Z raportu Rankomat wynika, że klienci porównywarki nabywający za jej pośrednictwem ubezpieczenie narciarskie na zagraniczny wyjazd najczęściej udawali się do Włoch. Jeśli zaś chodzi o zakup polisy, to jej nabycie najczęściej zostawiano na ostatnią chwilę, a najwięcej wyjeżdżających ubezpieczało się w ramach umów indywidualnych.
Włochy
jako kierunek swojego wyjazdu wybrało 25% wyjeżdżających klientów
rankomat.pl. Niewiele mniej (24%) wybrało się do Austrii czy Czech
(22%). Sporadycznie wybierane były wyjazdy na narty do Francji,
Szwajcarii i Gruzji.
67%
narciarzy wybierało wyjazdy od 2 do maksymalnie 7 dni. 26% szusowało
od 8 do 14 dni. Zakup ubezpieczenia zostawiany był na ostatnią
chwilę. 39% wyjeżdżających klientów rankomat.pl kupiło ochronę
na dzień przed podróżą. W dzień wyjazdu – 12%. Z kolei 41%
wybrało polisę na od 2 do 7 dni przed wyjazdem. Tylko 8%
postanowiło kupić polisę na więcej niż tydzień przed podróżą.
Prawie
1/3 wyjeżdżających ubezpieczała się samotnie. 21% zdecydowało
się na polisę dla dwóch osób dorosłych. 28% stanowili rodzice z
dziećmi, a 7% kupiono dla więcej niż dwóch osób dorosłych.
Średnia
cena polisy w minionym sezonie narciarskim wyniosła 9,81 zł
dziennie. Wśród najpopularniejszych kierunków najmniej za polisę
płacili szusujący na Ukrainie (7,64 zł/dzień), a najwięcej we
Włoszech (10,65 zł).
–
Każdego
roku coraz więcej Polaków decyduje się na zagraniczne wyjazdy
narciarskie. Najczęściej wybieramy Włochy i Austrię, należy
jednak pamiętać o odpowiedniej ochronie, wybierając się na narty.
Łatwo doznać wypadku na stoku, a koszty hospitalizacji i akcji
ratunkowej w europejskich krajach potrafią zrujnować niejeden
budżet. Nie powinniśmy sugerować się wyłącznie ceną. Ważny
jest także zakres ubezpieczenia, który zapewni pokrycie kosztów
leczenia i ratownictwa, NNW, OC. Na szczęście polscy narciarze są
tego świadomi i coraz częściej decydują się na rozbudowane
polisy –
mówi Robert
Pelczar,
product manager rankomat.pl.
O
raporcie
Raport
„Podsumowanie sezonu zimowego” powstał na podstawie danych z
kalkulatora ubezpieczeń turystycznych na rankomat.pl. Pod uwagę
zostały wzięte preferencje klientów wyjeżdżających na narty za
granicę, którzy zdecydowali się na zakup polisy w okresie od 1
listopada 2019 r. do 29 lutego 2020 r.
Na
portalu mojeppk.pl opublikowano drugi odcinek z cyklu filmów „5
pytań o PPK”. W najnowszej odsłonie prezes PFR Portal PPK Robert
Zapotoczny wskazał,
że to kobiety powinny w szczególności oszczędzać w PPK.
– Kobiety
powinny mieć świadomość faktu, że żyją statystycznie dużo
dłużej niż mężczyźni. Kobiety żyją powyżej 80 lat, mężczyźni
trochę powyżej 70, dziś w Polsce. Więc kobiety, mając możliwość
wcześniejszego skorzystania z emerytury i dłuższy horyzont na
tejże emeryturze, potrzebują większej ilości środków, więcej
pieniędzy –
wyjaśnił Robert Zapotoczny.
Lloyd’s
wprowadził polisę chroniącą kryptowalutę trzymaną w portfelach
internetowych przed kradzieżą i innymi działaniami w złej wierze.
Pierwsza w swoim rodzaju polisa odpowiedzialności, z elastycznymi
limitami już od 1000 funtów została opracowana przez syndykat
Lloyd’s Atrium we współpracy z Coincover. Ma chronić przed
stratami w wyniku kradzieży kryptowaluty z portfela online.
Jest
to nowy typ ubezpieczenia odpowiedzialności, z dynamicznym limitem,
który rośnie lub maleje stosownie do zmian cen kryptoaktywów, co
znaczy, że ubezpieczony zawsze uzyska odszkodowanie za wartość
podstawową aktywów, mimo jej fluktuacji w okresie ważności
polisy. Polisa ma zabezpieczenie innych ubezpieczycieli Lloyd’s,
będących członkami działającej w ramach Lloyd’s agencji
innowacji produktowych (Product Innovation Facility), takich jak TMK
i Markel.
Realizując
wyrażoną w programie „Przyszłość w Lloyd’s” ambicję, by
być najbardziej klientocentryczną cyfrową platformą
ubezpieczeniową, agencja wykonała ważny krok w kierunku budowania
rynku oferującego lepszą wartość w odpowiedzi na zmieniające się
i zróżnicowane potrzeby klientów, przez wysoce reaktywne,
najnowocześniejsze produkty i usługi zarządzania ryzykiem.
Polisa
dla kryptoaktywów jest drugim w ostatnich miesiącach nowym
produktem ubezpieczeniowym ze wsparciem członków PIF. Pierwszy –
polisa ubezpieczenia zysku dla hoteli z innowacyjnym triggerem, jakim
jest określone zdarzenie – funkcjonuje od września ub.r.
–
Rośnie
popyt na ubezpieczenie, które może chronić kryptowalutę, ponieważ
staje się ona coraz bardziej popularna –
powiedział Matthew
Greaves,
underwriter w Atrium. –
Dla Lloyd’s jest to dowód, że rynek połączył w innowacyjnym
rozwiązaniu łagodzenie tych nowych ryzyk i ochronę przed kradzieżą
z zasobów tak fizycznych, jak i online, dzięki czemu klienci mogą
być spokojni o bezpieczeństwo swoich aktywów.
–
Lloyd’s
jest naturalnym siedliskiem innowacji ubezpieczeniowych ze względu
na jedyną w swoim rodzaju zdolność syndykatów do współpracy w
ubezpieczaniu nowych przedmiotów. Product Innovation Facility,
obecnie ze 150 mln funtów pojemności i 27 underwriterami, zapewnia
szybką drogę do zwiększenia pojemności ubezpieczeniowej dla
trudnych i niedających się ubezpieczyć ryzyk – podkreślił
Trevor
Maynard,
szef ds. innowacji w Lloyd’s.
28 lutego, po siedmiu i pół roku piastowania funkcji prezesa zarządu Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne Grzegorz Chłopek złożył rezygnację z zajmowanego stanowiska. Swoje obowiązki będzie pełnił do 31 marca.
–
W
imieniu swoim oraz całego zespołu chciałbym podziękować
Grzegorzowi za czas i energię, jaką poświęcił na rozwój
Nationale-Nederlanden PTE. Nie mam wątpliwości, że jego wiedza i
doświadczenie miały ogromny wpływ na działalność naszej firmy i
przyczyniły się do tego, że towarzystwo jest jednym z liderów
rynku produktów emerytalnych w Polsce. Życzę Grzegorzowi dalszych
sukcesów i powodzenia w dalszym rozwoju kariery –
powiedział Paweł
Kacprzyk,
prezes zarządu Nationale-Nederlanden.
Grzegorz
Chłopek jest związany z Nationale-Nederlanden PTE od grudnia 1998
r. W firmie przeszedł ścieżkę kariery od starszego specjalisty
ds. inwestycji do wicedyrektora i dyrektora departamentu
inwestycyjnego, by w lutym 2004 dołączyć do zarządu firmy, a
następnie w październiku 2012 r. awansować na stanowisko prezesa.
Jako szef towarzystwa przyczynił się do wzrostu i osiągnięcia
przez Nationale-Nederlanden OFE pozycji lidera wśród funduszy
emerytalnych w Polsce, pod względem liczby klientów, wysokości
zarządzanych aktywów, a także stopy zwrotu, jak również rozwoju
dobrowolnych funduszy emerytalnych.
Zespół szkoleń ERGO Hestii ma nową dyrektor. Kim jest oraz jakie zmiany wprowadzi? Między innymi o to zapytaliśmy w rozmowie z nową szefową zespołu Anną Ralcewicz oraz z kierownik Anną Witkowską.
Redakcja
„Gazety Ubezpieczeniowej”: – Co dla zespołu szkoleń ERGO
Hestii oznacza zmiana na stanowisku dyrektorskim? Będzie wyznaczany
nowy kierunek?
Anna
Ralcewicz: – To nie
jest kwestia nowego kierunku,
ale raczej nadania
nowej formy. Chcemy kontynuować to, co dobrze działa, i uzupełnić
ofertę szkoleniową o aspekty sprzedażowe i rozwój kompetencji
miękkich. Zamierzamy wdrożyć nowe narzędzia i programy, które
pomogą naszym agentom być jeszcze skuteczniejszymi.
Widzę,
że w ERGO Hestii szkolenia produktowe są na bardzo wysokim poziomie
i jest jeszcze przestrzeń, by dołożyć obszar rozwoju kompetencji
miękkich. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest stałe podnoszenie
jakości naszej sieci sprzedaży.
Anna Witkowska: – Posiadamy
wypracowaną markę szkoleń produktowych i systemowych.
Doświadczenie HR-owe i coachingowe, które wnosi nowa dyrektor,
będzie solidnym wzmocnieniem. To pozwoli nam się rozwijać w nowych
obszarach. Już teraz mamy szeroką grupę odbiorców, którzy
oceniają nasze warsztaty bardzo dobrze. Ale przecież rozwój
oznacza stałe poszukiwanie nowego, w tym wypadku zarówno rozwiązań,
narzędzi, jak i nowych odbiorców. Jestem przekonana, że połączenie
warstwy merytorycznej i spojrzenia z zewnątrz zaowocuje pomysłami i
uatrakcyjni naszą ofertę szkoleniową dla pośredników.
Branża
ubezpieczeniowa przypomina inne?
AR: – I
tak, i nie. Pracowałam w różnych branżach i każda ma swoją
specyfikę, ale zawsze po drugiej stronie jest człowiek. Każdy jest
inny i niezmiernie ważne jest, aby podejść do ludzi indywidualnie.
Natomiast modele współpracy z ludźmi działają dość podobnie.
Przyjazne nastawienie jest absolutnie kluczowe. Niezbędna jest
otwartość na drugiego człowieka, poznanie jego potrzeb, ponieważ
to najlepsza wskazówka, jak możemy pomóc, w czym wzmocnić naszego
partnera biznesowego oraz w jakie narzędzia go wyposażyć.
Mówi
Pani o przyjaznym nastawieniu. Finanse jednak kojarzą się z
bardziej konkretnym podejściem. AR:
– Dlaczego jedno ma
wykluczać drugie? Sama chyba jestem najlepszym przykładem, że te
aspekty się uzupełniają. Jestem osobą konkretną , ale też cenię
przyjazny stosunek do innych. Powinniśmy docenić wartość
pozytywnych emocji. One pełnią kluczową rolę w skutecznym
zarządzaniu i pomagają ludziom zapamiętywać, co z punktu widzenia
szkoleniowca jest szczególnie istotne.
Oczywiście
w ERGO Hestii stawiamy na emocje pozytywne, chcemy nimi zarażać
ludzi. Jednym z naszych celów jest przekonywanie do siebie coraz
większej liczby agentów. Konkretni natomiast musimy być w
klarownej ofercie szkoleniowej, która wspiera rozwój i osiąganie
celów przez naszych partnerów biznesowych. Ponadto jestem
zwolenniczką zapraszania do dialogu i wspólnego wypracowania
konkretnych narzędzi.
AW:
– Jedną z
podstawowych cech naszych trenerów jest komunikatywność. Szkolenie
nie rozpoczyna się, gdy trener staje na środku sali i się
przedstawia, ale gdy na salę wchodzi pierwszy uczestnik. To pierwsze
wrażenie, rozmowa, nawiązanie relacji może zadecydować o odbiorze
warsztatu. Aby skutecznie przekazać wiedzę, relacje muszą być
poparte konkretnym i merytorycznym przygotowaniem eksperta. To bardzo
ważne, żeby te konkrety posiadać. Ale one dopiero w połączeniu z
przyjaznym nastawieniem tworzą kompletnego i wartościowego
szkoleniowca.
Co
teraz można określić gwarantem wysokiej jakości tej merytorycznej
warstwy szkoleń?
AR:
– Nie mam żadnych
wątpliwości: zaangażowany zespół to 80% takiej gwarancji,
merytoryka to dopełnienie. Naszych produktów można się nauczyć,
ale to pasja sprawia efekt „wow”.
AW: – Warstwy merytorycznej można się nauczyć. To tylko proces. Do opanowania jest szereg materiałów, prostszych lub bardziej skomplikowanych. Podstawą skutecznego zespołu sprzedażowego jest postawa. Dlatego podczas rekrutacji zawsze na to zwracamy uwagę. Czy ktoś potrafi podejść do sprawy kreatywnie i elastycznie? Właśnie z takich osób zbudowany jest zespół szkoleń.
MÓWIĄ O SOBIE
Anna Ralcewicz
Sprzedaż
dała mi szkołę życia Idąc
na studia, wiedziałam, że chcę pracować z ludźmi. Studiowałam
socjologię zachowań ludzkich i doradztwo psychospołeczne z myślą,
że będę pomagać ludziom.
Jako bardzo młoda osoba wymyśliłam sobie również, że będę
samodzielna i utrzymam się sama.
Tak
trafiłam do sprzedaży, która dała mi niezłą szkołę życia,
ale też mnóstwo satysfakcji i wiele sukcesów. Dzięki nim mogłam
uczestniczyć w programie stażowym dla trenerów „z terenu”. To
były moje pierwsze kroki w szkoleniach i od razu rozpaliły pasję
trwającą niezmiennie do dziś.
Anna
Ralcewicz
dyrektor Zespołu Szkoleń ERGO Hestii
Anna Witkowska
Zapoznawałam
pośredników z nowym światem ubezpieczeń
Moja
przygoda ze szkoleniami zaczęła się już w ERGO Hestii. Zdobywając
doświadczenie zawodowe w ówczesnym Biurze Likwidacji Szkód,
zainteresowałam się rekrutacją do Obszaru Wsparcia iHestii.
Tak zaczęła się moja historia ze sprzedażą i szkoleniami.
Pierwsze kroki szkoleniowe stawiałam, zapoznając prawie 10 tysięcy
pośredników z nowym światem ubezpieczeń, jakim była iHestia.
Bardzo
szybko zorientowałam się, że sprzedaż i szkolenia to jest to, w
czym czuję się najlepiej, co daje mi dużo satysfakcji. Zaczęłam
rozwijać swoje umiejętności w zakresie szkoleń produktowych,
elektronicznych i sprzedażowych. Dziś sprzedaż i szkolenia dla
pośredników ubezpieczeniowych stały się moją pasją, którą
staram się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności.
1 marca do zarządu GrECo Polska dołączyła Alina Aleks. Będzie pełnić funkcję członka zarządu odpowiadającego m.in. za pion finansowo-administracyjny.
Alina
Aleks związana jest z Grupą GrECo od 2007 roku. Od 2011 r. jako
dyrektor finansowy i prokurent spółki sprawuje pieczę nad sprawami
finansowymi, administracyjnymi i kadrowymi w GrECo Polska. Jest
brokerem ubezpieczeniowym. Alina Aleks ukończyła Uniwersytet
Warszawski i Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu.
–
Przez
te ostatnie kilkanaście lat pracy w spółce Alina dała się poznać
jako lojalny i doskonały fachowiec, cały czas dbający o interesy
spółki oraz nas wszystkich, pracowników i GrECo. Oprócz jej
profesjonalizmu, cenię w Alinie jej otwartość na zmiany i
umiejętność artykułowania własnych opinii. To właśnie dlatego
zarekomendowałem Alinę do powołania do zarządu GrECo Polska i
cieszę się, że rekomendacja ta spotkała się z akceptacją
naszych właścicieli –
powiedział Paweł
Paluszyński,
prezes zarządu GrECo Polska.
Firma
wyjaśnia, że zmiany w zarządzie to efekt jej rozwoju oraz
realizacji przyjętej strategii. –
W ostatnich latach dynamicznie rozwijaliśmy się w obsłudze
klientów instytucjonalnych. Dzięki temu doprowadziliśmy do zmiany
struktury naszego portfela, gdzie zaledwie 11% stanowią
ubezpieczenia komunikacyjne – podkreślił
Paweł Paluszyński. –
W 2019 roku uplasowaliśmy ponad 153 mln zł składki, z czego 133
mln zł to ubezpieczenia niekomunikacyjne – dodał.
W dniach 13–14 maja w Krakowie odbędzie się czwarty kongres dla zarządzających należnościami handlowymi. Patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Polski Instytut Credit Management (PICM) oraz FECMA (Federation of European Credit Management Associations) jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.
Podczas
kongresu odbywającego się pod hasłem „Managing Credit in Europe”
zaprezentowane zostanie zróżnicowanie w podejściu do zarządzania
kredytem kupieckim w najważniejszych gospodarkach europejskich.
Wydarzenie będzie okazją do poznania specyfiki zarządzania
należnościami w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Włoch, a
także wielu innych krajów w całej Europie.
Tematyka
dyskusji
Podczas
kongresu omówione zostaną takie kwestie, jak kluczowe ryzyka dla
przedsiębiorstw działających w Polsce oraz na rynkach
zagranicznych, praktyki handlowe na europejskich rynkach
eksportowych, specyfika zarządzania ryzykiem kredytowym oraz
windykacji zagranicznej, najefektywniejsze instrumenty zabezpieczenia
ryzyka kredytu kupieckiego oraz najlepsze praktyki związane z
procesem zarządzania należnościami handlowymi.
Wybitni
prelegenci
Podczas
kongresu wystąpią wybitni specjaliści – praktycy świata
finansów. Prelekcje wygłoszą: Glen
Bullivant,
wiceprezes Chartered Institute of Credit Management, Ludo
Theunissen,
prezes Belgijskiego Instytutu Credit Management, Carsten
Jünger,
Head of Business Development, Consulting and Client Onboarding CRIF
Credit Solutions GmbH, Eefje
Van Craen,
Head of Risk Solutions CEE, Bureau van Dijk – A Moody’s Analytics
Company, Krisztina
Szigeti,
Regional Credit Manager CEE Ingram Micro, Josef
Busuttil,
przewodniczący FECMA, dyrektor wykonawczy MACM, John
Lorié
i Francesco
Adorni,
główni ekonomiści Atradius Credit Insurance, Andreas
Schmitt,
Head of Group Credit Management Rational AG, Cees
Jansen,
Nederlandse Vereniging voor Credit Management, Vincent-Bruno
Larger,
sekretarz generalny l’Association Française Des Credit Managers et
Conseils, dr Thomas
Voller,
partner EuroCollectNetLawyers, Robert
Dyrcz,
założyciel i prezes zarządu Polskiego Instytutu Credit Management
oraz Chantal
Joosse,
Business Development Director & Strategic Partnerships Stenn
International Ltd.
Lokalizacja
kongresu
Kongres,
który odbędzie się w dniach 13–14 maja w Qubus Hotel Kraków,
jest skierowany w szczególności do credit managerów, dyrektorów
finansowych, głównych księgowych, kontrolerów oraz osób
odpowiedzialnych za zarządzanie należnościami handlowymi i
kredytem kupieckim.
PZU uruchamia program praktyk i staży dla studentów oraz absolwentów, którego hasłem jest „Praktyczna wiedza ma sens”. W ten sposób mogą oni zdobyć doświadczenie na początku kariery zawodowej i sprawdzić swoją wiedzę w praktyce. Aplikacje można składać do 17 kwietnia.
Na
zainteresowanych czeka 70 ofert z różnych obszarów biznesowych
firmy. W Warszawie i innych dużych miastach stażyści i praktykanci
będą mogli zdobyć praktyczną wiedzę, m. in. z zakresu IT,
finansów, obsługi szkód i świadczeń, sprzedaży, HR, analizy
biznesowej, zarządzania ryzykiem, obsługi prawnej, rozwoju
aplikacji mobilnych, marketingu i CSR.
–
Grupa
PZU to doskonałe miejsce na rozpoczęcie kariery zawodowej. Zależy
nam, żeby dać taką szansę młodym i zdolnym ludziom. Będą mogli
w praktyce sprawdzić swoją wiedzę, doskonalić umiejętności i
zdobywać doświadczenie. Co ważne, za swoją pracę otrzymają
wynagrodzenie –
mówi dyrektor Biura Zarządzania Kadrami PZU Anna
Wardecka.
Programowi
praktyk i staży w PZU będzie towarzyszyć kampania promocyjna,
która jest kontynuacją działań employer branding realizowanych
pod hasłem „Taka praca ma sens”. Jej bohaterami są pracownicy
firmy.
–
Ambasadorami
programu zostali Agata i Patryk, uczestnicy poprzednich edycji
programów, którzy dziś z powodzeniem pracują w PZU. Aż 60%
praktykantów i stażystów wiąże się z PZU na dłużej i pnie po
szczeblach kariery. Mamy nawet dyrektora, który zaczynał jako
praktykant –
opowiada kierownik Zespołu Rekrutacji i Marki Pracodawcy PZU Anna
Gaertig.
Praktyki
rozpoczną się w lipcu i potrwają trzy miesiące. Mogą wziąć w
nich udział studenci co najmniej drugiego roku studiów i
absolwenci, którzy ukończyli wyższą szkołę nie później niż w
ciągu roku.
Staże
będą trwały od lipca do końca grudnia. Ta oferta jest skierowana
do studentów od trzeciego roku studiów i dla absolwentów do dwóch
lat od ukończenia studiów.
Piotr Sobolewski, starszy analityk ds. sektora finansowego Polityki Insight poinformował na Twitterze, że do końca trzeciego kwartału na nową platformę Wiener TU pod nazwą Wie.net zostaną przeniesione ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, wypadkowe, turystyczne oraz dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Ekspert
podał, że wraz z transferem produktów ochronnych towarzystwo
rozszerzy ich zakres oraz podniesie sumy ubezpieczenia. Cytowana
przez niego Anna
Włodarczyk-Moczkowska,
prezes Wiener TU, zapowiedziała, że firma postawi mocniej na
ubezpieczenie zdrowotne i wypadkowe, tak aby każda polisa zakładu
była uzupełniana o te ubezpieczenia. Firma planuje też
wprowadzenie szerszej ochrony dla użytkowników urządzeń
transportu osobistego. Liczy też na dynamiczny wzrost przypisu.
6 marca w zlokalizowanym w warszawskim budynku Atrium I Centrum Relacyjnym odbędzie się kiermasz dodatków organizowany przez fundacje Unum oraz Santander. Środki pozyskane podczas imprezy posłużą wsparciu dzieci z chorobą nowotworową.
Zgodnie
z zapowiedziami organizatorów, na kiermaszu będzie można nabyć
damskie i męskie dodatki zebrane w ramach akcji charytatywnej,
spotkać się z dziennikarką Mają
Popielarską,
wziąć udział w warsztatach z autoprezentacji i profesjonalnego
wizerunku oraz odbyć konsultacje z wizażystkami.
Dochód
ze sprzedaży zasili konto Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą
Nowotworową.
Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi nasza strona korzysta z ciasteczek (plików cookies). Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Jednocześnie przypominamy, że w każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień plików cookies. OK
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.