Inspiracje - Strona 12 z 88 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Praktyczne wskazówki do prezentowania rozwiązań

Stosowanie próbnych zamknięć w trakcie prezentacji pozwala uzyskać opinie zwrotne. Próbne zamknięcia nazywa się czasem „zamknięciami kontrolnymi”, gdyż dzięki nim kontrolujesz swoje dotychczasowe postępy. Niektórzy...

Czy ryzyk cybernetycznych naprawdę nie można ubezpieczyć?

Kongres Brokerów to nie tylko okazja do spotkań ze znajomymi z branży, ale także przyczynek do refleksji o funkcjonowaniu rynku ubezpieczeniowego. Ponieważ przez kilka...

Broker kontra terminator

Czy sztucznej inteligencji należy się obawiać? Czy sztuczna inteligencja wstrząśnie branżą pośrednictwa ubezpieczeniowego i zagrozi jej „czynnikowi ludzkiemu”? W skrócie – czy przez rozwój...

Równowaga w życiu, życie w równowadze

Rozmowa z Dominikiem Makowskim, konsultantem Pru*, Oddział Toruń Aleksandra E. Wysocka: – Dominiku, pierwsze pytanie nie jest zaskoczeniem, bo zadajemy je każdemu, kto odnosi sukcesy...

Czy sztuczna inteligencja potrafi czytać OWU?

Sztuczna inteligencja może sama prowadzić komunikację ubezpieczeń – to wciąż nieprawdziwa teza. AI jednak, dzięki umiejętności przetwarzania i upraszczania skomplikowanych informacji, ma potencjał, by...

Zadbaj o prezentację, inaczej zmarnujesz możliwość sprzedaży

Teoretycznie podczas prezentacji przekształcasz sceptycznie nastawionego lub nieprzekonanego potencjalnego klienta w klienta, który kupuje. Skuteczna prezentacja pozwala nawet na kilkakrotne zwiększenie sprzedaży w porównaniu...

Niechciane wątpliwości

Potworek językowy ambiguity brzmi ładnie i elegancko (wymawia się dokładnie tak, jak pisze), ale nie jest mile widziany w umowach ubezpieczeń. Oznacza bowiem niejednoznaczność...

Nigdy nie mam dość

Rozmowa z Piotrem Cegłą, senior dyrektorem Agencji Pru*, Oddział Szczecin Aleksandra E. Wysocka: – Za górami, za lasami... Tak niektórym jawi się Szczecin. A Ty...

Co zrobić, kiedy klient chce porównać ofertę?

Zajmując się sprzedażą ubezpieczeń, napotykamy dwa poważne wyzwania: konieczność pobudzenia potrzeby klienta i chęć porównania naszej oferty z konkurencją. Potencjalny klient, któremu przedstawi się...

Jakich szkoleń chcą agenci ubezpieczeniowi?

Postanowiłem, że stworzę w internecie specjalne miejsce dla branży ubezpieczeniowej – społeczność. Prace nad mistrzowie.online trwają. Już wiem, że dzięki wydaniu książki Jak sprzedawać ubezpieczenia....
18,100FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie