TU Zdrowie odświeżyło aplikację mobilną dla ubezpieczonych

0
438

TU Zdrowie wprowadziło nową wersję bezpłatnej aplikacji mobilnej dla swoich klientów. Odświeżenie narzędzia poprawiło jego funkcjonalność, personalizację oraz bezpieczeństwo danych.

Zaktualizowana aplikacja pozwala ubezpieczonym w jeszcze prostszy sposób korzystać ze zdalnego umawiania wizyt lekarskich oraz ich odwoływania. Ubezpieczony może to zrobić z poziomu smartfona lub tabletu, bez wychodzenia z domu. Użytkownicy aplikacji mają możliwość zarezerwowania wizyty stacjonarnej, zamówienia usługi oraz konsultacji zdalnej z lekarzem, która jest dostępna w trzech formach: rozmowy telefonicznej, wideo oraz chatu. TU Zdrowie, współpracując z dostawcami w zakresie telemedycyny, w tym Cyfrową Przychodnią należącą do Operatora Medycznego Świat Zdrowia, oferuje konsultacje z ponad 100 medykami 30 specjalizacji.

Cyfryzacja to jeden z najważniejszych elementów naszej strategii, dlatego systematycznie wprowadzamy nowe rozwiązania dostosowane do potrzeb ubezpieczonych w TU Zdrowie. Obserwujemy, że coraz chętniej rezerwują oni wizyty lekarskie przez Panel Ubezpieczonego oraz aplikację mobilną – w tej chwili już co 5. konsultacja stacjonarna jest umawiana w ten sposób. Dzięki aktualizacji aplikacji, ubezpieczeni będą to mogli robić jeszcze wygodniej i szybciej  – podkreśla Sławomir Koszewski, członek zarządu TU Zdrowie. 

Oprócz umawiania i odwoływania wizyt ubezpieczeni za pośrednictwem aplikacji mogą m.in. uzyskać e-receptę na kończące się leki, wyszukać placówki medyczne w najbliższej okolicy, założyć konto dziecka i zarządzać nim z poziomu swojego konta, złożyć wniosek refundacyjny (wniosek o zwrot kosztów leczenia), zamówić leki w wybranej aptece za pośrednictwem Apteline.pl lub KtoMaLek.pl czy przystąpić do programu zdrowotnego.

– Aplikacja w nowej, odświeżonej wersji pozwoli korzystać ze wszystkich przydatnych funkcji w łatwy, intuicyjny sposób oraz da możliwość personalizacji i dostosowania jej do indywidualnych potrzeb użytkownika, dbając jednocześnie o bezpieczeństwo danych. To miejsce, w którym ubezpieczeni będą mogli kompleksowo zarządzać swoim zdrowiem na wielu poziomach – od umówienia wizyty lekarskiej po zamówienie niezbędnych leków – dodaje Magdalena Nitek, koordynatorka ds. rozwoju systemów medycznych i sieci medycznej TU Zdrowie.

Aplikacja TU Zdrowie dostępna jest dla urządzeń z systemem Android i iOS, odpowiednio w sklepie Google Play i AppStore.

(AM, źródło: TU Zdrowie)