Od czego zacząć sprzedażową rozmowę telefoniczną z potencjalnym klientem, który w ogóle nas nie...
Obawy czy wręcz lęki związane z tym, od czego zacząć rozmowę telefoniczną (cold calling), są na pierwszym miejscu we wszystkich ankietach, jakie prowadzę przed...
Agent przedsiębiorca
Na początek spójrzmy na fakty. Większość osób w naszej branży nie odnosi sukcesów. Większość agentów wykonuje działania, nie planując dalekosiężnie. Dlaczego jest tak, że...
Jak zmienić grupę w efektywny zespół sprzedażowy
W ostatnim artykule pisałem o częstym problemie menedżerów polegającym na tym, że bardziej zarządzają grupą niż zespołem. Ponieważ jest to najczęściej wina menedżera i...
Trzy sekrety skutecznego telefonowania
Już po napisaniu samego nagłówka nabrałam wątpliwości co do jego treści. Jak bowiem mówić o sekretach, skoro wszystko dawno już powiedziano, napisano i jasno...
Kiedy profil prywatny, a kiedy fanpage agenta na Facebooku?
Jest jedno pytanie, z jakim bardzo często zgłaszają się do mnie agenci, którym pomagam pozyskiwać klientów dzięki mediom społecznościowym. Bardzo często agent staje przed...
Mentoring – zbędny luskus, chwilowa moda czy konieczność dla wszystkich, chcących sięgać po mistrzostwo?
Coach, mentor, psycholog, szkoleniowiec, motywator, praktyk. Za każdą z tych nazw kryje się charakterystyka innej usługi, którą dostarcza dany specjalista. Nie jest moim celem...
Bilans agenta
„Pani Kasiu, nie podpiszemy teraz umowy, bo nie wiem, co mnie czeka”. „Pani Kasiu, przełóżmy tę sukcesję. Teraz skupiam się na rodzinie i ratowaniu...
7 sposobów na posty w social mediach
Każdy, kto
prowadzi profil w mediach społecznościowych, szuka świętego graala. Czyli
sposobu na to, żeby posty generowały jak największe zasięgi i zaangażowanie,
ale przede wszystkim, żeby zdobywały...
Co powstrzymuje agentów przed pozyskiwaniem klientów w social mediach
Przez
ostatnie dwa tygodnie przeszkoliłem zdalnie ponad 500 agentów
ubezpieczeniowych. Punktem wyjścia była nagła potrzeba zdobycia wiedzy, jak
pozyskiwać klientów przez media społecznościowe.
Z dyrektorami struktur sprzedażowych...
Wzmacnianie motywacji własnej
W sprzedaży czynności, które musimy
wykonywać, dzielą się na trzy kategorie: przyjemne-pożyteczne,
nieprzyjemne-niepożyteczne i nieprzyjemne-pożyteczne. Czynności z pierwszej
kategorii robią się same, druga kategoria to bezsensowne czynności,...