Inspiracje - Strona 29 z 74 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Życie w Multi: Sięgnij po jeszcze więcej!

Z całą pewnością dzisiaj możemy powiedzieć: multiagenci, meldujemy wykonanie zadania! Zadania i projektu, który zrodził się w naszych głowach prawie dwa lata temu i...

Bądź fachowcem w swojej dziedzinie

Żyjemy teraz bardzo szybko, ale to nie znaczy, że byle jak... Wręcz przeciwnie – jakość ma dla nas ogromne znaczenie. Przed zakupem nowych rzeczy...

Wsparcie agentów wsparciem dla klientów

Tradycyjna sprzedaż, oparta na kontakcie międzyludzkim, jest w odwrocie? Wygląda na to, że nie w ubezpieczeniach. Zgodnie z danymi, opublikowanymi przez KNF, agenci ubezpieczeniowi...

Jak zrozumieć klientów ubezpieczeń affinity?

Analiza potrzeb i oczekiwań klienta jest jednym z fundamentalnych obowiązków brokera ubezpieczeniowego. Nie jest to łatwe zadanie, gdy przepisy prawa ograniczają jego możliwości w...

Jak poukładać ubezpieczenia zdrowotne dla pracowników?

Sytuacja na rynku opieki zdrowotnej jest bardzo trudna. Rosnące ceny, problemy z dostępnością i coraz wyższe wymagania klientów sprawiają, że konstruowanie programów ubezpieczeniowych jest...

Czy ona może liczyć na odpowiednią emeryturę?

Rozmawiając z klientami o zabezpieczeniu przyszłej emerytury, zauważam znaczące niedoszacowanie kapitału dla kobiet. Odnoszę wrażenie, że często zbyt nisko oceniamy ich potrzeby finansowe. Zarówno...

Przygotowanie do rekrutacji

Dziś zaczniemy od środka. Przeprowadziliśmy w ramach naszej struktury badania na temat zainteresowań, światopoglądu, sposobu życia i paru innych nieoczywistych cech wśród osób, z...

Po polisę do pracodawcy

Już od wielu lat system benefitów pracowniczych pozwala przedsiębiorcom nie tylko dbać o zatrudnionych pracowników, ale także stanowi argument w pozyskiwaniu nowych. Jednym z...

Jak rozwinąć ideę kompleksowej obsługi w multiagencji

Jednym z ważniejszych parametrów wskazujących na rozwój biznesu sprzedaży ubezpieczeń jest oczywiście poziom pozyskiwanej prowizji. Istnieje wiele sposobów na jej zwiększenie, warto jednak przyjrzeć...

Popraw sposób porozumiewania się z klientem, a poprawisz wyniki sprzedaży

Zarówno w sprzedaży, jak i szerzej – komunikowaniu się ludzi większość rodzących się problemów dotyczy jednej z trzech kategorii. Pierwszą stanowi percepcja, bo jak...
17,645FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie