Polacy mówią: zdrowie dziecka to priorytet. A potem wypisują zwolnienie z WF-u
80% rodziców twierdzi, że dba o zdrowie swoje i swojej rodziny. Jednak codzienność często odbiega od tych deklaracji. 63% przyznaje, że rzadko lub wcale...
Detektyw w ubezpieczeniach: Kolizja w cieniu drzewa – czy naprawdę do niej doszło?
Jesienny wieczór, warszawska ulica przy blokach mieszkalnych. Zgłoszenie brzmi prosto: kierowca Toyoty, cofając, uderzył w stojące BMW. Siła pchnięcia wepchnęła auto w drzewo, powodując...
Bieg Charytatywny InterRisk i TUW „TUW”. Kolejne organizacje zyskają wsparcie!
9 września 2025 r. odbył się XI Bieg Charytatywny, podczas którego pracownicy InterRisk TU SA Vienna Insurance Group oraz Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” zamienili...
Ubezpieczenie na życie, które działa wtedy, gdy system zawodzi
Jesień w ubezpieczeniach to nie tylko ubezpieczenia szkolne NNW. To także idealny moment na rozmowy o realnym zabezpieczeniu zdrowia i życia zarówno dzieci, jak...
Nowa mapa ubezpieczeń w salonie
Jeszcze kilka lat temu życie dealera było proste. Pakiety ubezpieczeniowe miały płaskie stawki, a klient płacił tyle samo, niezależnie od historii jazdy czy modelu...
Żeby klient powiedział „tak”
Jestem pewien, że słyszałeś, iż dobrze jest nakłonić potencjalnego klienta do powiedzenia „tak”, kiedy próbujesz go do czegoś przekonać. Im częściej druga strona mówi...
Oswajanie z nieuchronnym
„Tak, ty też zachorujesz i umrzesz”. Nie ma łatwego sposobu, by to powiedzieć. Każdy z nas prędzej czy później zmierzy się z chorobą, wypadkiem...
Dyskusja to towarzyszenie w drodze do decyzji
W procesie sprzedaży DX4 (diagnoza, dyskusja, decyzja i działanie) etap dyskusji często bywa pomijany lub traktowany jako niepotrzebne przedłużenie rozmowy. Tymczasem to właśnie dyskusja,...
Klient z AI w kieszeni
Klient ubezpieczeniowy nie zaczyna już rozmowy od pytania „Czym różni się polisa A od B”. Często przychodzi z gotową odpowiedzią – wyposażony w wiedzę...
Edukacja jako most między sprzedażą a zaufaniem
Wielu agentów ubezpieczeniowych boi się, że marketing to tylko sztuka przyciągania uwagi – krzykliwe hasła, promocje, automatyczne wiadomości. Tymczasem prawdziwą siłą nowoczesnego marketingu, szczególnie...