Interfejs przyszłości
Współpraca korporacji ze startupami to przedsięwzięcie bardzo korzystne dla obu stron. Z jednej strony mamy dużą, dojrzałą organizację z jasno określonymi potrzebami, z drugiej...
Cyfrowa transformacja w ubezpieczeniach. Papierowy hamulcowy
W ostatnim czasie przyszło mi znaleźć się w dość komicznej sytuacji, w której poprzez narzędzie do wideokonferencji, siedząc wygodnie w domu, prezentowałem system do...
PZU Zdrowie wdroży e-test ryzyka zarażenia koronawirusem
PZU Zdrowie udostępni swoim klientom internetowy test oceny ryzyka zarażenia koronawirusem, stworzony przez firmę Infermedica – podał „Puls Biznesu”.
Test został przygotowany w formie krótkiego...
Nationale-Nederlanden: Nowe technologie zmienią wiele aspektów naszego życia
Z raportu „Rodzina Przyszłości” opracowanego przez DELab UW na zlecenie Nationale-Nederlanden wynika, że w dobie kryzysu ponad jedna trzecia badanych rodzin zaczęła wyraźnie częściej...
Microsoft zainwestuje miliard dolarów w transformację cyfrową Polski
Microsoft ogłosił kompleksowy plan inwestycyjny o wartości 1 miliarda dolarów, którego celem jest przyspieszenie innowacji i cyfrowej transformacji na rzecz rozwoju Polskiej Doliny Cyfrowej....
Czy ubezpieczyciele umieją działać zdalnie?
Innowacje,
o których branża ubezpieczeniowa najczęściej mówiła w 2019 r., to omnichannel,
portale klienckie i narzędzia do samodzielnej likwidacji szkód. Wszystko
wskazuje na to, że innowacjami o...
Nasz świat stanął na rozdrożu
Reakcje ubezpieczycieli
w trakcie kryzysu Covid-19 i po nim wpłyną na kształt branży na kolejne 20 lat.
Fakt, że dzieje się to w tym samym czasie,...
Przełom w problemach z integracją?
Integrowanie systemów informatycznych zajmuje dużo czasu i – z różnych powodów – rzadko mieści się w pierwotnie zakładanym budżecie. Czy tak musi być zawsze?...
Teraz to się nie da?
Ostatnio mogliśmy przeczytać
o tym, że dobrych momentów na wdrożenie programu ubezpieczeniowego nie ma. Obecnie
można powiedzieć, że nie ma nawet dobrych momentów na obsługę już
obowiązującego...
Inteligentne systemy tną koszty i zwiększają skuteczność agentów
Systemy inteligentne IVR i callboty uwolnią agentów od standardowej obsługi klientów, zmniejszą koszty obsługi inboundowej, zwiększą skuteczność sprzedaży i predictive call.
INTELIGENTNE SYSTEMY IVR interakcje...