Wydarzenia Miesiąca – Kwiecień 2022
Zamknięcie kolejnego przejęcia na polskim rynku ubezpieczeń, najnowsze propozycje Leadenhall oraz Insly, partnerstwo technologiczne Deloitte i Quantee, Laven, mmc Polska oraz prof. Marcin Orlicki...
Kiedy koszty najmu samochodu zastępczego pokrywane są z OC sprawcy?
Jeśli w wyniku wypadku utracimy możliwość korzystania z samochodu, przysługuje nam auto zastępcze z OC sprawcy szkody. Należy jednak pamiętać, że nie w każdym...
ISON Care i AllinTOO organizują debatę o ubezpieczeniach turystycznych
19 maja ISON Care we współpracy z AllinTOO zaprasza na spotkanie zatytułowane „Travel Insurance Meeting – porozmawiajmy o ubezpieczeniach turystycznych”. Mottem wydarzenia jest hasło „Dwie...
Aplikacja ubezpieczeniowa SPECTRUM mobile – kolejny krok w kierunku innowacji
Digitalizacja branży postępuje, a rozwój informatycznych narzędzi służy zarówno doradcom ubezpieczeniowym, jak i ich klientom. W Domu Ubezpieczeniowym Spectrum stale pracujemy nad innowacyjnymi rozwiązaniami,...
InterRisk: Nowa odsłona produktu dla małych i średnich przedsiębiorstw
Ubezpieczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw nigdy nie należały i nie należą do łatwych sprzedażowo, a poziom ich skomplikowania skutkuje specjalizacją agentów chcących zajmować...
Czego multiagencja może nauczyć się od Google’a?
Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że obecna sytuacja makroekonomiczna uderza rykoszetem w branżę ubezpieczeniową. Rosnące koszty administracyjne, wojna cenowa, nieuczciwe zagrania towarzystw ubezpieczeniowych, galopująca...
Dlaczego nie odpowiadasz na e-mail?
Na początku zaznaczę, że nie zamierzam poruszać kwestii w rodzaju: Janek napisał e-mail do Marysi, a ona mu nie odpowiedziała. Mam na uwadze sprawę...
Compensa rośnie w kanale brokerskim nieprzerwanie od dziesięciu lat
Rozmowa z Tomaszem Schubertem, dyrektorem Biura Współpracy z Brokerami Compensy
Aleksandra E. Wysocka: – Spotykamy się znowu tuż przed Kongresem Brokerów. Jaką rolę odgrywają brokerzy...
Bancassurance z wynikiem o 300 mln zł słabszym niż przed rokiem
Bardzo słabe wyniki sprzedaży w ubezpieczeniach na życie – zwłaszcza inwestycyjnych – spowodowały, że w bankowym kanale dystrybucji produktów ochronnych zebrano najmniej składek od...
Biznes potrzebuje produktów na czasy zmian klimatycznych
W 2021 r. gospodarka boleśnie odczuła skutki zmian klimatycznych. Większość strat, w szczególności w sektorze B2B, nie została objęta ubezpieczeniami, a globalne ocieplenie tworzy...