Jakość danych to proces
Chcielibyśmy zrealizować projekt, który poprawi jakość danych – to słowa, które w ostatnim czasie słyszałem wielokrotnie. Z jednej strony budzą nadzieję, z drugiej jest...
Poświęć minutę dla skóry na urlopie
Lato, lato wszędzie… Dlatego zachęcamy do zadbania o swoją skórę. PZU kontynuuje misję przypominania o profilaktycznym samobadaniu znamion, aby ochronić się przed nowotworem skóry,...
Jak przekroczyć horyzonty hype’u?
W ostatnich latach nastąpiła rewolucja w danych, a firmy w sektorze finansowym dążą do stania się organizacjami data-driven. Ich celem jest podejmowanie przemyślanych, perspektywicznych...
Ubezpieczyciele potrzebują AI bardziej niż kiedykolwiek
Zmiany w regulacjach oraz uwzględnienie ryzyka klimatycznego i kwestii ESG to zaledwie część wyzwań, z jakimi mierzą się obecnie firmy ubezpieczeniowe. Agenci potrzebują nowych,...
Trzymaj gardę
Nasza codzienność przenosi się do sieci. Żyjemy w cyfrowym świecie, korzystamy z usług banków, urzędów, kupujemy bilety do kina, umawiamy się do lekarza, oglądamy...
Od startupu do wiodącego insurtechu w sześć lat
Rozmowa z Michałem Jackowiakiem, CEO ECOM
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Co sprawiło, że firma, która zaczynała jako kilkunastoosobowy zespół, w ciągu sześciu lat stała się...
Jak skutecznie stosować AI w ubezpieczeniach
Od pojawienia się na rynku chatu GPT jeszcze więcej mówi się o sztucznej inteligencji, jej możliwościach w automatyzacji procesów marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta...
Milionowe odsłony na TikToku – jak to robi Compensa?
Rozmowa z Karoliną Tworzydło, dyrektorką Departamentu Strategii Marketingowej i Komunikacji Compensy
Aleksandra E. Wysocka: – Compensa zaczęła wykorzystywać platformę TikTok. Czym jest dla Was ta...
Zwinny jak insurtech, ostrożny jak ubezpieczyciel
O wyzwaniach we współpracy insurtechów z ubezpieczycielami mówi Adam Pasternak-Winiarski, partner associate w Dziale Usług Aktuarialnych Deloitte
Aleksandra E. Wysocka: – Deloitte przeprowadziło niedawno badanie...
Czy korzystanie z systemów informatycznych to przewaga konkurencyjna, czy już obowiązek brokerów?
W 2007 r. rozpocząłem swoją przygodę z rynkiem brokerskim, po kilkunastu latach pracy po drugiej stronie barykady, czyli u ubezpieczycieli. Od samego początku zajmowałem...