Inspiracje - Strona 52 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak zapanować nad własną emeryturą?

Wszystko wskazuje na to, że przyjęty przez Sejm rządowy projekt ustawy o Centralnej Informacji Emerytalnej (CIE) wejdzie w życie, co oznacza, że wszyscy Polacy...

O biznesie, liderach i czekoladzie

Każdy z nas kiedyś był na szkoleniu z jakimś coachem, trenerem biznesu lub innym „czarodziejem”, prawda? Najczęściej są to ludzie, których zapraszamy, gdy już...

Na czym się skupić, chcąc osiągnąć sukces zawodowy

Czynników wpływających na nasz rozwój jest wiele. Jednak niektóre z nich są kluczowe i w znaczącym stopniu wpływają na to, w jakiej sytuacji się...

Underlyer, czyli to, co leży pod kolejnymi warstwami pokrycia

W anglojęzycznym obszarze ubezpieczeń funkcjonuje pojęcie „wieży ubezpieczeniowej” (Insurance Tower), której poszczególne „piętra” tworzą kolejne warstwy pokrycia, zaczynając od polisy podstawowej (Underlyer) poprzez kolejne...

Rowerem do klienta?

A jakże! Nic nie stoi na przeszkodzie, gdy jest się proeko, gdy warunki atmosferyczne na to pozwalają, a przepisy podatkowe umożliwiają odliczenie zakupu roweru...

Kompendium wiedzy o zaangażowaniu

Zaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu...

W obliczu nieustannego przepływu

W epoce, gdy technologiczne innowacje przyspieszają z dnia na dzień, a społeczne i ekonomiczne paradygmaty są w ciągłym ruchu, zmiana stała się nową normą....

Wycofaj się we właściwym czasie

Zwycięzcy nigdy nie rezygnują, a ten, kto rezygnuje, nigdy nie wygrywa! Wielu z nas to stwierdzenie tak głęboko zakorzenione w naszej kulturze wzięło za...

Zacznij rok od analizy swoich działań i stylu pracy

Początek roku to dobry moment na podsumowanie wyników swojej pracy. Dzięki temu można zaplanować działania, które pomogą zwiększyć naszą efektywność. W przypadku roli menedżera...

Lojalny klient na wagę złota

Dostawcy produktów i usług nie tylko chcą pozyskać nowych odbiorców, ale coraz częściej poświęcają czas i pieniądze, aby utrzymać tych, którzy już kupują ich...
18,062FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie