Bank przysług – czym jest i kiedy może się przydać?
Na rynku ubezpieczeniowo-finansowym jest ogromna rotacja. Myślę, że dużo większa niż w innych branżach. Dlatego szczególnie tutaj trzeba stale zasilać swoje konto w banku...
Dlaczego twoje argumenty słabo przekonują innych
Jest wiele umiejętności, które powinno się posiadać, żeby dawać sobie radę w życiu prywatnym i zawodowym. Na przykład warto mieć szeroką wiedzę ekspercką, która...
Obyś żył w ciekawych czasach
Gdy powstaje ten artykuł, mamy pełnię lata i środek wakacji. Z punktu widzenia biznesu okres ten wydaje się spokojniejszy od wcześniejszej i późniejszej części...
Czy już czas się bać?
Czuję się wyróżniona. Jedna z pierwszych w Polsce bezobsługowych Żabek mieści się w tym samym budynku co redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”. Żeby wejść do środka,...
Czy e-mail marketing jeszcze żyje?
Praktycznie każdy z nas wykorzystuje e-maile w swojej pracy. Wysyłamy oferty, kalkulacje, zapytania, przypomnienia do klientów. A co, jeśli powiem ci, że robisz to...
Polisa z UFK a PIT
Polisy z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi są nie lada problemem dla wielu ubezpieczycieli, którzy zmuszeni są uczestniczyć w procesach sądowych wskutek wnoszenia pozwów indywidualnych, ale...
Ciemniejsze strony pracy zdalnej
Praca zdalna miała być antidotum na ograniczenia w wykonywaniu pracy w formie tradycyjnej spowodowane pandemią. Spełniła pokładane w niej nadzieje w znacznym stopniu, zdobyła...
Zawalczmy o wizerunek i autorytet
Rozwijająca się dynamicznie sprzedaż ubezpieczeń za pośrednictwem wielu kanałów dystrybucji pociągnęła za sobą liczne zmiany, których nie da się nie zauważyć. Jedną z nich...
Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje
W szybko zmieniającym się świecie liczy się elastyczne myślenie, zdolność do analizy przyjętych założeń i pozbywanie się nieaktualnych informacji. Dlatego warto przemyśleć to, co...
Jak zwiększyć swoją skuteczność sprzedażową
Warto czasami zastanowić się nad tym, dlaczego ogólna opinia o osobach zajmujących się sprzedażą nie jest najlepsza. Wielu potencjalnych klientów, niezależnie od tego, czy...