Reklamacja skierowana do ubezpieczyciela
Ustawa z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym określa zasady rozpatrywania reklamacji przez podmioty rynku...
Ubezpieczenia rowerowe – na razie nieobowiązkowe
Ubezpieczenia rowerowe zyskują na popularności, zwłaszcza w sezonie wiosenno-letnim. Analiza aktywności w mediach społecznościowych ujawnia, że rowerzyści właśnie wtedy najczęściej poszukują informacji o polisach...
Była sobie etyka
Kilka dni temu, będąc na spotkaniu grupy, której jestem częścią, zauważyłem moją koleżankę, która siedziała wpatrzona w telefon. Jedną z zasad naszej grupy jest...
Cel to przygoda, a nie finał
Większość z nas pragnie osiągnąć coś wielkiego – zdobyć wymarzoną pracę, schudnąć, napisać książkę. Problem polega na tym, że często utykamy w przekonaniu, że...
Nie muszę się skupiać na swoim ego
Rozmowa z Jakubem Jabłońskim, senior dyrektorem Agencji w Pru*, Oddział Gdańsk
Aleksandra E. Wysocka: – Jakubie, jesteś dziś w Pru, masz dużą strukturę. Jaką część...
Praktyczne wskazówki do prezentowania rozwiązań
Stosowanie próbnych zamknięć w trakcie prezentacji pozwala uzyskać opinie zwrotne. Próbne zamknięcia nazywa się czasem „zamknięciami kontrolnymi”, gdyż dzięki nim kontrolujesz swoje dotychczasowe postępy.
Niektórzy...
Czy ryzyk cybernetycznych naprawdę nie można ubezpieczyć?
Kongres Brokerów to nie tylko okazja do spotkań ze znajomymi z branży, ale także przyczynek do refleksji o funkcjonowaniu rynku ubezpieczeniowego. Ponieważ przez kilka...
Broker kontra terminator
Czy sztucznej inteligencji należy się obawiać? Czy sztuczna inteligencja wstrząśnie branżą pośrednictwa ubezpieczeniowego i zagrozi jej „czynnikowi ludzkiemu”? W skrócie – czy przez rozwój...
Równowaga w życiu, życie w równowadze
Rozmowa z Dominikiem Makowskim, konsultantem Pru*, Oddział Toruń
Aleksandra E. Wysocka: – Dominiku, pierwsze pytanie nie jest zaskoczeniem, bo zadajemy je każdemu, kto odnosi sukcesy...
Co zrobić, kiedy klient chce porównać ofertę?
Zajmując się sprzedażą ubezpieczeń, napotykamy dwa poważne wyzwania: konieczność pobudzenia potrzeby klienta i chęć porównania naszej oferty z konkurencją. Potencjalny klient, któremu przedstawi się...