Inspiracje - Strona 7 z 51 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Reklamacja skierowana do ubezpieczyciela

Ustawa z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym określa zasady rozpatrywania reklamacji przez podmioty rynku...

Ubezpieczenia rowerowe – na razie nieobowiązkowe

Ubezpieczenia rowerowe zyskują na popularności, zwłaszcza w sezonie wiosenno-letnim. Analiza aktywności w mediach społecznościowych ujawnia, że rowerzyści właśnie wtedy najczęściej poszukują informacji o polisach...

Była sobie etyka

Kilka dni temu, będąc na spotkaniu grupy, której jestem częścią, zauważyłem moją koleżankę, która siedziała wpatrzona w telefon. Jedną z zasad naszej grupy jest...

Cel to przygoda, a nie finał

Większość z nas pragnie osiągnąć coś wielkiego – zdobyć wymarzoną pracę, schudnąć, napisać książkę. Problem polega na tym, że często utykamy w przekonaniu, że...

Nie muszę się skupiać na swoim ego

Rozmowa z Jakubem Jabłońskim, senior dyrektorem Agencji w Pru*, Oddział Gdańsk Aleksandra E. Wysocka: – Jakubie, jesteś dziś w Pru, masz dużą strukturę. Jaką część...

Praktyczne wskazówki do prezentowania rozwiązań

Stosowanie próbnych zamknięć w trakcie prezentacji pozwala uzyskać opinie zwrotne. Próbne zamknięcia nazywa się czasem „zamknięciami kontrolnymi”, gdyż dzięki nim kontrolujesz swoje dotychczasowe postępy. Niektórzy...

Czy ryzyk cybernetycznych naprawdę nie można ubezpieczyć?

Kongres Brokerów to nie tylko okazja do spotkań ze znajomymi z branży, ale także przyczynek do refleksji o funkcjonowaniu rynku ubezpieczeniowego. Ponieważ przez kilka...

Broker kontra terminator

Czy sztucznej inteligencji należy się obawiać? Czy sztuczna inteligencja wstrząśnie branżą pośrednictwa ubezpieczeniowego i zagrozi jej „czynnikowi ludzkiemu”? W skrócie – czy przez rozwój...

Równowaga w życiu, życie w równowadze

Rozmowa z Dominikiem Makowskim, konsultantem Pru*, Oddział Toruń Aleksandra E. Wysocka: – Dominiku, pierwsze pytanie nie jest zaskoczeniem, bo zadajemy je każdemu, kto odnosi sukcesy...

Co zrobić, kiedy klient chce porównać ofertę?

Zajmując się sprzedażą ubezpieczeń, napotykamy dwa poważne wyzwania: konieczność pobudzenia potrzeby klienta i chęć porównania naszej oferty z konkurencją. Potencjalny klient, któremu przedstawi się...
18,475FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie