Jeszcze więcej prostych technik zamknięcia sprzedaży
Bez zastrzeżeń klienta nie ma prawdziwej sprzedaży. Z drugiej jednak strony wystarczy czasem tylko jedno, które utkwi w jego głowie, i prawdopodobnie uniemożliwi sprzedaż.
Gdy...
Jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych w 2023 roku
Zachowania konsumentów się zmieniają. Miejsca w internecie, gdzie klienci ubezpieczeniowi spędzają czas – również. A to o uwagę tych osób walczymy. Najpierw są „publicznością”,...
Ubezpieczyciel „C” zgłosi mnie do KRD
To przykład złej komunikacji ubezpieczyciela z klientem. Każdemu bowiem może zdarzyć się przeoczenie, czeski błąd przy regulowaniu zobowiązania z tytułu umowy ubezpieczenia, w tym...
Zaufaj mi, jestem agentem
Przeglądając wyroki sądowe, natrafiłem na sprawę o szczególnym charakterze. Była ona poniekąd skutkiem zaufania, jakim klientka obdarzyła pośrednika od wszystkiego – ubezpieczeń, funduszy inwestycyjnych,...
Jak zwiększyć zaangażowanie współpracownika w realizację zadań
Jedno z najczęstszych narzekań menedżerów, jakie słyszę, dotyczy problemu niskiego zaangażowania współpracowników. Osoby zarządzające mają wrażenie, że wszystko jest na ich głowie. Muszą myśleć...
Jak ustrukturyzować procesy w głowie agenta
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, gdzie presja i oczekiwania są wysokie, kluczowe staje się nie tylko posiadanie odpowiedniej wiedzy i kompetencji, ale również umiejętność...
Dłuższa praca – obowiązek czy przywilej
Starzenie się
polskiego społeczeństwa jest faktem. Nikłym pocieszeniem jest, że podobne
problemy przeżywają i inne kraje nie tylko w Europie, ale i na świecie.
Zwiększająca się liczba...
Proaktywność oznacza oswojenie systematyczności
Nadszedł czas na omówienie drugiego filaru mojej filozofii pracy, którym jest proaktywność. Brzmi dobrze, prawda? Takie już mamy zwariowane czasy, że wszystko, co zawiera...
Fatalities, czyli ofiary śmiertelne
Fatality to słówko, które słusznie kojarzy się z czymś fatalnym, a konkretnie oznacza śmiertelną ofiarę wypadku lub działań wojennych.
Podobne do polskiego przymiotnika bywa z...
Prosty sposób na opory sprzedażowe agenta
Każdy menedżer, który zarządza zespołem sprzedażowym, spotkał się z sytuacją, w której doradcy unikali wykonywania pewnych czynności. Staje się to problemem, kiedy te pomijane...