Blog - Strona 1284 z 1417 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1284

Firma Votum jest odporna na wpływ koronawirusa

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

3 marca odbył się czat inwestorski Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych z udziałem Bartłomieja Krupy, prezesa zarządu Votum. Podczas czatu odpowiadał on na pytania dotyczące m.in. skuteczności firmy w dochodzeniu roszczeń, wpływu koronawirusa na jej działalność oraz planach na przyszłość.

Bartłomiej Krupa zdradził, że w skali całego roku 2019 Votum odnotowało tendencję wzrostową na marży w szkodach osobowych z poziomu 27% do 34%, pomimo m.in. znaczącego wzrostu stawek płaconych za cesje wierzytelności. Z kolei w projekcie szkód osobowych konsekwentnie zwiększany jest udział roszczeń o najwyższych wartościach, w efekcie czego strategią działania Votum jest obecnie usługa elitarna, a nie masowa. „Zdobyte doświadczenia pozwalają nam walczyć o zadośćuczynienia sięgające kilkuset tysięcy, a nawet kilku milionów, co przy atrakcyjnych dla klientów cenach i tak pozwala nam generować atrakcyjną marżę. Skupiamy się na klientach, którym możemy również prefinansować rehabilitację” – powiedział. Dodał też, że w ostatnich miesiącach jego firma generowała miesięcznie od 500 do 700 pozwów dotyczących szkód w pojazdach i kolejne 100 w obszarze szkód osobowych.

Bartłomiej Krupa przedstawił też dane dotyczące skuteczności Votum. „W segmencie cesji wierzytelności mamy skuteczność 98%, natomiast ze względu na ocenny charakter zadośćuczynień uzyskiwane kwoty odbiegają od zgłaszanych przez nas roszczeń z naturalnych względów, ale nadal mamy skuteczność przekraczającą 50% uzyskanych świadczeń do zgłoszonych roszczeń” – ujawnił.

Zapytany o to, czy koronawirus może wpłynąć na zyski Votum w następnych kwartałach, Bartłomiej Krupa ocenił, że specyfika działalności grupy powoduje, iż jest ona odporna na tego typu zdarzenia powodujące ogólną dekoniunkturę w stopniu wyższym niż podmioty oparte na łańcuchach dostaw, które w obecnej sytuacji mogą być przerwane, czy na preferencjach konsumentów, które mogą ulec istotnym zmianom w przypadku epidemii. „Oczywiście wydaje się, że nikt w tej sytuacji nie może mówić o pełnej odporności na skutki koronawirusa, niemniej jednak warto podkreślić, że dysponujemy rekordowym portfelem 1,4 mld zł roszczeń zgromadzonych w poprzednich okresach i w krótkiej perspektywie to właśnie będzie decydowało o bieżących wynikach. Wprowadzone już uprzednio innowacje w obsłudze spraw pozwalają na organizację pracy zdalnej, a tym samym zachowanie ciągłości zgłaszania i windykowania roszczeń naszych klientów. Oczywiście mam świadomość, że destabilizacja pracy ubezpieczycieli, banków czy sądów może się na nas odbić, przy czym nie tyle na potencjale przychodowym, co raczej rotacji spraw. W przypadku mniejszej skłonności klientów do spotkań warto odnotować, że wdrożenie sprzedaży direct przygotowuje nas w pewnym stopniu do wzrostu tego kanału” – wyjaśnił.

(AM, źródło: SII)

Rankomat: Na narty do Włoch z polisą kupioną w ostatniej chwili

0

Z raportu Rankomat wynika, że klienci porównywarki nabywający za jej pośrednictwem ubezpieczenie narciarskie na zagraniczny wyjazd najczęściej udawali się do Włoch. Jeśli zaś chodzi o zakup polisy, to jej nabycie najczęściej zostawiano na ostatnią chwilę, a najwięcej wyjeżdżających ubezpieczało się w ramach umów indywidualnych.

Włochy jako kierunek swojego wyjazdu wybrało 25% wyjeżdżających klientów rankomat.pl. Niewiele mniej (24%) wybrało się do Austrii czy Czech (22%). Sporadycznie wybierane były wyjazdy na narty do Francji, Szwajcarii i Gruzji.

67% narciarzy wybierało wyjazdy od 2 do maksymalnie 7 dni. 26% szusowało od 8 do 14 dni. Zakup ubezpieczenia zostawiany był na ostatnią chwilę. 39% wyjeżdżających klientów rankomat.pl kupiło ochronę na dzień przed podróżą. W dzień wyjazdu – 12%. Z kolei 41% wybrało polisę na od 2 do 7 dni przed wyjazdem. Tylko 8% postanowiło kupić polisę na więcej niż tydzień przed podróżą.

Prawie 1/3 wyjeżdżających ubezpieczała się samotnie. 21% zdecydowało się na polisę dla dwóch osób dorosłych. 28% stanowili rodzice z dziećmi, a 7% kupiono dla więcej niż dwóch osób dorosłych.

Średnia cena polisy w minionym sezonie narciarskim wyniosła 9,81 zł dziennie. Wśród najpopularniejszych kierunków najmniej za polisę płacili szusujący na Ukrainie (7,64 zł/dzień), a najwięcej we Włoszech (10,65 zł).

Każdego roku coraz więcej Polaków decyduje się na zagraniczne wyjazdy narciarskie. Najczęściej wybieramy Włochy i Austrię, należy jednak pamiętać o odpowiedniej ochronie, wybierając się na narty. Łatwo doznać wypadku na stoku, a koszty hospitalizacji i akcji ratunkowej w europejskich krajach potrafią zrujnować niejeden budżet. Nie powinniśmy sugerować się wyłącznie ceną. Ważny jest także zakres ubezpieczenia, który zapewni pokrycie kosztów leczenia i ratownictwa, NNW, OC. Na szczęście polscy narciarze są tego świadomi i coraz częściej decydują się na rozbudowane polisy – mówi Robert Pelczar, product manager rankomat.pl.

O raporcie

Raport „Podsumowanie sezonu zimowego” powstał na podstawie danych z kalkulatora ubezpieczeń turystycznych na rankomat.pl. Pod uwagę zostały wzięte preferencje klientów wyjeżdżających na narty za granicę, którzy zdecydowali się na zakup polisy w okresie od 1 listopada 2019 r. do 29 lutego 2020 r.

(AM, źródło: Rankomat)

Kto w szczególności powinien oszczędzać w PPK?

0

Na portalu mojeppk.pl opublikowano drugi odcinek z cyklu filmów „5 pytań o PPK”. W najnowszej odsłonie prezes PFR Portal PPK Robert Zapotoczny wskazał, że to kobiety powinny w szczególności oszczędzać w PPK.

– Kobiety powinny mieć świadomość faktu, że żyją statystycznie dużo dłużej niż mężczyźni. Kobiety żyją powyżej 80 lat, mężczyźni trochę powyżej 70, dziś w Polsce. Więc kobiety, mając możliwość wcześniejszego skorzystania z emerytury i dłuższy horyzont na tejże emeryturze, potrzebują większej ilości środków, więcej pieniędzy – wyjaśnił Robert Zapotoczny.

Cały film można obejrzeć pod adresem:

(AM, źródło: mojeppk.pl)

Lloyd’s: Portfel kryptowalut chroniony przed złodziejami

0

Lloyd’s wprowadził polisę chroniącą kryptowalutę trzymaną w portfelach internetowych przed kradzieżą i innymi działaniami w złej wierze. Pierwsza w swoim rodzaju polisa odpowiedzialności, z elastycznymi limitami już od 1000 funtów została opracowana przez syndykat Lloyd’s Atrium we współpracy z Coincover. Ma chronić przed stratami w wyniku kradzieży kryptowaluty z portfela online.

Jest to nowy typ ubezpieczenia odpowiedzialności, z dynamicznym limitem, który rośnie lub maleje stosownie do zmian cen kryptoaktywów, co znaczy, że ubezpieczony zawsze uzyska odszkodowanie za wartość podstawową aktywów, mimo jej fluktuacji w okresie ważności polisy. Polisa ma zabezpieczenie innych ubezpieczycieli Lloyd’s, będących członkami działającej w ramach Lloyd’s agencji innowacji produktowych (Product Innovation Facility), takich jak TMK i Markel.

Realizując wyrażoną w programie „Przyszłość w Lloyd’s” ambicję, by być najbardziej klientocentryczną cyfrową platformą ubezpieczeniową, agencja wykonała ważny krok w kierunku budowania rynku oferującego lepszą wartość w odpowiedzi na zmieniające się i zróżnicowane potrzeby klientów, przez wysoce reaktywne, najnowocześniejsze produkty i usługi zarządzania ryzykiem.

Polisa dla kryptoaktywów jest drugim w ostatnich miesiącach nowym produktem ubezpieczeniowym ze wsparciem członków PIF. Pierwszy – polisa ubezpieczenia zysku dla hoteli z innowacyjnym triggerem, jakim jest określone zdarzenie – funkcjonuje od września ub.r.

Rośnie popyt na ubezpieczenie, które może chronić kryptowalutę, ponieważ staje się ona coraz bardziej popularna – powiedział Matthew Greaves, underwriter w Atrium. – Dla Lloyd’s jest to dowód, że rynek połączył w innowacyjnym rozwiązaniu łagodzenie tych nowych ryzyk i ochronę przed kradzieżą z zasobów tak fizycznych, jak i online, dzięki czemu klienci mogą być spokojni o bezpieczeństwo swoich aktywów.

Lloyd’s jest naturalnym siedliskiem innowacji ubezpieczeniowych ze względu na jedyną w swoim rodzaju zdolność syndykatów do współpracy w ubezpieczaniu nowych przedmiotów. Product Innovation Facility, obecnie ze 150 mln funtów pojemności i 27 underwriterami, zapewnia szybką drogę do zwiększenia pojemności ubezpieczeniowej dla trudnych i niedających się ubezpieczyć ryzyk – podkreślił Trevor Maynard, szef ds. innowacji w Lloyd’s.

AC

Grzegorz Chłopek odchodzi z Nationale-Nederlanden PTE

0
Grzegorz Chłopek

28 lutego, po siedmiu i pół roku piastowania funkcji prezesa zarządu Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne Grzegorz Chłopek złożył rezygnację z zajmowanego stanowiska. Swoje obowiązki będzie pełnił do 31 marca.

W imieniu swoim oraz całego zespołu chciałbym podziękować Grzegorzowi za czas i energię, jaką poświęcił na rozwój Nationale-Nederlanden PTE. Nie mam wątpliwości, że jego wiedza i doświadczenie miały ogromny wpływ na działalność naszej firmy i przyczyniły się do tego, że towarzystwo jest jednym z liderów rynku produktów emerytalnych w Polsce. Życzę Grzegorzowi dalszych sukcesów i powodzenia w dalszym rozwoju kariery – powiedział Paweł Kacprzyk, prezes zarządu Nationale-Nederlanden.

Grzegorz Chłopek jest związany z Nationale-Nederlanden PTE od grudnia 1998 r. W firmie przeszedł ścieżkę kariery od starszego specjalisty ds. inwestycji do wicedyrektora i dyrektora departamentu inwestycyjnego, by w lutym 2004 dołączyć do zarządu firmy, a następnie w październiku 2012 r. awansować na stanowisko prezesa. Jako szef towarzystwa przyczynił się do wzrostu i osiągnięcia przez Nationale-Nederlanden OFE pozycji lidera wśród funduszy emerytalnych w Polsce, pod względem liczby klientów, wysokości zarządzanych aktywów, a także stopy zwrotu, jak również rozwoju dobrowolnych funduszy emerytalnych.

Artur Makowiecki

news@gu.home.pl

Najważniejsze to połączyć konkretną wiedzę z przyjaznym nastawieniem

0

Zespół szkoleń ERGO Hestii ma nową dyrektor. Kim jest oraz jakie zmiany wprowadzi? Między innymi o to zapytaliśmy w rozmowie z nową szefową zespołu Anną Ralcewicz oraz z kierownik Anną Witkowską.

Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Co dla zespołu szkoleń ERGO Hestii oznacza zmiana na stanowisku dyrektorskim? Będzie wyznaczany nowy kierunek?

Anna Ralcewicz: – To nie jest kwestia nowego kierunku, ale raczej nadania nowej formy. Chcemy kontynuować to, co dobrze działa, i uzupełnić ofertę szkoleniową o aspekty sprzedażowe i rozwój kompetencji miękkich. Zamierzamy wdrożyć nowe narzędzia i programy, które pomogą naszym agentom być jeszcze skuteczniejszymi.

Widzę, że w ERGO Hestii szkolenia produktowe są na bardzo wysokim poziomie i jest jeszcze przestrzeń, by dołożyć obszar rozwoju kompetencji miękkich. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest stałe podnoszenie jakości naszej sieci sprzedaży.

Anna Witkowska: – Posiadamy wypracowaną markę szkoleń produktowych i systemowych. Doświadczenie HR-owe i coachingowe, które wnosi nowa dyrektor, będzie solidnym wzmocnieniem. To pozwoli nam się rozwijać w nowych obszarach. Już teraz mamy szeroką grupę odbiorców, którzy oceniają nasze warsztaty bardzo dobrze. Ale przecież rozwój oznacza stałe poszukiwanie nowego, w tym wypadku zarówno rozwiązań, narzędzi, jak i nowych odbiorców. Jestem przekonana, że połączenie warstwy merytorycznej i spojrzenia z zewnątrz zaowocuje pomysłami i uatrakcyjni naszą ofertę szkoleniową dla pośredników.

Branża ubezpieczeniowa przypomina inne?
AR: –
I tak, i nie. Pracowałam w różnych branżach i każda ma swoją specyfikę, ale zawsze po drugiej stronie jest człowiek. Każdy jest inny i niezmiernie ważne jest, aby podejść do ludzi indywidualnie. Natomiast modele współpracy z ludźmi działają dość podobnie. Przyjazne nastawienie jest absolutnie kluczowe. Niezbędna jest otwartość na drugiego człowieka, poznanie jego potrzeb, ponieważ to najlepsza wskazówka, jak możemy pomóc, w czym wzmocnić naszego partnera biznesowego oraz w jakie narzędzia go wyposażyć.

Mówi Pani o przyjaznym nastawieniu. Finanse jednak kojarzą się z bardziej konkretnym podejściem.
AR: – Dlaczego jedno ma wykluczać drugie? Sama chyba jestem najlepszym przykładem, że te aspekty się uzupełniają. Jestem osobą konkretną , ale też cenię przyjazny stosunek do innych. Powinniśmy docenić wartość pozytywnych emocji. One pełnią kluczową rolę w skutecznym zarządzaniu i pomagają ludziom zapamiętywać, co z punktu widzenia szkoleniowca jest szczególnie istotne.

Oczywiście w ERGO Hestii stawiamy na emocje pozytywne, chcemy nimi zarażać ludzi. Jednym z naszych celów jest przekonywanie do siebie coraz większej liczby agentów. Konkretni natomiast musimy być w klarownej ofercie szkoleniowej, która wspiera rozwój i osiąganie celów przez naszych partnerów biznesowych. Ponadto jestem zwolenniczką zapraszania do dialogu i wspólnego wypracowania konkretnych narzędzi.

AW: – Jedną z podstawowych cech naszych trenerów jest komunikatywność. Szkolenie nie rozpoczyna się, gdy trener staje na środku sali i się przedstawia, ale gdy na salę wchodzi pierwszy uczestnik. To pierwsze wrażenie, rozmowa, nawiązanie relacji może zadecydować o odbiorze warsztatu. Aby skutecznie przekazać wiedzę, relacje muszą być poparte konkretnym i merytorycznym przygotowaniem eksperta. To bardzo ważne, żeby te konkrety posiadać. Ale one dopiero w połączeniu z przyjaznym nastawieniem tworzą kompletnego i wartościowego szkoleniowca.

Co teraz można określić gwarantem wysokiej jakości tej merytorycznej warstwy szkoleń?

AR: – Nie mam żadnych wątpliwości: zaangażowany zespół to 80% takiej gwarancji, merytoryka to dopełnienie. Naszych produktów można się nauczyć, ale to pasja sprawia efekt „wow”.

AW: – Warstwy merytorycznej można się nauczyć. To tylko proces. Do opanowania jest szereg materiałów, prostszych lub bardziej skomplikowanych. Podstawą skutecznego zespołu sprzedażowego jest postawa. Dlatego podczas rekrutacji zawsze na to zwracamy uwagę. Czy ktoś potrafi podejść do sprawy kreatywnie i elastycznie? Właśnie z takich osób zbudowany jest zespół szkoleń.

MÓWIĄ O SOBIE

Anna Ralcewicz

Sprzedaż dała mi szkołę życia
Idąc na studia, wiedziałam, że chcę pracować z ludźmi. Studiowałam socjologię zachowań ludzkich i doradztwo psychospołeczne z myślą, że będę pomagać ludziom. Jako bardzo młoda osoba wymyśliłam sobie również, że będę samodzielna i utrzymam się sama.

Tak trafiłam do sprzedaży, która dała mi niezłą szkołę życia, ale też mnóstwo satysfakcji i wiele sukcesów. Dzięki nim mogłam uczestniczyć w programie stażowym dla trenerów „z terenu”. To były moje pierwsze kroki w szkoleniach i od razu rozpaliły pasję trwającą niezmiennie do dziś.

Anna Ralcewicz

dyrektor Zespołu Szkoleń ERGO Hestii

Anna Witkowska

Zapoznawałam pośredników z nowym światem ubezpieczeń

Moja przygoda ze szkoleniami zaczęła się już w ERGO Hestii. Zdobywając doświadczenie zawodowe w ówczesnym Biurze Likwidacji Szkód, zainteresowałam się rekrutacją do Obszaru Wsparcia iHestii. Tak zaczęła się moja historia ze sprzedażą i szkoleniami. Pierwsze kroki szkoleniowe stawiałam, zapoznając prawie 10 tysięcy pośredników z nowym światem ubezpieczeń, jakim była iHestia.

Bardzo szybko zorientowałam się, że sprzedaż i szkolenia to jest to, w czym czuję się najlepiej, co daje mi dużo satysfakcji. Zaczęłam rozwijać swoje umiejętności w zakresie szkoleń produktowych, elektronicznych i sprzedażowych. Dziś sprzedaż i szkolenia dla pośredników ubezpieczeniowych stały się moją pasją, którą staram się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności.

Anna Witkowska

kierownik Zespołu Szkoleń ERGO Hestii

Alina Aleks nowym członkiem zarządu GrECo Polska

0

1 marca do zarządu GrECo Polska dołączyła Alina Aleks. Będzie pełnić funkcję członka zarządu odpowiadającego m.in. za pion finansowo-administracyjny.

Alina Aleks związana jest z Grupą GrECo od 2007 roku. Od 2011 r. jako dyrektor finansowy i prokurent spółki sprawuje pieczę nad sprawami finansowymi, administracyjnymi i kadrowymi w GrECo Polska. Jest brokerem ubezpieczeniowym. Alina Aleks ukończyła Uniwersytet Warszawski i Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu.

Przez te ostatnie kilkanaście lat pracy w spółce Alina dała się poznać jako lojalny i doskonały fachowiec, cały czas dbający o interesy spółki oraz nas wszystkich, pracowników i GrECo. Oprócz jej profesjonalizmu, cenię w Alinie jej otwartość na zmiany i umiejętność artykułowania własnych opinii. To właśnie dlatego zarekomendowałem Alinę do powołania do zarządu GrECo Polska i cieszę się, że rekomendacja ta spotkała się z akceptacją naszych właścicieli – powiedział Paweł Paluszyński, prezes zarządu GrECo Polska.

Firma wyjaśnia, że zmiany w zarządzie to efekt jej rozwoju oraz realizacji przyjętej strategii. – W ostatnich latach dynamicznie rozwijaliśmy się w obsłudze klientów instytucjonalnych. Dzięki temu doprowadziliśmy do zmiany struktury naszego portfela, gdzie zaledwie 11% stanowią ubezpieczenia komunikacyjne – podkreślił Paweł Paluszyński. – W 2019 roku uplasowaliśmy ponad 153 mln zł składki, z czego 133 mln zł to ubezpieczenia niekomunikacyjne – dodał.

(AM, źródło: GrECo Polska)

Kongres poświęcony zarządzaniu kredytem kupieckim w krajach Europy

0

W dniach 13–14 maja w Krakowie odbędzie się czwarty kongres dla zarządzających należnościami handlowymi. Patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Polski Instytut Credit Management (PICM) oraz FECMA (Federation of European Credit Management Associations) jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Podczas kongresu odbywającego się pod hasłem „Managing Credit in Europe” zaprezentowane zostanie zróżnicowanie w podejściu do zarządzania kredytem kupieckim w najważniejszych gospodarkach europejskich. Wydarzenie będzie okazją do poznania specyfiki zarządzania należnościami w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Włoch, a także wielu innych krajów w całej Europie.

Tematyka dyskusji

Podczas kongresu omówione zostaną takie kwestie, jak kluczowe ryzyka dla przedsiębiorstw działających w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, praktyki handlowe na europejskich rynkach eksportowych, specyfika zarządzania ryzykiem kredytowym oraz windykacji zagranicznej, najefektywniejsze instrumenty zabezpieczenia ryzyka kredytu kupieckiego oraz najlepsze praktyki związane z procesem zarządzania należnościami handlowymi.

Wybitni prelegenci

Podczas kongresu wystąpią wybitni specjaliści – praktycy świata finansów. Prelekcje wygłoszą: Glen Bullivant, wiceprezes Chartered Institute of Credit Management, Ludo Theunissen, prezes Belgijskiego Instytutu Credit Management, Carsten Jünger, Head of Business Development, Consulting and Client Onboarding CRIF Credit Solutions GmbH, Eefje Van Craen, Head of Risk Solutions CEE, Bureau van Dijk – A Moody’s Analytics Company, Krisztina Szigeti, Regional Credit Manager CEE Ingram Micro, Josef Busuttil, przewodniczący FECMA, dyrektor wykonawczy MACM, John Lorié i Francesco Adorni, główni ekonomiści Atradius Credit Insurance, Andreas Schmitt, Head of Group Credit Management Rational AG, Cees Jansen, Nederlandse Vereniging voor Credit Management, Vincent-Bruno Larger, sekretarz generalny l’Association Française Des Credit Managers et Conseils, dr Thomas Voller, partner EuroCollectNetLawyers, Robert Dyrcz, założyciel i prezes zarządu Polskiego Instytutu Credit Management oraz Chantal Joosse, Business Development Director & Strategic Partnerships Stenn International Ltd.

Lokalizacja kongresu

Kongres, który odbędzie się w dniach 13–14 maja w Qubus Hotel Kraków, jest skierowany w szczególności do credit managerów, dyrektorów finansowych, głównych księgowych, kontrolerów oraz osób odpowiedzialnych za zarządzanie należnościami handlowymi i kredytem kupieckim.

Warunki uczestnictwa i rejestracja:

(am)

PZU: Rusza program praktyk i staży dla studentów oraz absolwentów

0

PZU uruchamia program praktyk i staży dla studentów oraz absolwentów, którego hasłem jest „Praktyczna wiedza ma sens”. W ten sposób mogą oni zdobyć doświadczenie na początku kariery zawodowej i sprawdzić swoją wiedzę w praktyce. Aplikacje można składać do 17 kwietnia.

Na zainteresowanych czeka 70 ofert z różnych obszarów biznesowych firmy. W Warszawie i innych dużych miastach stażyści i praktykanci będą mogli zdobyć praktyczną wiedzę, m. in. z zakresu IT, finansów, obsługi szkód i świadczeń, sprzedaży, HR, analizy biznesowej, zarządzania ryzykiem, obsługi prawnej, rozwoju aplikacji mobilnych, marketingu i CSR.

Grupa PZU to doskonałe miejsce na rozpoczęcie kariery zawodowej. Zależy nam, żeby dać taką szansę młodym i zdolnym ludziom. Będą mogli w praktyce sprawdzić swoją wiedzę, doskonalić umiejętności i zdobywać doświadczenie. Co ważne, za swoją pracę otrzymają wynagrodzenie – mówi dyrektor Biura Zarządzania Kadrami PZU Anna Wardecka.

Programowi praktyk i staży w PZU będzie towarzyszyć kampania promocyjna, która jest kontynuacją działań employer branding realizowanych pod hasłem „Taka praca ma sens”. Jej bohaterami są pracownicy firmy.

Ambasadorami programu zostali Agata i Patryk, uczestnicy poprzednich edycji programów, którzy dziś z powodzeniem pracują w PZU. Aż 60% praktykantów i stażystów wiąże się z PZU na dłużej i pnie po szczeblach kariery. Mamy nawet dyrektora, który zaczynał jako praktykant – opowiada kierownik Zespołu Rekrutacji i Marki Pracodawcy PZU Anna Gaertig.

Praktyki rozpoczną się w lipcu i potrwają trzy miesiące. Mogą wziąć w nich udział studenci co najmniej drugiego roku studiów i absolwenci, którzy ukończyli wyższą szkołę nie później niż w ciągu roku.

Staże będą trwały od lipca do końca grudnia. Ta oferta jest skierowana do studentów od trzeciego roku studiów i dla absolwentów do dwóch lat od ukończenia studiów.

(AM, źródło: PZU)

Wiener TU mocniej postawi na ubezpieczenia zdrowotne i wypadkowe

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Piotr Sobolewski, starszy analityk ds. sektora finansowego Polityki Insight poinformował na Twitterze, że do końca trzeciego kwartału na nową platformę Wiener TU pod nazwą Wie.net zostaną przeniesione ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, wypadkowe, turystyczne oraz dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Ekspert podał, że wraz z transferem produktów ochronnych towarzystwo rozszerzy ich zakres oraz podniesie sumy ubezpieczenia. Cytowana przez niego Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Wiener TU, zapowiedziała, że firma postawi mocniej na ubezpieczenie zdrowotne i wypadkowe, tak aby każda polisa zakładu była uzupełniana o te ubezpieczenia. Firma planuje też wprowadzenie szerszej ochrony dla użytkowników urządzeń transportu osobistego. Liczy też na dynamiczny wzrost przypisu.

Więcej na temat platformy Wie.net:

(AM, źródło: Twitter)

18,045FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie