Gazeta Ubezpieczeniowa nr 40/2022

0
1314
  • Artur Makowiecki: Podsumowanie tygodnia. Piotr M. Śliwicki żegna się z ERGO Hestią – str. 2
  • Vienna Life: Kapitalnie ułatwiamy życie singlom, parom i rodzinom – str. 3
  • Aleksandra E. Wysocka: IX Kongres PIU. Rachunek jeszcze się spina, ale jak długo? – str. 4
  • Krystian Wiercioch, KNF: IX Kongres PIU. Jakie zmiany w otoczeniu prawnym czekają ubezpieczenia? – str. 5
  • Artur Borowiński zastąpi Piotra M. Śliwickiego u sterów ERGO Hestii – str. 6
  • Krystian Wiercioch, KNF: Co KNF sprawdza u dystrybutorów podczas kontroli? – str. 7
  • Robert Zapotoczny, PFR Portal PPK: Nie wolno nam zmarnować szansy, jaką są PPK – str. 9
  • Tadeusz Chróstny, UOKiK: PZU Życie wprowadzi zmiany w OWU i ponownie rozpatrzy roszczenia – str. 10
  • Stanisław Sęk: PZU zastosuje sztuczną inteligencję przy obsłudze szkód ruchomości domowych – str. 11
  • AM Best: Dystrybutorzy na twardniejącym rynku – str. 12
  • Joanna Grudnik, Unum: Ochrona Premium to grupowe ubezpieczenie indywidualnych potrzeb – str. 15
  • Risto Rossar, Piotr Bartos, Insly: Inwestorzy zapewnili milion euro na dalszy rozwój – str. 16
  • PIU: Ubezpieczyciele zapobiegli fraudom wartym ponad 440 mln zł – str. 17
  • dr Michał P. Ziemiak: Czas na ustawę o doradztwie odszkodowawczym – str. 18
  • Marcin Szmidtke, OVB: Od czego zaczyna się większość rynkowych bajek – str. 19
  • Mateusz Bukowski, insurketing.pl: Cztery powody, dla których warto stosować kalendarz postów – str. 19
  • Karolina Malinowska: Roszczenie regresowe. Ubezpieczenie OC nie powinno pokrywać szkód wyrządzonych w nagannych okolicznościach – str. 20
  • Sławomir Dąblewski: Ablacja – tak, świadczenie – nie – str. 21
  • Adam Kubicki: Jak wykorzystać internet do rozwijania sprzedaży – str. 22
  • Marcin Kowalik: Sto historii agentów ubezpieczeniowych – dołącz do projektu książkowego! – str. 22
  • Tadeusz Prochwicz, Climatica: Londyński przegląd innowacji ubezpieczeniowych – str. 24


Masz pytania? Napisz lub zadzwoń

Ilona TwardowskaIlona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566

Koszt i czas dostawy

  • E-wydanie
    • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
    • Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.