A jak wygląda Twoja polisa?

0
127

Ruszyła kolejna ogólnopolska kampania reklamowa Porówneo.pl, a wraz z nią konkurs na hasło promocyjne, w którym do wygrania jest aż tysiąc nagród o wartości od 100 zł do nawet 20 000 zł. Spółka w ten sposób promuje korzyści płynące z porównywania ofert ubezpieczeń i zakupu polis online, a także chce zwiększać świadomość odbiorców na temat ubezpieczeń komunikacyjnych.

„A jak wygląda Twoja polisa?” to hasło towarzyszące najnowszej kampanii Porówneo.pl, która rozpoczęła się 1 lipca 2020 r. Prowadzone w jej ramach działania koncentrują się na promowaniu wygodnych i nowoczesnych metod zakupów ubezpieczeń samochodowych, rozwijają wiedzę na temat polis komunikacyjnych oraz ułatwiają wybranie tej najlepszej dla klienta.

Emisje spotów, w wersji 15 i 30-sekundowej, zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Będą wyświetlane przez cały lipiec. Działania wspierane są szeroką zakrojoną kampanią display oraz aktywnościami w mediach społecznościowych.

Za koncept kreatywny i realizację spotu TV, zrealizowanego w domu produkcyjnym Prime Time,   odpowiada zespół agencji Directors, a za zakup mediów – dom mediowy Spark Foundry. Reżyserem reklamy jest Łukasz Jaworski – twórca m.in. filmów, seriali i teledysków, który kolejny raz współpracuje przy kampanii reklamowej Porówneo.pl. Wcześniej współtworzył spot „Tak się kupuje ubezpieczenia!”.

(KS, źródło: Porówneo)