Warta uruchomiła nową platformę komunikacyjną dla swojej sieci sprzedaży. Serwis haloTUwarta, stworzony we współpracy z firmą Berg System, to odpowiedź na potrzeby kilkudziesięciu tysięcy pośredników, którzy każdego dnia pracują z klientami i ofertą Warty.
Celem wdrożenia było wzmocnienie całej Grupy Warta w skutecznym zarządzaniu siecią sprzedaży. Nowe narzędzie porządkuje i centralizuje przepływ informacji, oferując użytkownikom spersonalizowane treści dopasowane do ich roli i zakresu działania.
W haloTUwarta agenci mogą znaleźć wszystko, czego potrzebują do sprawnej pracy: bazę wiedzy, dokumenty aktualności, informacje o konkursach i wynikach, szczegóły programów sprzedażowych, a także materiały marketingowe wspierające działania w terenie. Pośrednicy mają dostęp do bieżących informacji o zmianach produktowych, procesowych i promocyjnych, w tym do treści wcześniej publikowanych w ramach wartaINFO.
Platforma przypomina też o obowiązkach szkoleniowych, aktualizacjach systemów oraz istotnych zmianach legislacyjnych, prezentując je w zwięzły, czytelny sposób.
Z firmowego intranetu użytkownicy mogą przechodzić bezpośrednio do wszystkich kluczowych aplikacji, które już wcześniej działały w Warcie: systemu sprzedażowego dla pośredników, systemu zarządzania dokumentami czy systemu e-learning i wielu innych. Nie ma potrzeby wielokrotnego logowania.
– Przy realizacji projektu haloTUwarta zależało nam na tym, żeby stworzyć rozwiązanie maksymalnie dopasowane do potrzeb sieci sprzedaży – intuicyjne, aktualne i wygodne. I to nam się udało. Zintegrowaliśmy rozproszone wcześniej źródła wiedzy i narzędzia w jedną, przejrzystą przestrzeń, która porządkuje komunikację i ułatwia dostęp do kluczowych informacji. Dzięki temu działamy dziś bardziej efektywnie i oferujemy lepsze wsparcie dla naszych agentów i menedżerów – mówi Dawid Mendyk z Departamentu Sprzedaży Warty.
Za realizację technologiczną projektu odpowiadała firma Berg System – doświadczony dostawca narzędzi IT dla zespołów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, dopasowanych do potrzeb branży finansowej i ubezpieczeniowej.
Narzędzia Berg System z powodzeniem wykorzystywane są przez duże organizacje o rozbudowanej strukturze organizacyjnej i wysokich wymaganiach w zakresie bezpieczeństwa. Systemy te działają w środowiskach zbliżonych do Grupy Warta – pod względem skali, dynamiki działania i potrzeb standaryzacji procesów.
– haloTUwarta to przykład rozwiązania, które nie tylko porządkuje komunikację, ale realnie zmienia sposób działania całej organizacji, tworząc zarówno jej centralny „mózg”, jak i „serce”. Cieszy mnie, że mogliśmy wspólnie z zespołem Warty stworzyć system, który łączy potrzeby agentów z wymaganiami tak dużej, rozproszonej struktury sprzedaży, gdzie wszystko musi być transparentne, bezpieczne i dodatkowo ujęte w raportach i statystykach, do których mogą mieć wgląd zarządzający – podsumowuje Marcin Konopka, prezes Berg System.
(KS, źródło: Berg System)









