Inspiracje - Strona 30 z 73 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Z nami będziesz widoczny w internecie

Google Moja Firma to zarówno narzędzie, jak i platforma powiązana bezpośrednio z Mapami Google, pozwalająca właścicielom biznesów na zarządzanie informacjami na temat ich działalności. Ważne...

Ubezpieczyciele na rzecz ochrony klimatu

Kilka dni temu obejrzałem na Facebooku reklamę jednego z największych producentów aut, który właśnie wprowadza na rynek swój najnowszy model – a jakże –...

Zespół się zepsuł i co z tym zrobić

Załóżmy, że mamy do rozgryzienia następujący problem. W firmie X od wielu lat istnieje zespół sprzedaży, który składa się z doświadczonych i bogatych w...

Turystyka to świetna branża dla cyberprzestępców

W miarę odchodzenia pandemii Covid-19 w przeszłość branża turystyczna zaczęła odnotowywać wzmożone zainteresowanie. Według American Express luty 2022 r. był „największym miesiącem w historii”,...

Krytyka w zarządzaniu ma sens czy lepiej jej unikać?

Jednym z aspektów skutecznego zarządzania zespołem jest właściwe reagowanie na negatywne zjawiska. Nagradzanie dobrych zachowań wymaga wysiłku, ale jest dosyć łatwe. Korygowanie niepożądanych zachowań...

Idealne produkty na jesienną sprzedaż

Od kilku lat zauważam pewną sezonowość w sprzedaży określonych produktów. Grudzień to miesiąc polis rolnych, wrzesień NNW, a październik to dobry czas, żeby zacząć...

Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia

Tytuł dzisiejszego felietonu to cytat z Alberta Einsteina. Myślę, że każdy chętnie się pod nim podpisze. Również każdy agent i konsultant ubezpieczeniowy. Ważne jest...

Od czego zaczyna się większość rynkowych bajek

Wszystkim się wydaje, że od „dawno, dawno temu”. Jednak kiedy jesteśmy dorośli, okazuje się, że od „to jest najlepsza oferta na rynku”. Jesteśmy w...

Cztery powody, dla których warto stosować kalendarz postów

Z pewnością rozumiesz znaczenie mediów społecznościowych dla marketingu swoich produktów lub usług. Ale możesz nie zdawać sobie sprawy z faktu, że marketing w nich...

Jak wykorzystać internet do rozwijania sprzedaży

W ostatnim artykule omawiałem kwestie poszukiwania klientów z wykorzystaniem internetu. Podsumowaniem moich doświadczeń było stwierdzenie, że bezpośrednie przełożenie działań, na przykład w mediach społecznościowych,...
17,644FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie