Inspiracje - Strona 46 z 100 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

PR brokerów – jak to robić?

Komunikacja brokerów powinna odzwierciedlać ducha działalności, czyli być użyteczna z perspektywy klientów, bliska im i reprezentować ich interesy. Trzeba wejść w buty klienta. Długo zastanawiałem...

Tchnij życie w swoje pomysły

Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to,...

Razem, nie osobno…

Osobno – Razem. Takie oto hasło przyświecało XXV jubileuszowemu Kongresowi Brokerów w Mikołajkach. Hasło nieco prowokacyjne, dające do myślenia, a odnoszące się do… niepewnych...

Firma nie musi być cyberbezbronna

Wyciek tajnych danych z Pentagonu, a następnie ataki na systemy największych polskich banków i PZU po raz kolejny zwróciły uwagę na kwestie bezpieczeństwa. Takich...

Skąd bierze się niechęć do rozmów o ubezpieczeniach?

Chyba nikt poza agentami nie wstaje rano z myślą, co by tu dzisiaj ubezpieczyć. Większość klientów interesuje się polisą dopiero w dwóch kluczowych momentach...

Jak Parkinson, Eisenhower i plastikowy pomidor mogą pomóc w pracy agenta

Czy kiedykolwiek czułeś, że czas działa przeciwko tobie? Zadania wydają się nigdy nie kończyć, a terminy zaskakują. Telefon nie przestaje dzwonić, e-maile zalewają skrzynkę...

Potencjał ubezpieczeń wśród samozatrudnionych

Jednoosobowe działalności, a dokładniej mówiąc samozatrudnieni. Kim są? To m.in. lekarze, fizjoterapeuci, prawnicy, biura księgowe, duża większość pracowników branży IT, handlowcy. Czy mamy świadomość,...

Jak w szybki sposób rozpoznać zmotywowaną osobę

Sukces jest ściśle powiązany z energią wewnętrzną. Spróbujmy stworzyć obraz człowieka z motywacją. Jak wygląda taka osoba i jak się zachowuje? Po pierwsze, musimy wziąć...

Nie zlecaj prowadzenia twojego fanpage’a

Dlaczego po latach odmawiam prowadzenia na FB strony poświęconej ubezpieczeniom innej osobie w zamian za wynagrodzenie? Dlaczego ty nie powinieneś też zlecać tego komuś...

Szybkością organizacji usług można konkurować

Produkty ubezpieczeniowe gwarantujące organizację i finansowanie usług związanych z ruchem, także turystycznym, ale również użytkowaniem nieruchomości (home assistance) ewoluują, zmieniają i dynamizują rynek w...
18,475FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie