Co z tą szkodą? Klient chce to wiedzieć natychmiast
Wśród istotnych czynników decydujących o stopniu zadowolenia klienta z procesu likwidacji szkody jest dostęp do informacji o statusie sprawy w czasie rzeczywistym.
Klienci badani przez...
Brokerzy muszą uważać, na czym pracują
Brokerzy boją się kontroli KNF w sprawie spełniania wymogów prawnych dotyczących chmury obliczeniowej i analizy potrzeb klienta. Nie wszystkie programy do przetwarzania informacji w...
Odszkodowanie od Beesafe przyjdzie Blikiem
Beesafe chce wykorzystać przelewy Blik do szybkich wypłat odszkodowań – dowiedział się serwis cashless.pl. Wdrożenie tego rozwiązania zaplanowano na ostatni kwartał 2022 roku.
Aby móc...
Jak skrócić ścieżkę zakupową do 60 sekund?
Wprowadzenie nowej marki na rynek i skrócenie ścieżki zakupowej do 60 sekund to największe wyzwanie dla zakładów ubezpieczeniowych. Jak prawidłowo wdrożyć sprzedaż polis komunikacyjnych...
Skuteczna robotyzacja w ubezpieczeniach
Obecnie obserwujemy na rynku szybki wzrost automatyzacji procesów. W firmach i przedsiębiorstwach pojawiają się nowe technologie i rozwiązania, które ułatwiają i przyśpieszają wykonywanie zadań....
Agencie, wynajmij sobie technologię!
Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, Chief Product Officerem w Insly
Aleksandra E. Wysocka: – Insly działa na kilku europejskich rynkach. Jak się prezentuje Polska na tle...
PIU: Bruksela chce ujarzmić roboty
W Brukseli toczą się obecnie prace dotyczące regulacji w zakresie sztucznej inteligencji, które w dyskusjach Parlamentu Europejskiego są też określane jako najważniejsza regulacja dekady....
25 lat analityki danych w ubezpieczeniach
Rozmowa z Markiem Wilczewskim, dyrektorem Biura Zarządzania Informacją Grupy PZU
Aleksandra E. Wysocka: – Od samego początku swojej kariery pracuje Pan w świecie danych. Jakie...
Podróż ubezpieczyciela do chmury nie musi boleć
Rozmowa ze Sławomirem Lubakiem, partnerem i liderem obszaru inżynierii usług chmurowych (Cloud Engineering) w Deloitte
Aleksandra E. Wysocka: – Chmura obliczeniowa powoli staje się oczywistością...
Cykl życia klienta według SAS
19 maja 2022 r. w urokliwej Villi Foksal w Warszawie odbyło się spotkanie zatytułowane „Insurance Inspiration Day. Cykl życia klienta ubezpieczeniowego”. Patronem medialnym wydarzenia...