Niezwykle ryzykowny klient
Hobby można określić jako mniej lub bardziej regularną aktywność wykonywaną dla przyjemności i relaksu, zwykle w wolnym czasie. Taka aktywność może obejmować różnorodne zainteresowania...
Nie jesteś dla wszystkich… i całe szczęście
Mówiliśmy już o tym, dlaczego działania marketingowe nie przynoszą efektów mimo ogromu pracy. Klucz? Brak procesu. Dziś weźmiemy na warsztat pierwszy – i najbardziej...
Jak wykorzystać model ABC w sprzedaży ubezpieczeń
Dobry sprzedawca wie, że można nakłonić kogoś do działania, kiedy istnieje luka pomiędzy bieżącą sytuacją tej osoby a jej pragnieniami – tym, jakich okoliczności...
Detektyw w ubezpieczeniach – Gradobicie, którego nie było
Zgłoszenie wyglądało poważnie. Właścicielka sadu informuje o niszczycielskim gradobiciu, które miało pozbawić ją większości zbiorów. W tle polisa, solidne odszkodowanie i klasyczna historia o...
Czego zespół sprzedażowy może nauczyć się od wojska
W środowisku, gdzie liczy się wynik i jesteś „tak dobry, jak twój ostatni miesiąc”, a partnerzy narzucają plany sprzedażowe, za którymi idą bonusy, wydaje...
Różnice międzypokoleniowe w ubezpieczeniach – nowa mapa wartości i zachowań klientów
Zestawiając młode pokolenia z ich poprzednikami, można dostrzec fundamentalne różnice w podejściu do pracy, technologii, wartości i usług finansowych, które mają bezpośredni wpływ na...
Dlaczego inspiracja i desperacja są czynnikami sukcesu w negocjacjach
W negocjacjach i sprzedaży najważniejsze jest wyobrażenie sobie, co dzieje się w głowie potencjalnych klientów. Jest tak, ponieważ nie da się przeprowadzić skutecznej sprzedaży...
Kule w szafie, czyli jak detektywi obnażyli „cierpienie” na pokaz
Z pozoru dramatyczna historia – poważny wypadek, urazy, długa rekonwalescencja, w tle wysokie roszczenia odszkodowawcze. Poszkodowany przekonuje: nie mogę samodzielnie funkcjonować, potrzebuję opieki, rehabilitacji,...
Zapewniają bezpieczeństwo?
Wszelkie dowody na katastrofalne skutki zmian klimatycznych spowodowanych przez spalanie paliw kopalnych są niezaprzeczalne, jednak osób przeczących tym dowodom nie brakuje, łącznie z pomarańczowym...
Pod maską u dealera – dlaczego miejsce ma znaczenie
Dealer samochodowy to jedyne miejsce w branży, gdzie klient może kupić polisę i załatwić naprawę po szkodzie pod tym samym dachem. To brzmi jak...