Technologia - Strona 9 z 23 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Insurtech przeprowadzi analizę ryzyka pogodowego dla danej lokalizacji

Skyblu.ai wdrożył narzędzie do oceny ryzyk pogodowych występujących w danej lokalizacji dla nieruchomości na terenie Polski. Z tego rozwiązania korzystają już ubezpieczyciele z Francji...

Kto nie idzie do przodu, ten się cofa

W mediach informujemy o „stabilnym rozwoju” i „rekordowych zyskach”, podczas gdy wielu z nas tkwi w starych technologiach i bałaganie informacyjnym. A klienci nie...

Innowacje w każdym miejscu

Innowacje to nie tylko rozwiązania informatyczne, ale także produktowe. Wprowadzamy je w każdym aspekcie działania firmy. Ważne jest, aby miały one swój cel. Zgodnie ze...

Trudno już było. Nadszedł czas wygody

Innowacja nie musi oznaczać wymyślania koła na nowo. Czasem wystarczy zebrać dotychczasowe osiągnięcia i skumulować ich potencjał w jednym miejscu. Taka idea przyświecała twórcom...

7 kroków do integracji z CEPiK

Przed ubezpieczycielami kolejne wyzwanie technologiczne, ale też istotna szansa biznesowa: integracja z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (CEPiK). Jak zrobić to w prawidłowy sposób? Do...

Cyberaudyt w szacowaniu ryzyka ubezpieczeniowego

Raport Global Risk 2022 określa incydent bezpieczeństwa jako jedno z dziesięciu zagrożeń, których możliwość wystąpienia wzrosła od początku kryzysu Covid-19. Co więcej, 85% liderów...

Rewolucja na rynku programów dla agentów ubezpieczeniowych

Biorąc pod uwagę sytuację na rynku, nowa aplikacja obok funkcji już istniejących musi zaoferować użytkownikom coś nowego, poprawiającego komfort pracy, z nowoczesnym i intuicyjnym...

Jak boty przeanalizują certyfikaty IDD i opracują raport dla KNF?

Rozmowa z Łukaszem Jędrzejczykiem, CEO EvoBot2 Aleksandra E. Wysocka: – W ostatnich latach ubezpieczyciele coraz częściej wykorzystują voiceboty. W jakich miejscach organizacji mają one największe...

Jak nie budować botów?

„Dzień dobry, czy jest pan zainteresowany instalacją paneli fotowoltaicznych?” – usłyszały w słuchawce już miliony Polaków. Tego typu połączeń przybywa, a w ciągu ostatnich...

Co z tą szkodą? Klient chce to wiedzieć natychmiast

Wśród istotnych czynników decydujących o stopniu zadowolenia klienta z procesu likwidacji szkody jest dostęp do informacji o statusie sprawy w czasie rzeczywistym. Klienci badani przez...
17,599FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie