Drugie spotkanie praktyków
30 lipca w Airport Hotel Okęcie w Warszawie odbyła się druga już konferencja Polskiego Stowarzyszenia Rekomendowanych Doradców Ubezpieczeniowych. Wybór terminu w samym środku lata,...
NNW dla dziecka to dopiero wstęp do sprzedaży
Wielu rodziców we wrześniu poszukuje ubezpieczenia NNW dla swojego dziecka. Coraz częściej decydują się na zakup takiej polisy u agenta zamiast w szkole. To...
Trzy największe zagrożenia rozwoju sieci sprzedaży
Własna sieć sprzedaży to z jednej strony wspaniały pomysł na rozwój bazy klientów. Z drugiej strony to jednak spore wyzwanie (czasami utrapienie) dla osób...
Ubezpieczenie, które wypłaci za samobójstwo
Samobójstwa to poważny w Polsce problem społeczny, a statystyki są niepokojące. Przyczyn samobójstw upatruje się głównie w chorobach i zaburzeniach psychicznych, nieporozumieniach i przemocy...
Daj dziecku szansę
Żyjemy w pięknych czasach technologii. Internet na dobre zagościł już w naszym życiu. Używamy go przy każdej okazji i za pomocą wielu codziennych przedmiotów....
Prawdziwe doradztwo zaczyna się tam, gdzie kończy się sprzedaż
Świat multiagentów ciągle się zmienia. W realiach dynamicznie działającej konkurencji, ogólnodostępnego internetu, ogromnego wyboru produktów, ale i wielu kanałów sprzedaży, musimy skutecznie rozwijać swoje...
Od czego zacząć pracę z obiekcjami klientów
Zastrzeżenia i obiekcje klienta wysuwane podczas rozmowy handlowej są naturalnym elementem procesu podejmowania decyzji. Gdy klient zgłasza obiekcje, wymaga to od nas przede wszystkim...
Motywacja przy użyciu ubezpieczenia z funduszem
Pracowników można motywować do lepszej, wydajniejszej pracy i kreatywności różnymi sposobami. Podpowiadać nie będę, bo każdy pracodawca czyni to w swoim przekonaniu najlepiej. Jedni...
Towarzystwo niesłusznie wykluczyło swoją odpowiedzialność
O realizację gwarancji zawartych w umowie ubezpieczenia należy walczyć do końca. Ważne są: dowody, argumentacja, zeznania świadków, opinie biegłych i dobry prawnik reprezentujący interesy...
Jak zaplanować motywowanie sieci sprzedaży
Słowo motywacja w sprzedaży ubezpieczeń jest bardzo ważne. Jego znaczenie jest zależne od tego, kto i kogo chce motywować. Zanim omówimy różne rodzaje motywacji,...