Strategia komunikacji – luksus czy konieczność?
Sporo firm z branży ubezpieczeniowej wciąż działa bez strategii komunikacji. Jeśli nawet posiadają taki dokument, to nie jest on realnym punktem odniesienia w codziennej...
Skorzystaj z możliwości współpracy
Czasami zadajemy sobie pytanie, czy zajmować się wszystkim, czy może wchodzić w specjalizację produktu. Albo jakiego dokładnie klienta chcemy obsługiwać. Poznałem kilkunastu prawników, doradców...
Podstawowe zasady sprzedaży ubezpieczeń w firmach
W sprzedaży oprócz aktywności i nastawienia
handlowca liczy się jeszcze jeden bardzo ważny parametr – jakość i potencjał
klienta. Każdy z nas marzy o wielkich klientach,...
Misrepresentation, czyli nie to, co myślisz
Wydaje się oczywiste, że wyrażenie misrepresentation powinno oznaczać coś w rodzaju złej lub wadliwej reprezentacji. Jest jednak inaczej niż w języku polskim, gdzie słowo...
Twoja przyszłość zależy od wiedzy
Jednym z moich zainteresowań jest modelarstwo redukcyjne. Tworzę makiety odzwierciedlające w sposób możliwie wierny fragment rzeczywistości. Jest to dość skomplikowany proces, a efekt zależy...
Jak wykorzystać model ABC w sprzedaży ubezpieczeń
Dobry sprzedawca wie, że można nakłonić kogoś do działania, kiedy istnieje luka pomiędzy bieżącą sytuacją tej osoby a jej pragnieniami – tym, jakich okoliczności...
Jak poukładać ubezpieczenia zdrowotne dla pracowników?
Sytuacja na rynku opieki zdrowotnej jest bardzo trudna. Rosnące ceny, problemy z dostępnością i coraz wyższe wymagania klientów sprawiają, że konstruowanie programów ubezpieczeniowych jest...