Banki i ubezpieczyciele w polityce klimatycznej
W kolejnej polskiej edycji raportu EY Global Climate Risk Disclosure Barometer zaprezentowano stan informowania o kwestiach klimatycznych przez liderów naszej gospodarki.
Przeanalizowano niemalże 60 raportów...
Nie narażaj danych swoich klientów
W dobie cyfryzacji oraz pandemii oszuści internetowi wspinają się na wyżyny, próbując wykraść od ciebie i innych różne dane. Od prostych SMS-ów, które każdy...
Dlaczego warto spotykać się przy piwie
Konferencje dla branży ubezpieczeniowej są ciekawe. Podobnie rzecz się ma ze szkoleniami – zarówno offline, jak i online. Niezależnie jednak od tych dwóch formuł...
Jak podczas wdrażania agenta dbać o jego nawyki
Każda osoba, która zmagała się z tematem nawyków w życiu prywatnym, wie, jak silny wpływ mają one na jego jakość. Głównie zmagamy się z...
Sukcesja to sposób na budowę wielopokoleniowego dobrobytu
W poprzednich artykułach wskazaliśmy wiele ryzyk finansowych, z jakimi zetknie się klient lub jego najbliżsi w związku z brakiem odpowiednio przygotowanego planu sukcesji. Wierzymy,...
Dzwonić, pisać, chodzić czy networkować?
Najczęstszym w ubezpieczeniach pomysłem na poznanie potencjalnego klienta jest dzwonienie do niego, budowanie marki osobistej w internecie, a jeśli ktoś działa w branży dłużej...
95% niepewności, 6% matematyki
Coś się nie zgadza w tytule, prawda? Dodawanie powinno dać inny wynik. Popełniłem błąd. Niby normalna rzecz, błędy się zdarzają. Błądzić jest rzeczą ludzką....
Latem jest sezon na owoce, podróże i travelki
Z wakacjami nieodłącznie kojarzą nam się ubezpieczenia typu travel. Coś się jednak zmieniło w dobie pandemii Covid-19. Klienci chętniej sięgają po dobrowolne ubezpieczenia turystyczne.
Obecnie...
Skąd brać pomysły na wpisy do mediów społecznościowych?
Prowadzenie profilu agenta ubezpieczeniowego w social mediach to wymagające zajęcie. Należy stale myśleć o nowych treściach, które będą interesujące i angażujące dla odbiorców, a...
Dlaczego opłaca się budować wizerunek?
Część firm tworzących rynek usług ubezpieczeniowych postrzega działania wizerunkowe jako niezbyt istotny dodatek do tych aktywności, które składają się na „prawdziwy biznes”. To duży...