Czy cel rzeczywiście uświęca środki?
Współczesny świat jest kuszącym, ale też niebezpiecznym miejscem. Zdecydowanie zbyt łatwo zboczyć z wyznaczonej drogi, niewiele osób ma determinację i siłę, by trwać przy...
Jeszcze o słowach i zwrotach
Umiejętność przekonywania klienta jest związana z doborem właściwych słów i sformułowań. Jeśli nie kontrolujemy swoich wypowiedzi, narażamy się na pogorszenie relacji z klientem, często...
Jak korzystać z właściwych słów i zwrotów
Wykorzystanie właściwego słowa lub zwrotu w odpowiednim czasie może zadecydować o tym, czy dobijesz targu, czy nie, a także o tym, czy zdobędziesz podpis...
Czytanie w podróży – przyjemność, a może obowiązek?
Czy nabywcy ubezpieczeń naprawdę rozumieją ich warunki? Ponieważ mamy wakacje, postanowiłyśmy przyjrzeć się polisom turystycznym, które można wykupić podczas rezerwacji lotu.
Ubezpieczenia te zazwyczaj pokrywają...
Niech zmiany działają na twoją korzyść
Doktor Frederik G. Pferdt, były Chief Innovation Evangelist w Google, autor książki Jak nie bać się przyszłości. Kluczowe kompetencje jutra, które warto rozwijać już...
Ubezpieczyciele zauważyli biznes z energii odnawialnej
Polacy z uwagą śledzą losy Wisły na odcinku warszawskim. Wyschnie całkiem czy jednak nie wyschnie? Mamy też polską wojnę z wiatrakami, które psują krajobraz...
Czy na pewno potrzebujesz więcej pomysłów?
Ponad 90% startupów upada. Jakie są tego przyczyny? Jeśli tworzą je zespoły złożone z kreatywnych osób, w czym tkwi główny problem? Jeśli pewne sposoby...