Digital Care zmieniła szyld na bolttech Poland

0
849

Od 15 czerwca Digital Care, polska firma specjalizująca się w ochronie i usługach dla urządzeń mobilnych, działa pod nazwą oraz marką bolttech Poland. Jest to konsekwencja przejęcia spółki przez bolttech w październiku 2023 roku.

– Jesteśmy podekscytowani, ogłaszając rebranding Digital Care na bolttech po udanym przejęciu firmy w październiku ubiegłego roku. To kamień milowy w naszym rozwoju, który zwiększa nasze możliwości oferowania klientom dostosowanych do ich potrzeb usług, chroniących to, co dla nich ważne. Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w tej podróży. Jesteśmy gotowi na następny rozdział i dalszy rozwój – powiedział Rob Schimek, CEO Grupy bolttech.

– Mamy duże oczekiwania związane z połączeniem naszych sił. Ta transakcja umożliwi nam rozszerzenie oferty produktowej, co pozwoli na dalszy rozwój spółki. Jesteśmy przekonani, że odegramy kluczową rolę w realizacji misji bolttech, której celem jest budowanie globalnego ekosystemu produktów ochronnych i ubezpieczeniowych opartego na zaawansowanych technologiach. Dziękuję wszystkim pracownikom Digital Care, którzy przez ostatnie 12 lat swoją ciężką pracą i zaangażowaniem przyczynili się do tego sukcesu – dodał Aleksander Wistuba, prezes zarządu bolttech Poland.

Jeżeli chodzi o inne spółki należące do Grupy Digital Care, to MTTC Poland zmieniła swoją nazwę na bolttech Repairs Poland. Nie zmienia się natomiast nazwa iMad sp. z o.o., autoryzowanego resellera i serwisu Apple.

Zmiana nazwy i rebranding nie mają wpływu na usługi oferowane klientom oraz współpracę z partnerami. Wszystkie umowy pozostają w mocy.

Bolttech Poland (dawniej Digital Care) to jeden z największych dostawców usług dla urządzeń mobilnych na rynku polskim, działający od 2012 roku. Współpracuje z operatorami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Do tej pory z usług firmy skorzystało już blisko 8 milionów klientów. Bolttech to międzynarodowy insurtech, którego misją jest zbudowanie globalnego, opartego na technologii ekosystemu ubezpieczeń. Obsługuje klientów na ponad 30 rynkach w USA, Azji i Europie.

(AM, źródło: 38 Content Communication)