Poznaj cztery momenty reagowania na obiekcje klientów
Wyróżniamy cztery konkretne przedziały czasowe, w których powinno się odpowiadać na zastrzeżenia. Pierwszy z nich to: „natychmiast”. Są takie zastrzeżenia, na które trzeba reagować...
Jak w sprzedaży wykonać uderzenie wyprzedzające
Mimo że działamy zgodnie z profesjonalną sztuką sprzedaży, zawsze jesteśmy narażeni w rozmowie z klientem na zastrzeżenia i wątpliwości. Zamiast uspokoić obawy klienta, sprzedawcy...
Jak zdobyć serca i portfele klientów przy kawie i ciasteczkach
Najczęściej nie mamy dobrych relacji z naszymi klientami tylko dlatego, że o to nie zadbaliśmy. A zatem po pierwsze: zaproś ich na kawę i...
Droga do skutecznej transformacji cyfrowej
W obliczu rosnącego zapotrzebowania na transformację cyfrową wiele organizacji decyduje się na współpracę z zewnętrznymi dostawcami IT w celu skutecznego wdrożenia nowych rozwiązań.
Często oczekuje...
Jeszcze więcej prostych technik zamknięcia sprzedaży
Bez zastrzeżeń klienta nie ma prawdziwej sprzedaży. Z drugiej jednak strony wystarczy czasem tylko jedno, które utkwi w jego głowie, i prawdopodobnie uniemożliwi sprzedaż.
Gdy...
Jak przygotować się do spotkania z klientem
Sprzedawanie, tak jak każdy specjalistyczny zawód, jest pewnego rodzaju sztuką i mistrzostwem. Żeby stać się wirtuozem sprzedaży, trzeba „przegrać swoje dziesięć tysięcy godzin”. Jeśli...
Co wpływa na rozwój twojej sprzedaży
W sprzedaży najbardziej niebezpieczny jest moment, w którym przyzwyczajasz się do swojego poziomu sprzedaży i przestajesz myśleć o jego rozwoju. Znam wiele osób z...
Podstawowe metody wpływu na innych ludzi
Sporą część naszego życia poświęcamy na kreowanie wpływu na innych ludzi. Rodzice starają się wpływać na swoje dzieci, małżonkowie na siebie nawzajem, szef na...
Dłuższa praca – obowiązek czy przywilej
Starzenie się
polskiego społeczeństwa jest faktem. Nikłym pocieszeniem jest, że podobne
problemy przeżywają i inne kraje nie tylko w Europie, ale i na świecie.
Zwiększająca się liczba...
Co powstrzymuje agentów przed pozyskiwaniem klientów w social mediach
Przez
ostatnie dwa tygodnie przeszkoliłem zdalnie ponad 500 agentów
ubezpieczeniowych. Punktem wyjścia była nagła potrzeba zdobycia wiedzy, jak
pozyskiwać klientów przez media społecznościowe.
Z dyrektorami struktur sprzedażowych...