Jakoś czy jakość na rynku brokerskim?

W tym roku skończyliśmy jako Certo Broker pięć lat na rynku brokerskim. Jesteśmy bardzo dumni z tego, co udało nam się stworzyć, mimo że...

Potrzebujesz coachingu!

Bez obaw. Nie jestem coachem, który będzie ci sprzedawał swoje usługi. Ani tym bardziej jakimś ćpunem rozwoju osobistego. Jestem sprzedawcą, jak ty. Sprzedawcą, który...

Izolacja się skończyła, ale sprzedaż zdalną warto rozwijać

216 lat temu, 21 lutego 1804 r., weszła do regularnej eksploatacji pierwsza lokomotywa parowa. Konstruktorem maszyny był Richard Trevithick. Pociąg przejechał 16 km z...

Sukcesy sprzedażowe drugiego roku pandemii

Na przełomie 2021 i 2022 r. postanowiłem sprawdzić, kiedy Polacy kupowali chętniej ubezpieczenia na życie – w roku 2021 czy w 2020? Skupiłem się...

Sukcesja podstawą dobrobytu

Jednym z czynników, od których zależy rozwój gospodarczy, jest zasobność portfeli obywateli. Naturalnie jest to zbytnie uproszczenie, jednak trudno sobie wyobrazić rozkwit gospodarczy państwa,...

Dlaczego nie odpowiadasz na e-mail?

Na początku zaznaczę, że nie zamierzam poruszać kwestii w rodzaju: Janek napisał e-mail do Marysi, a ona mu nie odpowiedziała. Mam na uwadze sprawę...

Czy można wierzyć kobiecie?

Z góry przepraszam Szanowne Czytelniczki i Czytelników, jeśli poczuli się urażeni tytułem. Ma on jednak głębokie uzasadnienie. Czy wiedzą Państwo, czym jest Konwent Hakerski...

Złoty czas dla ubezpieczeń życia i zdrowia?

Czy istnieją obiektywne przesłanki, z powodu których doradcy ubezpieczeniowi mogą mieć dzisiaj wyniki słabsze niż wcześniej? A może przeszkody to tylko wymówki i ograniczenia,...

Czy możesz obudzić życie w multiagencji ubezpieczeniowej? Udowodniliśmy, że tak!

Kilka miesięcy temu postawiliśmy tezę, a jednocześnie jasny cel: ubezpieczenia na życie są bardzo ważną częścią biznesu ubezpieczeniowego. Są również ciągle niewykorzystaną szansą, wielkim...

Czy koniec „fikcji ubezpieczeń zdrowotnych” jest już bliski?

Dzieje się na rynku zdrowotnym w Polsce. Chyba jednak te zmiany i ruch idą coraz bardziej w kierunku ubezpieczeń zdrowotnych, a nie rozbudowywania produktów...
15,701FaniLubię
739ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie