Inspiracje - Strona 2 z 73 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Pokonaj ten jeden problem, a twoje wyniki skoczą do góry

Jeśli ktoś poważnie myśli o karierze w sprzedaży ubezpieczeń, to jest „skazany” na poszukiwanie klientów. To właśnie ten czynnik powoduje, że tak wiele osób...

Agencie, komu służysz? Do wyboru masz wyższe dobro lub własne ego

W świecie, gdzie presja osiągania wyników i konkurencja w branży ubezpieczeniowej są na porządku dziennym, łatwo jest ulec pokusie skupienia się wyłącznie na własnych...

Doświadczenie i świeża krew w MDRT

Aż 80 agentów Allianz Polska spełniło warunki kwalifikacji do MDRT w 2024 r., a 70 z nich już zarejestrowało swoje członkostwo i oficjalnie należy...

Informować, rozmawiać i… sprzedawać

Ubezpieczenia nie są łatwym produktem do oferowania. Wskazywanie klientom potrzeb, które w ten sposób mogą zaspokoić, i prezentowanie samego produktu to część długiego procesu,...

Jakie obszary wpływają na twoją skuteczność

W sprzedaży ubezpieczeń wyróżniamy cztery główne obszary wpływające na rezultaty. Wszystkie są istotne dla odniesienia sukcesu. Poziom twoich umiejętności w każdym z nich decyduje...

Zbuduj twórczą kulturę pracy

Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za...

Boimy się, ale czy zapobiegamy?

Różne badania pokazują nasze lęki. Jedne wskazują, że obawiamy się skutków szybko postępujących zmian klimatycznych oraz imigrantów. Nasilenie lęków zwyczajowo łączy się z sympatiami...

Którędy do sukcesu w sprzedaży?

Kiedy zaczynasz karierę w sprzedaży ubezpieczeń, co jest twoim najcenniejszym zasobem? Zdecydowanie twój czas! Na początku swojej drogi większość osób ma niewiele pieniędzy –...

Fatalities, czyli ofiary śmiertelne

Fatality to słówko, które słusznie kojarzy się z czymś fatalnym, a konkretnie oznacza śmiertelną ofiarę wypadku lub działań wojennych. Podobne do polskiego przymiotnika bywa z...

Niedoubezpieczył klienta, „bo produkt był zły”

W procesie sprzedaży ubezpieczenia każdy z nas wykonuje analizę potrzeb klienta. Jej część formalna jest zwykle ograniczona do odpowiedzi na kilka przygotowanych pytań i...
17,635FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie