Inspiracje - Strona 3 z 108 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Niech zmiany działają na twoją korzyść

Doktor Frederik G. Pferdt, były Chief Innovation Evangelist w Google, autor książki Jak nie bać się przyszłości. Kluczowe kompetencje jutra, które warto rozwijać już...

Jeszcze o słowach i zwrotach

Umiejętność przekonywania klienta jest związana z doborem właściwych słów i sformułowań. Jeśli nie kontrolujemy swoich wypowiedzi, narażamy się na pogorszenie relacji z klientem, często...

Rola doradcy ubezpieczeniowego w rozmowie o przyszłości firmy rodzinnej

Pani Małgorzato, my jeszcze mamy czas, o tym pomyśli się później – to zdanie słyszę od właścicieli firm rodzinnych równie często, jak doradcy ubezpieczeniowi...

Detektyw w ubezpieczeniach: Uszkodzone komputery, wyłudzenie i rodzinne powiązania

Laptop, telefony i drukarka miały runąć na ziemię po „niefortunnym zderzeniu” z udziałem dwóch kobiet. Szkoda wydawała się jasna: poszkodowana zgłaszała zniszczenie sprzętu elektronicznego,...

Jak ze szkolnego ubezpieczenia stworzyć realne zabezpieczenie zdrowia i życia dziecka?

Wrzesień i początek roku szkolnego to czas, kiedy większość rodziców myśli o dodatkowym ubezpieczeniu szkolnym. W wielu przypadkach przyjmuje się, że jedna niewielka roczna...

Poznaj dwa pożyteczne zwroty

W tym artykule kontynuuję wątek słów i sformułowań, które pomagają w prowadzeniu skutecznej rozmowy handlowej. Pierwszym określeniem, które warto przyswoić, są słowa „wyobrazić sobie”. Przekonałem...

O niełatwej sztuce sprzedaży polis inwestycyjnych

Przeprowadzone w ubiegłym roku badania dotyczące jakości procesu sprzedaży polis inwestycyjnych w wybranych krajach Unii Europejskiej wykazały, że dystrybutorzy takich rozwiązań starają się dopasowywać...

Bydło, pastuch i polisa – zagadka czternastu buhajów

Zaledwie kilkanaście godzin. Tyle minęło od momentu zawarcia polisy do zdarzenia, które miało pochłonąć życie 14 dorodnych buhajów. Elektryczny pastuch, rzekome porażenie prądem i...

Jak sztuczna inteligencja usprawnia mi pracę

W tym tekście podzielę się doświadczeniami w używaniu ogólnie dostępnych narzędzi AI jako wsparcia w biznesie, marketingu i sprzedaży. Większość opisanych poniżej zadań można...

Jak korzystać z właściwych słów i zwrotów

Wykorzystanie właściwego słowa lub zwrotu w odpowiednim czasie może zadecydować o tym, czy dobijesz targu, czy nie, a także o tym, czy zdobędziesz podpis...
21,686FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie