Blog - Strona 1399 z 1417 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1399

Compensa: Laur za innowację wspierającą likwidację szkód

0

Compensa TU otrzymała nagrodę „National Winner” przyznawaną przez European Business Awards (EBA). Towarzystwo zostało wyróżnione w kategorii The Digital Technology Award.

Ubezpieczyciel został wybrany spośród 197 najlepszych przedsiębiorstw w Polsce, które w lipcu 2019 otrzymały wyróżnienie „Ones to Watch” w pierwszym etapie konkursu EBA. Tytuł „National Winner” otrzymało jedynie 13 firm – każda w swojej kategorii. Compensa została wyróżniona w kategorii The Digital Technology Award w segmencie największych organizacji. Innowacją, jaka została zgłoszona do konkursu, było kompleksowe rozwiązanie wspierające likwidację szkód. Przy wyborze wzięto również pod uwagę podejście Compensy do zrównoważonego rozwoju oraz świadome budowanie kultury innowacyjności.

– Tytuł „National Winner” w kategorii The Digital Technology Award to dla nas wielka satysfakcja. Ambicją Compensy jest bowiem nie tylko dostosowanie do zmieniającego się rynku, lecz przede wszystkim wyznaczanie trendów w dziedzinie nowych technologii w ubezpieczeniach. Dodatkowo wielkie znaczenie ma dla nas społeczna odpowiedzialność biznesu. Nagroda „National Winner” pokazuje, że starania Compensy mogą stanowić wyznacznik dla firm, które chciałyby się na nas wzorować – komentuje Artur Borowiński, prezes zarządu Compensy.

W całej Europie do konkursu EBA zgłosiło się ponad 120 tys. firm, spośród których ponad 2,7 tys. otrzymało wyróżnienia „Ones to Watch”.

– Nagroda „National Winner” to duże osiągnięcie, a Compensa okazała się być wyjątkowym liderem w swojej kategorii. Tytuł ten oznacza, że firma, osiągając sukcesy, wykazuje się innowacyjnością i etyką, i jest jedną z najlepszych firm w Europie. Życzymy Compensie powodzenia w rundzie finałowej naszego konkursu – mówi Adrian Tripp, dyrektor generalny EBA. 

Kolejny, finałowy etap konkursu będzie miał miejsce 3–4 grudnia w Warszawie, kiedy podczas uroczystej gali wyłonieni zostaną europejscy zwycięzcy w swoich kategoriach.

European Business Awards to jeden z największych i najdłużej działających na świecie konkursów biznesowych, który co roku angażuje setki tysięcy przedsiębiorców, rywalizujących o tytuł wiodących firm w swoich kategoriach.

(AM, źródło: Compensa)

Aviva: Ponad 20 ojców skorzystało z urlopu „tatusiowego”

0

Już ponad 20 zatrudnionych w Avivie ojców skorzystało z urlopu tatusiowego. Dodatkowe, 6-tygodniowe urlopy dla ojców po narodzinach dzieci firma wprowadziła z początkiem 2019 r. jako kolejne rozwiązanie pomagające pracownikom łączyć pracę z życiem rodzinnym.

– Krótszy czas pracy i urlop „tatusiowy” to nie jedyne benefity, które mamy dla rodziców. Warto też wspomnieć, że od kilku lat działa u nas Klub Rodzica – przestrzeń z inspirującymi wykładami i warsztatami dla matek i ojców. Dodatkowo co roku w czerwcu organizujemy piknik rodzinny, na który zapraszamy wszystkich pracowników z rodzinami. Atrakcją dla dzieci są także grudniowe Mikołajki – wskazuje Monika Kulińska, People Director Avivy.

Urlop tatusiowy był jednym z benefitów dla rodziców, który firma komunikowała w kampanii employer brandingowej „Tu praca Ci służy” na początku roku. Innym rozwiązaniem, z którego korzystają zarówno matki, jak i ojcowie małych dzieci, jest skrócony o dwie godziny, a przy tym pełnopłatny dzień pracy. Ten benefit firma również wprowadziła na początku roku. Przysługuje on osobom powracającym z urlopów związanych z rodzicielstwem, czyli np. urlopu macierzyńskiego, przez 3 miesiące po powrocie. Aviva w swojej kampanii wspominała też o dużych możliwościach pracy zdalnej czy globalnym planie akcji pracowniczych.

(AM, źródło: Aviva)

Porowneo.pl: Stłuczka autem wypożyczonym na minuty może słono kosztować

0

Choć wypożyczalnie aut na minuty często oferują samochody z wykupionym AC, to w przypadku stłuczki także użytkownicy muszą partycypować w kosztach. Andrzej Popielski, prezes Porowneo.pl, zwraca uwagę, że w skrajnych przypadkach, kiedy do wypadku doszło przez rażące zaniedbanie użytkownika, może on ponieść całkowity koszt, czyli zapłacić za naprawę albo wręcz odkupić samochód.

– Samochody, które wypożyczamy na minuty, tak samo jak wszystkie inne pojazdy, powinny mieć ubezpieczenie OC, często również autocasco i w tym zakresie jesteśmy chronieni. Aczkolwiek pamiętajmy o tym, że w przypadku stłuczki czy wypadku, który spowodujemy takim autem, jesteśmy kompletnie wolni od dodatkowych kosztów – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Andrzej Popielski.

Z danych zebranych przez DataArt („Transport-sharing w Polsce”) wynika, że mieszkańcy największych ośrodków miejskich w Polsce mają dostęp do 18,3 tys. pojazdów i innych środków komunikacji w ramach transport-sharingu. W Polsce działa już 21 firm, które oferują pożyczenie pojazdu. Polacy chętnie przesiadają się do samochodów na minuty – wypożyczenie auta jest tańsze niż jego zakup, serwisowanie i ubezpieczanie. Może się jednak wiązać ze sporymi kosztami, jeśli dojdzie do wypadku.

– W przypadku wystąpienia szkody kwoty, których może od nas zażądać spółka wypożyczająca samochód, wahają się od 500 zł do nawet 10 tys. zł. W przypadkach, kiedy wykazaliśmy się skrajnym niedbalstwem, możemy ponieść koszt szkody całkowitej, czyli będziemy musieli zapłacić za naprawę albo odkupić samochód – wskazuje Andrzej Popielski.

Ekspert przypomina, by przed wypożyczeniem samochodu sprawdzić, w jakim zakresie auto jest ubezpieczone. Koszty ochrony są dla wypożyczalni bardzo obciążające, a każdy wypadek i kolizja powodują wzrost składki. Dlatego klienci, którzy spowodowali stłuczkę, muszą partycypować w kosztach. W ostatnich miesiącach doszło do kilku poważnych wypadków spowodowanych przez klientów firm car-sharingowych, którzy prowadzili pod wpływem alkoholu. Kary dla nich sięgają kilkudziesięciu tysięcy złotych..

– Jeżeli zdarza się stłuczka i to my ją spowodowaliśmy, w przypadku samochodu prywatnego zapłacimy za to w postaci wyższej składki ubezpieczeniowej w kolejnym roku. Podobnie firma wypożyczająca samochód, jeżeli takich stłuczek będzie miała dużo, to ubezpieczenie samochodu i floty w kolejnym roku będzie droższe, a więc koszt przejechania 1 km będzie wyższy. Dlatego firmy wypożyczające samochody robią wszystko, żeby zminimalizować ryzyko i spowodować, że albo sami będziemy współpłacić za te szkody, albo będziemy bardzo ostrożnie prowadzić – tłumaczy prezes Porowneo.pl.

(AM, źródło: Newseria)

Saltus Ubezpieczenia: Długie zwolnienia po wypadku przy pracy

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Z informacji zaprezentowanych przez GUS w zestawieniu „Wypadki przy pracy w I półroczu 2019 r. – dane wstępne” wynika, że ogólna liczba wypadków przy pracy zmalała o 7,3% r/r. Jednak mimo mniejszej liczby wypadków, wzrosła średnia liczba dni niezdolności do pracy po takim zdarzeniu. Wynosi ona 30,2 dni, o prawie 1,5 dnia więcej niż rok wcześniej. Najdłużej do sprawności po wypadku dochodzą pracownicy zatrudnieni w górnictwie (53,2 dni), budownictwie (40,1), rolnictwie, leśnictwie, łowiectwie i rybactwie (37,8).

– Sprawna reakcja służb ratowniczych i pomoc SOR to tylko pierwszy etap odzyskiwania sprawności po wypadku. Wiele osób wymaga rehabilitacji powypadkowej, a na tego typu świadczenia w ramach NFZ czeka się tygodniami, a czasem wręcz miesiącami. Z roku na rok kolejki są coraz dłuższe, co prawdopodobnie ma odzwierciedlenie w dłuższej niż wcześniej niezdolności do pracy po wypadkach w pracy. W takiej sytuacji sposobem na szybkie rozpoczęcie leczenia mogą okazać się świadczenia prywatne dostępne m.in. za pośrednictwem grupowych ubezpieczeń zdrowotnych – zauważa Xenia Kruszewska, dyrektor Działu Ubezpieczeń Zdrowotnych Saltus Ubezpieczenia.

Usługi medyczne oferowane w ramach dodatkowych polis zdrowotnych dla pracowników mogą również uwzględniać świadczenia, które pracodawca powinien zapewnić w ramach medycyny pracy. Dotyczy to także rehabilitacji powypadkowej, na którą w ramach NFZ czeka się kilka miesięcy.

– Rynek ubezpieczeń zdrowotnych nieustannie się rozwija i dostosowuje do potrzeb pracodawcy. Podstawową ochronę obejmującą świadczenia medycyny pracy w zakresie badań okresowych i kontrolnych można uzupełnić o specjalne pakiety świadczeń służące zwalczaniu chorób zawodowych czy skutków wypadków przy pracy. Oprócz konsultacji i podstawowej diagnostyki zapewniają one też dostęp do rehabilitacji i badań wysokospecjalistycznych, w tym tzw. diagnostyki ciężkiej, czyli rezonansu magnetycznego oraz tomografii – dodaje Xenia Kruszewska.

(AM, źródło: Brandscope)

Inter Polska: Personel medyczny narażony na agresję pacjentów

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Kwestia ochrony pracowników służby zdrowia w szpitalach, na oddziałach ratunkowych i wszelkich placówkach medycznych coraz częściej jest tematem paneli dyskusyjnych, wykładów, rozmów między personelem medycznym.

– Z problemem agresji środowiska medyczne zwróciły się także do nas. Rozmawialiśmy o ekstremalnych sytuacjach, które zdarzają się w pracy lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych. Efektem tych rozmów jest ubezpieczenie Inter Ochrona HIV/WZW, które można rozszerzyć o jedyną na rynku Klauzulę Agresji Pacjenta. Praca powinna kojarzyć się bowiem z poczuciem bezpieczeństwa – mówi Andrzej Twardowski, dyrektor Biura Ubezpieczeń Medycznych i OC TU Inter Polska. – Po trudnym wydarzeniu w pracy, które może wywołać negatywne skutki fizyczne i psychiczne, osoba ubezpieczona może przeznaczyć pieniądze z ubezpieczenia np. na cykl masaży relaksacyjnych albo wyjazd na weekend. Często, co podkreślali pracownicy służby zdrowia, tylko odskocznia od pracy pozwala na złapanie odpowiedniego dystansu – wyjaśnia.

Jednocześnie środowiska medyczne w otwarty sposób komunikują pacjentom, że i placówkach, w których pracują, nie ma przyzwolenia na agresję werbalną i niewerbalną. Kartki z informacjami o braku przyzwolenia na agresję naklejane są coraz częściej przy rejestracjach. Aż 98% lekarzy poparło propozycję Naczelnej Rady Lekarskiej, aby w przepisach prawnych był zapisany obowiązek poszanowania przez pacjentów praw i godności osobistej personelu medycznego.

(AM, źródło: Inter Polska)

Willis Towers Watson publikuje Przegląd Ryzyka Górniczego

0

Pomimo istnienia niepewności w kluczowych obszarach zarówno w sektorze górniczym, jak i sektorze ubezpieczeniowym, które muszą zostać rozstrzygnięte, globalny sektor ubezpieczeń górniczych nie jest jeszcze prawdziwie twardym rynkiem ubezpieczeniowym – wynika z opublikowanego 23 września Przeglądu Ryzyka Górniczego za rok 2019 autorstwa Willis Towers Watson (WTW).

Graham Knight, globalny dyrektor ds. Zasobów Naturalnych Willis Towers Watson, stwierdził: – Tuż przed publikacją naszego Raportu za rok 2019 wydarzyła się kolejna tragedia w związku z pęknięciem tamy osadowej. Mimo że takie wypadki i inne szkody generalnie przyczyniają się do usztywniania stawek ubezpieczeń, rynek ubezpieczeń w sektorze górniczym nie jest jeszcze prawdziwie twardym rynkiem. Z oceny przeprowadzonej na podstawie standardów historycznych wynika, że wciąż istnieje wiele możliwości. W sytuacji, w której stawki wykazują tendencję zwyżkową, absolutnie nie można stwierdzić, że jesteśmy w sytuacji prawdziwego zagrożenia.

Przegląd przedstawia cztery główne obszary niepewności w obrębie sektora górniczego, do których należy się odnieść.

  1. Digitalizacja: połączenie negatywnego podejścia, zwiększonego ryzyka cyberataku, brak należytego przeszkolenia oraz podnoszenia kwalifikacji, a także potencjał dla zaistnienia procesu eliminowania cennego doświadczenia ludzkiego w procesie digitalizacji – wszystko to wskazuje, że górnicy są narażeni na szereg nowych ryzyk zagrażających realizowalności projektów.
  2. Efekty wąskiego gardła: zbyt często uzyskanie wsparcia górniczego oraz likwidacja szkód po dużych katastrofach zależy od czynników, na jakie przedsiębiorstwa górnicze nie mają wpływu; zbyt często w następstwie dużej szkody nie można precyzyjnie ustalić, jak do tego doszło.
  3. Ryzyko geopolityczne: wzrost taryf, rosnąca liczba przepisów wykonawczych i ustaw oraz zobowiązań podatkowych nakładanych w różnych krajach – wszystko to ma bezpośredni wpływ na opłacalność projektów górniczych w różnych miejscach na całym świecie, szczególnie biorąc pod uwagę globalny charakter łańcuchów dostaw w obrębie tego sektora.
  4. Rozwój socjalno-ekonomiczny: stosunki, jakie górnicy nawiązują ze społecznościami lokalnymi, zawsze stanowią podstawowy czynnik, który należy uwzględniać w opracowywaniu efektywnej strategii zarządzania ryzykiem. Osoby zarządzające ryzykiem górniczym i ich zespoły muszą brać pod uwagę głębokie relacje, jakie należy zbudować, oraz działania, jakie należy podejmować w celu osiągnięcia faktycznego i zrównoważonego postępu w dłuższej perspektywie.

(AM, źródło: WTW)

Sąd Najwyższy wypowie się w sprawie zadośćuczynienia po zerwaniu więzi rodzinnych

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

22 października siedmioosobowy skład Izby Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych podejmie uchwałę w odpowiedzi na przedstawione jej zagadnienie prawne: Czy najbliższym członkom rodziny poszkodowanego, który w wyniku czynu niedozwolonego doznał trwałego rozstroju zdrowia, przysługuje roszczenie o zadośćuczynienie pieniężne z tytułu naruszenia ich własnego dobra osobistego? – podał portal prawo.pl.

Serwis wskazuje, że sprawa, którą rozpatrzy SN, wynikła ze skargi nadzwyczajnej prokuratora generalnego. Chodzi o mężczyznę, który zgłosił się do szpitala z długotrwałym bólem głowy. Zgłoszenie najpierw zbagatelizowano, a późniejsza diagnostyka była przeprowadzona w niewłaściwy sposób (np. konsultację neurologiczną przeprowadzała lekarz, która nie posiadała wówczas specjalizacji z zakresu neurologii). W efekcie pacjent doznał zatoru tętniczego oraz udaru mózgu i został całkowicie sparaliżowany. Żona i syn pacjenta wystąpili o zasądzenie po 100 tys. zł tytułem zadośćuczynienia za błędy popełnione przez lekarzy za naruszenie prawa do cieszenia się niezakłóconym życiem rodzinnym. Sąd Okręgowy przyznał żonie 30 tys. zł a małoletniemu synowi – 100 tys. zł. SO argumentował, że nieodwracalny rozstrój zdrowia męża i ojca nie spowodował jego śmierci, wskutek czego więź rodzinna, rozumiana jako przedmiot ochrony przewidzianej w art. 448 Kodeksu cywilnego (k.c.), została zachowana. Ponieważ skarga kasacyjna do SN nie została przyjęta, rodzina zwróciła się do prokuratora generalnego o wniesienie skargi nadzwyczajnej. Teraz Sąd Najwyższy ma rozstrzygnąć, czy w przypadku uznania, że nie istnieje dobro osobiste w postaci więzi rodzinnych, najbliższym członkom rodziny poszkodowanego przysługuje roszczenie o zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę na podstawie art. 445 § 1 lub art. 446 § 4 k.c., oraz czy sąd może odmówić przyznania zadośćuczynienia za krzywdę najbliższemu członkowi rodziny osoby, która w wyniku czynu niedozwolonego doznała ciężkiego i trwałego rozstroju zdrowia, jeżeli ten pierwszy w związku z zaistniałym zdarzeniem zrezygnował z utrzymania więzi rodzinnych (sygn. akt I NSNZP 2/19).

Więcej:

prawo.pl z 23 września, Katarzyna Żaczkiewicz-Zborska „SN odpowie, czy żona dostanie zadośćuczynienie za naruszenie prawa do cieszenia się życiem rodzinnym”:

https://www.prawo.pl/…

(AM, źródło: prawo.pl)

Gazeta Ubezpieczeniowa nr 39/2019

0

Dodatek specjalny Liderzy Ubezpieczeń Życiowych i Zdrowotnych:

  • Michał Molęda i Tomasz Domalewski przedstawiają: Oferta Leadenhall Life we współpracy z nowymi partnerami – str. 11
  • Rozmowa z Pawłem Skotnickim, agentem wyłącznym Avivy: Agent to nie tylko zawód, to misja – str.  12
  • Małgorzata Kostecka opowiada, jak to robią w Nationale-Nederlanden: SparkLaby inkubują innowacje – str.  12
  • Rozmowa z Xenią Kruszewską z SALTUS Ubezpieczenia: Pofilaktyczne programy zdrowotne zmniejszą absencję – str.  13
  • Zdaniem brokera, Daniela Zdzińskiego z Certo Broker: Duży może więcej złego i dobrego – str.  14
  • Rozmowa z Markiem Paradowskim, dyrektorem konsultingu ubezpieczeniowego w Comarch: Cyfrowe wyzwania ubezpieczeń na życie – str.  15
  • Jowita Trzaska przedstawia korzyści dla agenta: Pięć powodów, dla których warto sprzedawać ubezpieczenia zdrowotne – str.  16
  • Subiektywnym okiem Lesława Skibińskiego z Meedy: Watson wytnie lekarzy jak Uber wycina taksiarzy – str.  17

Poza tym w numerze:

  • Sieć placówek agencyjnych PZU: 1500 powodów do dumy – str.  2
  • Artur Makowiecki podsumowuje miniony tydzień: Detronizacja uefek – str.  4
  • Inspiracje Aleksandry E. Wysockiej: Pozwól celowi wyznaczyć ciebie – str.  4
  • Raport PIU: Polisy z UFK nie są już fundamentem sprzedaży życiówki – str.  6
  • Spotkanie w UKNF: Odpowiedzialność zakładów za oferowane uefki – str.  7
  • Sąd Najwyższy odpowiada na pytanie Rzecznika Finansowego: Kiedy zwrot kosztów prywatnej ekspertyzy? – str.  19
  • Konrad Komorowski, konsultant Sollers, o kanałach dystrybucji i kontakcie z klientem: Do ekosystemów jak do jeża – str.  20
  • Adam Kubicki ujawnia najważniejszy czynnik w sprzedaży: Bądź łowcą klientów – str.  22

Generali partnerem na całe życie

0

W czwartek 19 września Grupa Generali zorganizowała po raz drugi Kongres Najlepszych Agentów. W tym roku zaproszono 450 pośredników, osiągających ponadprzeciętne wyniki sprzedaży produktów Generali, Proamy i Concordii. Hasło „Chcemy być partnerem pierwszego wyboru na całe życie zarówno dla agentów, jak i dla klientów” – padło ze sceny wiele razy tego popołudnia i wieczoru.

W spotkaniu uczestniczyła liczna reprezentacja zarządów spółek Grupy Generali: Maciej Fedyna, Rajmund Rusiecki, Jakub Jacewicz oraz Piotr Bułka. Prezes Andrea Simoncelli, który nie mógł osobiście uczestniczyć w spotkaniu, przygotował dla zebranych wideo. Zaznaczył, że to właśnie agenci reprezentują Generali w terenie i ich rola w firmie jest nie do przecenienia. – To z wami chcemy budować przyszłość Generali. Chcemy być dla was partnerem pierwszego wyboru – podkreślił prezes Simoncelli.

O tym, jak wygląda praktyczna realizacja globalnej strategii na polskim rynku, opowiadał Maciej Fedyna. – Miniony rok był dla nas bardzo ważny. Z jednej strony weszliśmy na rynek ubezpieczeń rolnych, przejmując Concordię, a z drugiej pozyskaliśmy nowy podmiot specjalizujący się w zarządzaniu aktywami, czyli Union Investment, dziś Generali Investments – powiedział również podczas Kongresu Maciej Fedyna. On również zaznaczył, że Generali chce być partnerem pierwszego wyboru. – Chcemy to zrobić perfekcyjną likwidacją szkód „bez małego druku”, najlepszą na rynku ofertą produktową oraz wyjątkowym wsparciem dla dystrybutorów, a wszystko to z wykorzystaniem najnowszych technologii – tłumaczył.

Innowacje i relacje

Tomasz Poradzewski, dyrektor Departamentu Sprzedaży Agencyjnej w Generali, przedstawił tegoroczne wyniki sprzedażowe, podkreślając dwucyfrowe wzrosty w sprzedaży produktów majątkowych oraz dynamiczny rozwój ubezpieczeń życiowych. – Naszym celem jest, żeby klient zamiast myśleć „muszę kupić ubezpieczenie”, myślał „chcę mieć ubezpieczenie”. Do tego niezbędna jest dobra relacja z agentem i ubezpieczycielem. Chociaż cały czas podkreślamy rolę najnowszych technologii, to nigdy nie zapominamy, że technologia jest tylko narzędziem służących człowiekowi. Ubezpieczenia naszym zdaniem nigdy nie powinny tracić swojego ludzkiego wymiaru – podsumował Tomasz Poradzewski.

Koniec sztywnych podziałów na sprzedaż tradycyjną i direct

Rajmund Rusiecki, odpowiedzialny w zarządzie Generali za ubezpieczenia życiowe, a w Concordii również za majątkowe, omówił badania dotyczące preferencji zakupowych nabywców ubezpieczeń w Polsce. – Tylko 15% klientów chce rozpocząć i zakończyć zakup ubezpieczenia w sieci bez porady agenta. Aż 40% badanych potrzebuje porady agenta, ale wolałoby otrzymać ją zdalnie bez osobistego spotkania. Kolejne 30% chętnie spotka się z agentem, natomiast 15% chce całość transakcji przeprowadzić wyłącznie z agentem – tłumaczył Rajmund Rusiecki. – To zmienia nasze wyobrażenie o sztywnym podziale na tradycyjne kanały sprzedaży i „direct”. Rzeczywistość staje się coraz bardziej „omnichannelowa”, zarówno ubezpieczyciele, jak i pośrednicy stają przed wyzwaniem oczekiwań klienta, zakupu polisy i jej obsługi w kanale przez niego oczekiwanym – dodał.

Perfekcyjna likwidacja szkód i nowa jakość w ubezpieczeniach rolnych

Jakub Jacewicz, zajmujący się w Grupie Generali likwidacją szkód, podkreślił nowe możliwości, którą dał zakup Concordii. – Jestem przekonany, że know-how w zakresie ubezpieczeń rolnych, jaką mają eksperci Concordii, w połączeniu z kapitałem i skalą, jaką wnosi Generali, pozwoli całej Grupie wejść na kolejny etap rozwoju – powiedział. Mówił też o tym, jak ważna jest rola perfekcyjnej, transparentnej i szybkiej likwidacji w budowaniu relacji z klientami.

Więcej o szkodach rolnych opowiedział Bernard Mycielski z Concordii, pokazując zebranym możliwe skutki gradobicia, złego przezimowania czy suszy. – Nie zdajemy sobie sprawy, że 5 minut gradu może zniszczyć całoroczne plony – powiedział. – Rola ubezpieczeń rolnych jest ogromna – dodał.

Najlepsi nagrodzeni

Gościem specjalnym Kongresu Najlepszych Agentów Grupy Generali była himalaistka Kinga Baranowska, która podzieliła się swoimi doświadczeniami z wspinaczki na 9 ośmiotysięczników. Wyjaśniła, jak duże znaczenie dla sukcesu ma stawianie sobie celów, planowanie, współpraca w zespole, ale także pokora.

Ukoronowaniem spotkania było wręczenie nagród najlepszym agentom Generali, Proamy i Concordii.

Dało się odczuć, że Generali podchodzi poważnie do swojego celu bycia dla agentów partnerem pierwszego wyboru na całe życie, a w ostatnich latach grupie udało się zbudować mocny fundament wzajemnego zaufania, który jest niezbędny w długoterminowych relacjach biznesowych z pośrednikami.

Pełna fotorelacja z Kongresu ukazał się w „Gazecie Ubezpieczeniowej” nr 40 z 30 września w dodatku MULTIAGENT.

Aleksandra E. Wysocka

Szkolenie dla agentów na temat OC dla małych i średnich przedsiębiorstw

0

25 października w Białymstoku oraz 22 listopada we Wrocławiu odbędzie się szkolenie zatytułowane „Skąd przychodzi zagrożenie, czyli ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dla małych i średnich przedsiębiorstw”. Organizatorem szkoleń skierowanych do pośredników ubezpieczeniowych jest firma Wiedza i Ubezpieczenia Twoja Strefa Rozwoju.

Wśród spółek prowadzących działalność w Polsce ponad 90% stanowią małe i średnie przedsiębiorstwa.  Podmioty te wytwarzają ponad 60% krajowego PKB i zatrudniają 70% spośród ogólnej liczby pracujących. To właśnie małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią główną siłę napędową polskiej gospodarki. W jaki sposób dobrać dla nich odpowiedni zakres ubezpieczenia,  jak wyznaczyć ich  granice odpowiedzialności ? – odpowiedzi na te i inne pytania uzyskają uczestnicy szkoleń.

Rejestracja na szkolenie na stronie www.wiuszkolenia.pl

Kontakt z organizatorem:

Grzegorz Ornoch, Wiedza i Ubezpieczenia Twoja Strefa Rozwoju

Tel: 690-067-898

Email: szkolenia@wiuszkolenie.pl  

Facebook: WiUSzkolenia  

(red.)

18,044FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie