz...
Droga bez powrotu
Digitalizacja to już nie slogan. To kwestia
przetrwania – pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 jest tego dobitnym przykładem. Szkolnictwo,
branża nieruchomości, urzędy, wszyscy, jeśli tylko mogą, przenoszą się...
Insly ma niezależny kalkulator i CRM dla pośredników
Rozmowa z Piotrem Bartosem, country managerem
Insly w Polsce
Aleksandra
E. Wysocka: – W ostatnim komunikacie poinformowaliście, że pośrednicy
korzystający z kalkulatora polisowego Insly będą mogli teraz bezpłatnie
korzystać...
Co powinieneś wiedzieć o trwałym nośniku
Celem trwałego nośnika
jest zabezpieczenie obydwu stron transakcji przed nieautoryzowanymi zmianami w
zapisach umownych. W szczególności zabezpiecza konsumenta przed nieuczciwymi
praktykami ze strony wystawcy dokumentu.
Nałożone przez...
Jak zorganizować w ciągu 1–2 dni komunikację telefoniczną w strukturze rozproszonej?
Wiele firm, by utrzymać ciągłość funkcjonowania, organizuje obecnie zdalną pracę dla personelu. O ile management, informatycy i wielu innych pracowników może pracować w domu...
Koniec podchodów
Jako reprezentant insurtechów należę do tej części obserwatorów, która uważa, że ewolucje technologiczne w polskich zakładach ubezpieczeń już powinny się szeroko dziać, i która...
Czas na ubezpieczenia czwartej generacji
O internecie rzeczy, telematyce i sztucznej inteligencji mówi się w naszej branży nie od dziś. Niewiele jest jednak konkretnych wdrożeń, które wykorzystywałyby te zdobycze...
Prostsze życie z Syriuszem
Ubezpieczenia powinny zapewniać ochronę i poczucie bezpieczeństwa, a nie być skomplikowane. Dlatego ERGO Hestia ponad rok temu wprowadziła system, który miał łączyć wysoką jakość...
Trzy zasady nowoczesnej obsługi klienta przy wsparciu narzędzi IT
Myślisz o założeniu własnej agencji ubezpieczeniowej? Gratulacje! To (od)ważna decyzja, która jest z pewnością początkiem wspaniałej przygody i wyzwania. Na pewno prowadzisz dokładne notatki...