Blog - Strona 862 z 1523 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 862

Nowy operator medyczny w TU Zdrowie

0

Od 1 czerwca TU Zdrowie realizuje umawianie usług zdrowotnych poprzez nowego operatora medycznego – Unimedi. Zmiana ta ma na celu podniesienie jakości obsługi ubezpieczonego, możliwość wprowadzania nowoczesnych rozwiązań telemedycznych i informatycznych oraz większą kontrolę nad bezpieczeństwem systemu.

– Rozwiązania telemedyczne i informatyczne odgrywają bardzo ważną rolę w działaniu naszego biznesu. Do tej pory, korzystając z rozwiązań operatora zewnętrznego, mieliśmy ograniczony wpływ na możliwości kształtowania usługi i nie mogliśmy w pełni wykorzystać jej potencjału. Dlatego rozpoczęliśmy pracę nad własnym systemem obsługi pacjenta, który zapewniłby nam pełną kontrolę nad procesem, a jakość obsługi – czynnik bezpośrednio kształtujący nie tylko wizerunek firmy, ale mający bezpośredni wpływ na nasz biznes – byłaby uzależniona wyłącznie od nas – mówi Sławomir Koszewski, członek zarządu TU Zdrowie.

Rozwiązanie przyszło wraz z dołączeniem TU Zdrowie do Grupy Neuca, która od wielu lat buduje kompleksowy system obsługi pacjenta. Ona to powołała do życia spółkę Unimedi, której zadaniem jest zapewnienie pacjentom sprawnej organizacji świadczeń poprzez Infolinię Medyczną oraz wspierającą procesy obsługowe platformę informatyczną.

– Nowa Infolinia Medyczna to kolejny krok milowy w rozwoju TU Zdrowie. Realizujemy go zgodnie z zapowiadaną strategią budowy wartości firmy przez dostarczenie klientom najwyższej możliwej jakości świadczonych usług. Wspólny projekt z Unimedi bardzo dobrze pokazuje siłę współpracy wewnątrz grupy Neuca i płynące z niej korzyści – mówi Aleksander Roda, prezes zarządu TU Zdrowie.

Unimedi w pełni adaptuje rozwiązania, które są już wykorzystywane w TU Zdrowie, takie jak: Panel Ubezpieczającego i Ubezpieczonego, Platforma Medycyny Pracy czy voicebot IGA. Trwają także zaawansowane prace nad rozwiązaniem integrującym grafiki lekarskie w kluczowych placówkach medycznych.

– Docelowo chcemy, aby ubezpieczeni mogli samodzielnie umawiać wizyty, korzystając z grafików lekarzy online lub pomocy asystenta głosowego. Technologia przejmie na siebie także zadania o charakterze standardowym czy powtarzalnym, zapewniając szybki odbiór połączenia i wsparcie dla ubezpieczonego, zapewniające jego sprawną obsługę. W przypadku bardziej skomplikowanych sytuacji ubezpieczony zawsze będzie mógł skorzystać z pomocy zespołu Infolinii Medycznej i omówić swój przypadek z wyspecjalizowanym konsultantem – podsumowuje Sławomir Koszewski.

(AM, źródło: TU Zdrowie)

Porozumienie PZU i PFR ws. Pekao przedłużone do 2025 roku

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

1 czerwca zarząd PZU SA podjął uchwałę wyrażającą zgodę na zawarcie aneksu nr 2 do porozumienia akcjonariuszy dotyczącego zasad i warunków współpracy zakładu oraz Polskiego Funduszu Rozwoju w ramach wspólnej inwestycji w akcje Pekao SA.

Aneks zakłada przedłużenie okresu obowiązywania porozumienia na kolejne 3 lata, tj. do dnia 7 czerwca 2025 r., z możliwością dalszego przedłużenia. Pierwotnie zostało ono zawarte na okres 5 lat od dnia finalizacji nabycia akcji banku przez PZU SA i PFR, tj. od dnia 7 czerwca 2017 r. do 7 czerwca 2022 r. Uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie aneksu też podjęła rada nadzorcza ubezpieczyciela.

(AM, źródło: PZU)

Rafał Firląg zasilił szeregi Chubb

0
Rafał Firląg

Do zespołu Chubb w Polsce dołączył Rafał Firląg. W nowym miejscu pracy objął stanowisko Senior Risk Inżyniera.

Rafał Firląg przeszedł do Chubb z UNIQA Polska, gdzie od kwietnia 2019 r. do maja obecnego roku zajmował stanowisko Risk Engineering Team Managera. Wcześniej przez półtora roku był związany z Allianz Polska jako Senior Risk Engineer oraz przez blisko pięć lat z Marsh.

Poza branżą ubezpieczeniową pracował m.in. dla Coca-Coli i Polskich Linii Lotniczych LOT.

(AM, źródło: LinkedIn)

Reso uruchomiło Punkt Obsługi Klienta w Suwałkach

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

1 czerwca Reso Europa Service otworzyło swój Punkt Obsługi Klienta. Uruchomienie placówki jest odpowiedzią na prośby klientów ubezpieczyciela.

– Od 17 lat Reso ubezpiecza przy współpracy z szeroką siecią naszych partnerów-agentów. Od zawsze jesteśmy aktywni w Suwałkach, zarówno w kwestii wpierania lokalnych inicjatyw, jak i tworzenia nowych miejsc pracy i rozwoju biznesu. Stąd też postanowiliśmy otworzyć pierwszy własny Punkt Obsługi Klienta – właśnie w Suwałkach. Otwarcie punktu sprzedaży ma dla nas znaczenie symboliczne. W ten sposób chcemy być blisko swoich klientów – powiedział Piotr Włodarczyk, prezes zarządu Reso Europa Service.

Punkt obsługi będzie otwarty od poniedziałku do piątku, od godziny 8:00 do 17:00.

(AM, źródło: Reso)

Słabowidzący kierowca to dla ubezpieczycieli „klient podwyższonego ryzyka”?

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Wada wzroku nie stanowi przeciwwskazania dla zdobycia prawa jazdy, ale wiąże się z pewnymi ograniczeniami. Kandydat na kierowcę musi upewnić się, czy lekarz wydał mu zgodę na prowadzenie samochodu zarówno w okularach, jak i szkłach kontaktowych, czy tylko w okularach. Przeoczenie może się wiązać z mandatem w wysokości nawet 500 zł. A czy przez wadę wzroku kierowca może dostać gorsze warunki ubezpieczenia samochodu niż ktoś, kto może pochwalić się sokolim wzrokiem?

Kandydat na kierowcę musi przed egzaminem na prawo jazdy wykonać badania i w tym celu odwiedza także gabinet okulisty. Testy mają na celu sprawdzenie, czy przyszły kierowca nie boryka się z przypadłościami, które mogłyby wpłynąć na bezpieczeństwo prowadzenia przez niego pojazdu.

Kody na prawie jazdy mają znaczenie

Badanie wzroku poprzedzające egzamin na prawo jazdy nie różni się od standardowej kontroli. Przyszły kierowca musi odczytać litery i cyfry z Tablicy Snellena, ponadto sprawdzane jest pole widzenia, czyli umiejętność patrzenia na boki, oraz ruchy oczu. Osoby noszące na co dzień okulary lub szkła kontaktowe muszą przyjść w nich do gabinetu lekarskiego i poinformować lekarza o tym, że z nich korzystają.

Wada wzroku nie stanowi przeszkody dla otrzymania dokumentu, ale wiążą się z tym pewne konsekwencje.

– Od 2013 roku nie wydaje się bezterminowych praw jazdy. Dokument jest ważny przez 15 lat, ale w przypadku kierowców z wadą wzroku ten czas jest krótszy. Przykładowo osoba, u której stwierdzono krótkowzroczność czy nadwzroczność, otrzyma dokument na nie więcej niż 10 lat, a przy poważnych wadach ten termin może zostać skrócony nawet do 5 lat. Po tym czasie badanie lekarskie należy powtórzyć – wyjaśnia Wojciech Kyciak, prezes zarządu firmy Bezokularow.pl, której jedną z marek jest salon optyczny wOkularach.pl.

Ponadto informacja na temat noszenia okularów lub soczewek zostanie umieszczona na blankiecie prawa jazdy w postaci tzw. kodu ograniczenia. Kody i ich znaczenie reguluje rozporządzenie dotyczące wzorów dokumentów uprawniających do prowadzenia pojazdów. Są to:

  • 01.01 – okulary,
  • 01.02 – soczewka(i) kontaktowa(e),
  • 01.05 – przepaska na oko,
  • 01.06 – okulary lub soczewki kontaktowe,
  • 01.07 – indywidualna korekta lub ochrona wzroku.

Kierowca może uznać, że skoro ma obowiązek prowadzić w okularach (kod 01.01), to równie dobrze może używać szkieł kontaktowych. To błąd, który w trakcie kontroli drogowej może skutkować nałożeniem mandatu w wysokości 500 zł za nieprzestrzeganie warunków oznaczonych w dokumencie uprawniającym do prowadzenia pojazdu. Aby uniknąć takiej sytuacji, kierowca, który zaczął korzystać ze szkieł, musi ponownie udać się do lekarza i poprosić o zmianę kodu. Po tym należy wypełnić wniosek o wymianę prawa jazdy, dołączając do niego nowe zaświadczenie lekarskie.

– Aby uniknąć problemów w przyszłości, należy upewnić się, że lekarz wpisał kod 01.06, gdyż kierowca będzie mógł zgodnie z prawem korzystać zamiennie z okularów i z soczewek. To ważne, bo każdy, kto nosi soczewki, czasem musi skorzystać z okularów – podpowiada Wojciech Kyciak.

Czy kierowcy z wadą wzroku płacą wyższe składki?

Jak widać, wada wzroku niesie za sobą niewielkie, ale jednak, ograniczenia. A czy może stanowić problem w chwili zawierania przez kierowcę umowy OC lub AC? Teoretycznie można sobie wyobrazić, że dla ubezpieczycieli kierowca mający dużą wadę wzroku jest klientem „podwyższonego ryzyka”, więc zaproponują mu mniej korzystne warunki umowy. Jednak ubezpieczyciele w ogóle nie pytają o wadę wzroku. Jeśli zaś kierowca z taką wadą spowoduje wypadek, to nie musi się obawiać, że zostanie to przez firmę wykorzystane jako pretekst do tego, by odmówić naprawienia szkody.

– Wada wzroku to czynnik trudny pod względem dowodowym. Ubezpieczyciel musiałby bowiem  udowodnić, że wada wzroku miała bezpośredni wpływ lub przyczyniła się do zaistnienia szkody. W ogólnych warunkach ubezpieczenia nie mamy takich zapisów – przekazał wOkularach.pl jeden z czołowych polskich ubezpieczycieli.

Co innego, jeśli kierowca zobowiązany do noszenia okularów lub soczewek w chwili spowodowania wypadku ich nie używał. Będzie to potraktowane jak jazda bez uprawnień. W takiej sytuacji sprawca może zostać skazany na karę pozbawienia wolności, a dodatkowo będzie miał obowiązek pokrycia kosztów świadczeń wypłaconych poszkodowanym.

Jak dobrać okulary do prowadzenia samochodu?

Skoro zakładanie okularów w trakcie jazdy samochodem nie jest kwestią dobrej woli prowadzącego, ale obowiązkiem, wOkularach.pl wyjaśnia, o czym należy pamiętać przy zakupie okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych.

Niekiedy można się spotkać z opinią, że szkła z antyrefleksami są potrzebne tylko do pracy przy komputerze. Jest to nieprawda: powłoka antyrefleksyjna jest niezbędna do idealnego widzenia w każdych warunkach, zwłaszcza podczas prowadzenia pojazdów, gdy na kierowcę oddziałuje wiele bodźców.

– Okulary korekcyjne do jazdy samochodem powinny posiadać szkła z powłoką antyrefleksyjną. Zapewniają one większy kontrast widzenia oraz redukcję uciążliwych odblasków. Dzięki zastosowaniu w okularach powłoki antyrefleksyjnej obraz jest bardziej wyraźny i kontrastowy, dzięki czemu oczy są mniej przemęczone – mówi Wojciech Kyciak – W przypadku prowadzenia samochodu w warunkach dużego nasłonecznienia sprawdzą się doskonale okulary korekcyjne z barwionymi szkłami wykonanymi według recepty – dodaje.

Dla kierowców poruszających się po zapadnięciu zmroku zaprojektowano okulary do jazdy nocnej. Powinny one spełniać dwa warunki: minimalizować drażniący efekt spowodowany zbyt dużą ilością rozproszonego światła (np. światła samochodów nadjeżdżających z naprzeciwka) oraz zwiększać kontrast, tak by łatwiej było obserwować drogę. W sprzedaży znajdują się specjalne szkła, które wspierają widzenie przy mniejszej ilości światła.

Tanie okulary przeciwsłoneczne z marketu mogą zaszkodzić

Kierowcy, nawet niemający wady wzroku, powinni korzystać z okularów słonecznych, ale kupionych nie w markecie, lecz u optyka.

– Aby noszenie okularów przeciwsłonecznych miało sens, powinny być one wyposażone w odpowiedni filtr, który będzie chronił oczy. Nieodpowiedni filtr w szkłach lub jego brak wyrządzi więcej szkód niż pożytku: może doprowadzić do rozszerzenia źrenic, przez co do oczu dociera więcej szkodliwych promieni UV, które mogą nieodwracalnie uszkodzić struktury oka – mówi Wojciech Kyciak – Dobrym wyborem są szkła wyposażone w filtr polaryzacyjny. Polaryzacja redukuje oślepiające refleksy świetlne powstałe po odbiciu światła od powierzchni płaskich (mokra nawierzchnia, śnieg itp.). Takie okulary skutecznie chronią przed szkodliwymi promieniami UV, przepuszczając tylko światło bezpieczne dla oczu – dodaje.

(AM, źródło: wOkularach.pl)

Australia: Drożejące polisy dla domów prowadzą do niedoubezpieczenia

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Składka za ubezpieczenie mieszkaniowe w Australii wzrosła w 2021 r. o 5,9%, najwięcej w ciągu ostatnich 7 lat. Ze względu na rosnące koszta ubezpieczeniowe wynikające ze zwiększonej częstotliwości katastrof naturalnych, oczekuje się, że przeciętna składka za ubezpieczenie domu wzrośnie z 830,6 dol. austr. w 2021 r. do 916,9 dol. austr. w 2026 r.

Wpływ zdarzeń o charakterze katastrof naturalnych jest najbardziej dotkliwy w indywidualnych ubezpieczeniach nieruchomości, które w 2021 r. stanowiły 80% zgłaszanych szkód. Rosnące koszta ubezpieczeniowe i częstotliwość katastrof sprawią, że do 2030 r. ok. 4% australijskich domów stanie się nieubezpieczalnych. Ceny ubezpieczeń domów w Australii rosną po każdej katastrofie naturalnej. Północna Australia, szczególnie narażona na katastrofy naturalne, odnotowywała wzrosty zarówno szkodowości, jak i składek w ciągu ostatnich 5 lat. W 2019 r. katastrofy naturalne spowodowały wzrost składki za ubezpieczenie domu w tym regionie o 20%, w porównaniu z 11% na pozostałym obszarze kraju.

Wzrost składek doprowadzi do niedoubezpieczenia lub braku ubezpieczenia w grupach o niskich i średnich dochodach, jako że nie mogąc sobie pozwolić na wysokie składki, będą redukować ochronę. W reakcji na rosnące ceny rząd zmobilizował 10 mld dol. austr. w poolu reasekuracyjnym. Obejmie on 880 tys. polis ubezpieczeniowych dla nieruchomości mieszkalnych oraz należących do małych i średnich przedsiębiorstw, zapewniając zniżki w składkach – 46% dla właścicieli domów, 34% dla MŚP.

(AC, źródło: Global Data)

Artur Maliszewski na czele Europy Ubezpieczenia

0
Artur Maliszewski

1 czerwca rady nadzorcze spółek ubezpieczeniowych Europa Ubezpieczenia powołały Artura Maliszewskiego na stanowisko prezesa zarządu. We władzach spółek pozostanie ich dotychczasowy szef, Marat Nevretdinow, który dodatkowo obejmie nową funkcję w międzynarodowych strukturach grupy Talanx.

Nowy prezes Europy Ubezpieczenia ma bogate doświadczenie w branży finansowej. W latach 2017–2021 był szefem grupy AXA w Polsce. Wcześniej był prezesem Nordea PTE oraz wiceprezesem w Alior Banku i Raiffeisen Banku.

Pełniący dotychczas obowiązki prezesa Marat Nevretdinov pozostaje w zarządach obu towarzystw Europy jako wiceprezes. Jednocześnie została mu powierzona funkcja COO International Partnerships, podmiotu z grupy Talanx, w którym będzie odpowiedzialny za rozwój nowego międzynarodowego biznesu.

Z nieoficjalnych ustaleń cashless.pl wynika, że Talanx, którego częścią jest polski ubezpieczyciel, od pewnego czasu analizował możliwości swoich spółek w zakresie rozwijania biznesu w modelu ubezpieczeń wbudowanych, zwłaszcza w e-commerce i na platformach. Serwis wskazuje, że zwycięzcą w tej rywalizacji został polski ubezpieczyciel, który miałby być odpowiedzialny za stworzenie odpowiedniej platformy i narzędzi pozwalających grupie mocniej zaistnieć w tego rodzaju ubezpieczeniach. Całością z poziomu europejskiego ma pokierować Marat Nevretdinov (cashless.pl z 1 czerwca, Ida Krzemińska-Albrycht „Artur Maliszewski prezesem Europy. Marat Nevretdinov będzie rozwijał międzynarodowy projekt Talanxa”).

– Jestem przekonany, że Artur i Marat wraz z pozostałymi członkami zarządu wspólnie zidentyfikują atrakcyjne oraz rentowne możliwości rozwoju dla Europa Ubezpieczenia i całej Grupy HDI International. Arturowi i Maratowi życzę, w imieniu całej Rady Nadzorczej, dobrego startu w ich nowych rolach i już dzisiaj cieszę się na naszą owocną przyszłą współpracę – powiedział Wilm Langenbach, przewodniczący rady nadzorczej spółek Europa Ubezpieczenia.

Nominacja Artura Maliszewskiego wymaga uzyskania zgody ze strony Komisji Nadzoru Finansowego.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl

PBUK: Koniec umów dwustronnych z Biurami Rosji i Białorusi

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych wypowiedziało umowy dwustronne łączące je z Biurem Białoruskim oraz z Biurem Rosyjskim. Wypowiedzenie weszło w życie z dniem 1 czerwca 2022 roku.

Zgodnie z dotychczas obowiązującymi umowami zobowiązania dotyczące wzajemnego honorowania certyfikatów Zielonych Kart wystawionych zarówno przez PBUK, jak i biura białoruskie i rosyjskie wygasną 31 maja 2023 roku o godz. 23.59 czasu środkowoeuropejskiego.

– Oznacza to, że po tym terminie jakiekolwiek certyfikaty Zielonych Kart wystawione przez członków Biura w jego imieniu stracą ważność wyłącznie w odniesieniu do terytorium Białorusi i Federacji Rosyjskiej. Pozostaną jednak nadal ważne w pozostałych krajach Systemu Zielonej Karty, o ile symbol danego kraju nie został wykreślony – wyjaśnił Mariusz Wichtowski, prezes zarządu PBUK.

Analogiczne umowy wypowiedziały wszystkie Biura Narodowe z Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Biuro Szwajcarskie.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl

PZU zaczyna przeprowadzkę do nowej siedziby centrali

0
Źródło zdjęcia: PZU

1 czerwca PZU oficjalnie odebrał klucze do budynku Generation Park Y przy Rondzie Daszyńskiego w Warszawie. To znak, że rozpoczęła się przeprowadzka siedziby centrali ubezpieczyciela do 140-metrowowego wieżowca. Generation Park Y pozwoli ubezpieczycielowi m.in. zredukować ślad węglowy o ponad 2500 ton CO2 rocznie. PZU będzie najemcą budynku przez 10 lat.

Nowa siedziba centrali PZU, wybudowana przez Skanska, jest odzwierciedleniem i symbolem wartości, które przyświecają największej instytucji finansowej  w tej części Europy. Ze względu na charakterystykę i zalety proekologiczne budynku przeprowadzka jest istotnym elementem realizacji strategii ESG Grupy PZU. 

– Nowa siedziba Grupy PZU to przede wszystkim inwestycja w pracowników. Cieszymy się, że Generation Park Y spełnia najwyższe standardy, jeśli chodzi o warunki, komfort i bezpieczeństwo pracy. Przyjazne środowisko wspierające dobrostan pracowników, ekologiczne rozwiązania oraz fakt, że z obiektu w pełni będą mogły korzystać osoby z niepełnosprawnościami, są dla nas niezwykle ważne. W ten sposób chcemy dać dobry przykład i promować rozwiązania ESG wśród naszych kontrahentów, klientów, partnerów społecznych oraz pracowników. Jest to również ważny element docelowego wdrożenia hybrydowego modelu pracy wraz z pakietem odpowiednich narzędzi i programów poprawiających jakość życia pracowników – mówi Dorota Macieja, członkini zarządu PZU Życie odpowiedzialna za obszar nieruchomości w PZU. 

Budynek wyróżnia się nowoczesną i ekologiczną architekturą oraz energooszczędną technologią, zapewnia bezpieczne i zrównoważone powierzchnie do pracy oraz innowacyjne rozwiązania. Zastosowane w biurowcu materiały wykończeniowe oraz rozwiązania instalacyjne potwierdzone zostały certyfikatami LEED na poziomie Platinum, a także WELL Gold zrealizowanym w schemacie Core & Shell oraz WELL Health-Safety Rating.
– Generation Park to nasz flagowy projekt, który odzwierciedla podejście Skanska do tworzenia ponadczasowych, zdrowych i bezpiecznych przestrzeni do pracy. Nasz pierwszy biurowy wysokościowiec w tej części Europy oddajemy w ręce jednej z największych firm ubezpieczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zielone rozwiązania budynkowe oraz środowisko wewnętrzne wspierające dobrostan pracowników były niezwykle ważnymi aspektami w rozmowach z Grupą PZU – mówi Katarzyna Zawodna-Bijoch, prezeska i CEO spółki biurowej Skanska w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Dzięki nowej siedzibie w jednym miejscu będą pracować ludzie dzisiaj rozproszeni po całej Warszawie. Na nową siedzibę PZU wybrał miejsce, które staje się jednym z ważniejszych węzłów komunikacyjnych w Warszawie. Zapewnia dobry dojazd komunikacją miejską z każdego punktu w stolicy – mieści się przy stacji metra oraz przystankach tramwajowych i autobusowych. Prawie 3000 połączeń komunikacyjnych dziennie to zachęta dla pracowników, aby odstawili auta i skorzystali z transportu miejskiego – z korzyścią zarówno dla własnych finansów, jak i środowiska. Dla tych, którzy wybiorą rower, przygotowano 187 miejsc postojowych. W nowoczesnych szatniach pracownicy PZU będą mogli wziąć prysznic i zostawić sportowe ubranie. W podziemnym garażu są też stanowiska do ładowania samochodów, rowerów i hulajnóg elektrycznych. Ekologiczny jest nawet chodnik przed budynkiem. Stworzony z fotokatalicznego materiału, redukuje w powietrzu poziom szkodliwych NOx, generowanych przez spaliny samochodowe.

(AM, źródło: PZU)

Brokerzy coraz częściej pytają o produkty życiowe

0
Bartosz Banasiak

Trzy pytania do Bartosza Banasiaka z Departamentu Sprzedaży Ubezpieczeń Indywidualnych w Warcie

Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – W sprzedaży agencyjnej można dostrzec rosnące zainteresowanie ochronnymi, indywidualnymi ubezpieczeniami na życie. Jak obecnie wygląda zainteresowanie tymi produktami wśród brokerów?

Bartosz Banasiak: – W zbieranych danych i zapytaniach spływających do naszej sieci sprzedaży widzimy rosnące zainteresowanie ofertą indywidualnych ubezpieczeń na życie. W efekcie coraz więcej brokerów zaczyna dostrzegać potrzebę posiadania w swojej ofercie rozwiązania pozwalającego na spełnienie oczekiwań oraz potrzeb swoich klientów.

Z czego może wynikać rosnący popyt na indywidualne ubezpieczenia w tej sieci sprzedaży?

– Z racji specyfiki naszego rynku brokerzy mają zazwyczaj kontakt w firmach z osobami decyzyjnymi oraz wysoką kadrą menedżerską. Osoby te mają dużą świadomość ubezpieczeniową oraz sprecyzowane potrzeby dotyczące wybieranego produktu. Doświadczenie pokazuje, że zapytania dla takich klientów dotyczą wysokich sum ubezpieczenia oraz kompleksowego zabezpieczenia dla siebie i rodziny.

Mając w ofercie produkty indywidualne na życie, broker jest w stanie przedstawić rozwiązanie zabezpieczające kompleksowo interesy swojego klienta, jednocześnie zapewniając sobie długofalowe relacje z ubezpieczonym.

Dodatkowym atutem ubezpieczeń indywidualnych na życie jest możliwość wykorzystania ich w negocjacjach przy zawieraniu ubezpieczeń majątkowych lub grupowych. Wiemy, że jest to obszar, który cały czas się rozwija i nie jest tak popularny w ofercie brokerskiej jak inne ubezpieczenia. Dlatego te produkty mogą uzupełnić ofertę brokera o rozwiązania niestandardowe, skierowane do osób decyzyjnych na preferencyjnych warunkach.

Co Warta może zaoferować brokerom i ich klientom?

– Posiadamy nowoczesne produkty odpowiadające na potrzeby klientów, zarówno jeśli chodzi o zakres ochrony, jak i wysokość sum ubezpieczenia. Pozwalają one na ubezpieczenie życia i zdrowia klienta oraz bliskich mu osób. Dbają o zabezpieczenie przyszłości rodziny, interesów firmy oraz dają możliwość inwestowania kapitału.

Szeroki zakres ubezpieczenia, brak górnego limitu sumy ubezpieczenia w przypadku śmierci to tylko wybrane przewagi naszych rozwiązań względem konkurencyjnych produktów. Co ważne, zapewniamy również kompleksowe wsparcie dla brokerów w przygotowaniu odpowiedniego rozwiązania dla klienta.

W efekcie nasi eksperci, jak i wachlarz produktów pozwolą skutecznie dopasować ochronę ubezpieczeniową do indywidualnych wymagań klienta.

18,423FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie