Podczas tegorocznej edycji Konferencji Franczyza 2.0, organizowanej przez I’GS In Good Strategy, marka Unilink Group została uhonorowana tytułem „Franchise Impact Leader” w ramach plebiscytu „Franchise Brands with Impact – Marki, które mają wpływ”. To wyróżnienie przyznawane jest liderom rynku (firmom i ludziom), którzy poprzez swoje działania, wizję i systemowe podejście realnie wpływają na rozwój i zyskowność sieci franczyzowych.
Plebiscyt, którego celem jest promowanie odpowiedzialnego i innowacyjnego franchisingu, wyróżnia marki oraz dostawców rozwiązań, którzy budują skalowalne, efektywne i zrównoważone modele franczyzowe. Jury doceniło Grupę Unilink za konsekwentne wdrażanie strategii wspierających rozwój, efektywne zarządzanie rozproszoną strukturą oraz zaangażowanie w budowanie kultury współpracy i przedsiębiorczości w sieci.
– Zwycięstwo i nagroda w kategorii „Franchise Impact Leader” to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że nasz model współpracy przynosi realną wartość. W Unilink wierzymy, że siła sieci tkwi w ludziach – ich zaangażowaniu, kompetencjach i poczuciu sprawczości. Dlatego stawiamy na transparentność, rozwój i wspólne budowanie przewagi konkurencyjnej. Ta nagroda to sukces całego zespołu oraz szczególnie naszych partnerów – powiedział Igor Rusinowski, prezes zarządu Unilink Group.
Nagrodę w imieniu Unilink odebrał Tomasz Tobór, członek zarządu Unilink S.A. i prezes zarządu Viviamo sp. z o.o., jednej ze spółek z Grupy Unilink.
(KS, źródło: Unilink)







