Czy sprzedaż indywidualnych ubezpieczeń na życie w multiagencji jest możliwa?
Pomysł na to, aby w multiagencji implementować sprzedaż ubezpieczeń na życie, zdecydowanie nie jest już nową ideą. W praktyce okazało się jednak, że droga,...
Prawdziwe doradztwo zaczyna się tam, gdzie kończy się sprzedaż
Świat multiagentów ciągle się zmienia. W realiach dynamicznie działającej konkurencji, ogólnodostępnego internetu, ogromnego wyboru produktów, ale i wielu kanałów sprzedaży, musimy skutecznie rozwijać swoje...
Pracownicy, partnerzy i przyjaciele Generali łączą siły, by pomagać
Pracownicy oraz partnerzy Generali Polska po raz trzeci podjęli Globalne Wyzwanie The Human Safety Net. Połączyli siły, by wesprzeć podopiecznych Domów Samotnej Matki w...
Dlaczego warto spotykać się przy piwie
Konferencje dla branży ubezpieczeniowej są ciekawe. Podobnie rzecz się ma ze szkoleniami – zarówno offline, jak i online. Niezależnie jednak od tych dwóch formuł...
Dlaczego opłaca się budować wizerunek?
Część firm tworzących rynek usług ubezpieczeniowych postrzega działania wizerunkowe jako niezbyt istotny dodatek do tych aktywności, które składają się na „prawdziwy biznes”. To duży...
Motywacja przy użyciu ubezpieczenia z funduszem
Pracowników można motywować do lepszej, wydajniejszej pracy i kreatywności różnymi sposobami. Podpowiadać nie będę, bo każdy pracodawca czyni to w swoim przekonaniu najlepiej. Jedni...
Bitwa powietrzna z hakerami
Filmów z nadtytułu chyba przedstawiać nie muszę. Piloci elitarnej szkoły w walce o tytuł najlepszego z nich oraz świetna parodia tegoż. Chciałoby się powiedzieć...
Złoty czas dla ubezpieczeń życia i zdrowia?
Czy istnieją obiektywne przesłanki, z powodu których doradcy ubezpieczeniowi mogą mieć dzisiaj wyniki słabsze niż wcześniej? A może przeszkody to tylko wymówki i ograniczenia,...
Strach ma tylko wielkie oczy?
Cyberataki to zagrożenie, którego nikt nie może bagatelizować, a ubezpieczyciele i pośrednicy muszą regularnie przypominać o wartości ochrony. To strach nie tylko o wielkich...
Dlaczego delegowanie zadań jest takie ważne
Mam znajomego, który od niecałych trzech lat prowadzi własną multiagencję. Patrząc na jego rozwój biznesowy, można być zdumionym, jak szybko zdobył sporą grupę klientów,...