Mimo epidemii koronawirusa pierwsze pięć miesięcy tego roku było udanym sprzedażowo okresem dla TUZ Ubezpieczenia. Notowana od stycznia 2020 r. dynamika sprzedaży polis wynosi narastająco 128%. Tylko w maju uplasowała się ona na poziomie 148%.
– Nasza sieć sprzedaży w przyszłym tygodniu powinna wrócić do pełnego trybu pracy, więc spodziewamy się, że w najbliższym okresie nasza dynamika nadal będzie rosła – informuje Dawid Piasecki, członek zarządu TUZ Ubezpieczenia odpowiedzialny za pion sprzedaży.
– Cieszę się z tych wyników, bo one pokazują, że realizujemy nasze cele zgodnie z planami ustalonymi w ubiegłym roku. Dzięki sprawnemu zarządzaniu udało nam się szybko i dobrze rozwiązać problemy spowodowane koronawirusem – mówi Piotr Zadrożny, prezes TUZ Ubezpieczenia. – Oczywiście mamy świadomość, że sytuacja wciąż nie jest łatwa i nadal musimy działać elastycznie. Jesteśmy na to gotowi, a nawet już do takiego działania przyzwyczajeni – zaznacza.
Piotr Zadrożny podkreśla, że dobre rezultaty finansowe firmy są wynikiem zarówno wprowadzenia nowych technologii, bardzo dobrej współpracy z agentami, jak i uruchomienia nowej wersji systemu do wystawiania polis Sobol. – Kładziemy duży nacisk na rozwój technologiczny, współpracujemy z dobrymi i bardzo dobrymi partnerami, więc jestem przekonany, że TUZ będzie rósł – deklaruje Piotr Zadrożny. – O jakości naszych produktów i usług świadczy zarówno zadowolenie naszych agentów, jak i klientów. Bez względu na dalszy ciąg sytuacji spowodowanej koronawirusem, dla bezpieczeństwa i wygody agentów i klientów pozostaniemy Towarzystwem Ubezpieczeń Zdalnych. Oczywiście zachowamy możliwość wystawiania polis w sposób tradycyjny, face to face, ale przyszłość to omnikanałowość – uzupełnia.
– Chcemy dbać o rozwój w różnych kanałach, dlatego będziemy wspierać pracę agentów, dając im narzędzia do sprzedaży zdalnej – dodaje Dawid Piasecki.
(AM, źródło: TUZ Ubezpieczenia)