Aby w miejscu pracy nie doszło do zbrodni

0
421

Postępowanie w zgodzie z zasadami nie zawsze jest łatwe, ale autorka pozwoli ci docenić znaczenie kluczowych elementów dobrych relacji, takich jak zrozumienie czy wsparcie, dzięki którym wytrwasz w swoim postanowieniu – na własnych warunkach.

Relacje między ludźmi w pracy bywają niełatwe. Stres, jaki wywołują codzienne kontakty z trudnymi osobami, osłabia twoją kreatywność i wydajność, pogarsza zdolność do jasnego myślenia i podejmowania racjonalnych decyzji oraz sprawia, że przestajesz się angażować. Może także doprowadzić do tego, że zamiast spać, będziesz się zamartwiać, staniesz się wycofany lub zaczniesz reagować w sposób, którego później będziesz żałować.

Amy Gallo identyfikuje osiem znanych typów trudnych współpracowników. Przedstawia strategie, dzięki którym w konstruktywny sposób poradzisz sobie z niepewnym szefem, bierno-agresywnym współpracownikiem, wszystkowiedzącym czy stronniczym kolegą. Wymienia również zasady, dzięki którym będziesz mógł w konstruktywny sposób przeformułować swoje relacje w pracy – bez względu na to, z kim jesteś skonfliktowany.

W książce znajdziesz mnóstwo chwilami żenujących przykładów zachowań zaczerpniętych z biurowej rzeczywistości, a także wyniki najnowszych badań behawioralnych oraz praktyczne wskazówki do wykorzystania od razu. Z tym poradnikiem nauczysz się, jak radzić sobie z najtrudniejszymi relacjami w pracy i jednocześnie budować odporność w interakcjach międzyludzkich.

Ta książka udowadnia, że dobra współpraca jest możliwa – nawet z tym palantem, którego najchętniej widzielibyśmy w innej firmie – zapewnia Daniel Goleman, autor bestsellerów Inteligencja emocjonalna i Inteligencja społeczna.

Wszyscy trafiamy do pracy z bagażem doświadczeń, który wpływa na nasz obraz samych siebie, na nasze zaufanie, komunikację i zarządzanie konfliktami. Książka Amy Gallo to zestaw konkretnych porad, jak poruszać się po mętnych wodach relacji międzyludzkich w życiu zawodowym – dodaje Esther Perel, psychoterapeutka, autorka bestsellerów „New York Timesa”.

Amy Gallo jest redaktorką współpracującą z renomowanym czasopismem „Harvard Business Review” oraz autorką książki pt. HBR Guide to Dealing with Conflict oraz współprowadzącą podcast HBR o nazwie „Women at Work”. Jej artykuły ukazały się w dziesiątkach książek poświęconych inteligencji emocjonalnej, przekazywaniu i otrzymywaniu informacji zwrotnej, zarządzaniu czasem i przywództwu. Jako popularna prelegentka i facylitatorka pomogła tysiącom liderów skuteczniej radzić sobie z konfliktami i zarządzać złożoną dynamiką miejsca pracy.

Kup książkę z rabatem 35%, wpisując przy zakupie na stronie mtbiznes.pl kod ubezpieczeniowa35 – kod jest ważny dla całej oferty wydawnictwa MT Biznes.