Ubezpieczenia rowerowe – na razie nieobowiązkowe
Ubezpieczenia rowerowe zyskują na popularności, zwłaszcza w sezonie wiosenno-letnim. Analiza aktywności w mediach społecznościowych ujawnia, że rowerzyści właśnie wtedy najczęściej poszukują informacji o polisach...
Droga do skutecznej transformacji cyfrowej
W obliczu rosnącego zapotrzebowania na transformację cyfrową wiele organizacji decyduje się na współpracę z zewnętrznymi dostawcami IT w celu skutecznego wdrożenia nowych rozwiązań.
Często oczekuje...
Jak reagować, kiedy klient skupia się na cenie
Każdy potencjalny klient ma jakieś główne zastrzeżenia lub obawy, które musisz „wyjąć” mu z głowy i położyć na stole, a następnie się z nimi...
Zima zaskoczyła korpo-drogowców
Jestem pewien, że każdy chciałby, aby firma, w której pracuje, była sprzyjającym środowiskiem. Miejscem, gdzie lubi spędzać czas, wykonując swoje zadania. Chciałby również, aby...
Uwaga, brzydkie słowa
Miejsce, w którym nie
spodziewasz się spotkać zaprzyjaźnionego szefa ogólnopolskiej multiagencji, to
bar u podnóża Łysej Góry. Ty z plecakiem i porcją pierogów, a on z...
Co wpływa na rozwój twojej sprzedaży
W sprzedaży najbardziej niebezpieczny jest moment, w którym przyzwyczajasz się do swojego poziomu sprzedaży i przestajesz myśleć o jego rozwoju. Znam wiele osób z...
Dłuższa praca – obowiązek czy przywilej
Starzenie się
polskiego społeczeństwa jest faktem. Nikłym pocieszeniem jest, że podobne
problemy przeżywają i inne kraje nie tylko w Europie, ale i na świecie.
Zwiększająca się liczba...
Sprzedaż i zarządzanie w branży ubezpieczeniowej
Na jakość komunikacji składa się wiele elementów. Możemy je podzielić na komunikację werbalną i mowę ciała. W ramach komunikacji werbalnej mamy podział na treść...
Podstawowe zasady sprzedaży ubezpieczeń w firmach
W sprzedaży oprócz aktywności i nastawienia
handlowca liczy się jeszcze jeden bardzo ważny parametr – jakość i potencjał
klienta. Każdy z nas marzy o wielkich klientach,...
Ryzykonomia. Lampart i inne strachy
„Strach przed lampartem jest jego siłą”, pisał poeta. „Giełda tym różni się od domu wariatów, że ją zamykają po południu”, dzielił się przemyśleniami nieznany...