Inspiracje - Strona 34 z 50 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Czy ubezpieczenia grupowe mają sens?

Grupówka to obecnie standardowy dodatek dla pracownika zatrudnionego na umowę o pracę. Właśnie takie osoby są głównymi klientami ubezpieczeń zbiorowych. Ubezpieczyciele podchodzą elastycznie również...

Jak rozmawiać z osobą od ubezpieczeń grupowych w firmie

Wszedłeś właśnie do biura. Zrobiłeś sobie kawę, siadasz przed swoim biurkiem i wyjmujesz listę klientów. Niektórzy z nich obiecali podjąć decyzję, inni prosili o...

Budowanie relacji to droga dwukierunkowa

Usłyszałem kiedyś piękną historię, którą cytujący przywoływał w kontekście przykładu wychowywania dzieci. Chcę ją dziś omówić pod kątem budowania prawdziwych relacji oraz podkreślić, jak...

Jak uniknąć porażki rekrutacyjnej

Jednym z ważniejszych parametrów rozwoju firmy ubezpieczeniowej jest wzrost liczby agentów i przedstawicieli sprzedających jej rozwiązania. W większości branż rekrutacją zajmują się działy HR,...

Zawalczmy o wizerunek i autorytet

Rozwijająca się dynamicznie sprzedaż ubezpieczeń za pośrednictwem wielu kanałów dystrybucji pociągnęła za sobą liczne zmiany, których nie da się nie zauważyć. Jedną z nich...

Ciemniejsze strony pracy zdalnej

Praca zdalna miała być antidotum na ograniczenia w wykonywaniu pracy w formie tradycyjnej spowodowane pandemią. Spełniła pokładane w niej nadzieje w znacznym stopniu, zdobyła...

Nie malujmy trawy na zielono

Nieśmiało wróciły w naszej branży kongresy sprzedaży. Agenci (legitymujący się paszportem covidowym) spotykają się z ubezpieczycielami i ze sobą, tańczą do rana i zastanawiają...

Gdzie w tych czasach szukać kandydatów na agentów

W krótkiej historii sprzedaży ubezpieczeń w Polsce rekrutacja nigdy nie była takim wyzwaniem jak dziś. Wiele lat temu ciekawych ofert pracy było tyle, co...

Czy już czas się bać?

Czuję się wyróżniona. Jedna z pierwszych w Polsce bezobsługowych Żabek mieści się w tym samym budynku co redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”. Żeby wejść do środka,...

Leady. Kochasz albo nienawidzisz

Rynek ubezpieczeń zawsze opierał się na bezpośrednim kontakcie z klientem, jednak ostatnie dwa lata to zmiana, której nikt nie przewidział. Do ubezpieczeń wkroczył proces...
18,486FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie