Inspiracje - Strona 60 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Planujemy sprzedaż w roku 2022!

Ambiwalencja uczuć. Rozterki doradztwa. Miłość i nienawiść. Bezpieczeństwo i pozory. Przez ostatni rok prowadzenia wydarzeń na naszym facebookowym Życiu w Multi, spotkań na sali...

OFA: Bądźmy partnerami

Prowadzę multiagencję w Policach. Patrzę na pracę agencyjną trochę z innej perspektywy, ponieważ większość umów, które posiadam z towarzystwami ubezpieczeniowymi, jest podpisana bezpośrednio z...

Jak prowadzić spotkanie rozwojowe ze swoim współpracownikiem

Zastanówmy się przez chwilę, jak wygląda typowy codzienny kontakt menedżera i jego współpracownika. Zazwyczaj ich rozmowy dotyczą tematów bieżących, takich jak: plan działań w...

Ile pozytywnych opinii w Google potrzebujesz, by zapewnić sobie zaufanie klientów?

Gdy na rynku dostępna była bardzo ograniczona liczba produktów, kierowaliśmy się różnicą wśród ich właściwości lub w cenie. Dziś, kiedy na półkach sklepowych (lub...

Zrównoważone ubezpieczenia?

Ubezpieczyciele tworzą strategie zrównoważonego rozwoju, co jest chwalebne. Konsultują się przy tym z interesariuszami, co też jest chwalebne. Pytanie brzmi, w jaki sposób połączyć...

Moc dowodu społecznego

W ostatnim artykule pisałam, że wrzesień był miesiącem wzmożonej sprzedaży ubezpieczeń NNW dziecka. W tym roku podjęłam wyzwanie i mocno ukierunkowałam swoje działania w...

Typowe błędy w próbach rozwijania sprzedaży

Raz na jakiś czas zderzam się z poglądem, że sprzedaż jest czynnością niewymagającą specjalnego przygotowania i umiejętności. Zaskakujące jest to, że zbliżone opinie mają...

Cztery metody na zwiększenie sprzedaży poprzez ograniczanie błędów myślenia

Słyszałeś kiedyś o katastrofie promu Challenger? NASA pozwoliło na start wahadłowca z problemową uszczelką rakiety SRB. Problem z uszczelkami rakiet SRB był już wtedy...

Potencjał rekrutacji online

Sporo już napisano na temat zdalnej obsługi klienta. Rozmowy przez internet obecnie nikogo nie dziwią. Pracuję na rynku finansowym dziewięć lat, a agencja, z...

Jak pisać skuteczne e-maile do klientów

Na co zwrócić szczególną uwagę w korespondencji e-mailowej? Jak sprawić, żeby nasz e-mail został odczytany, a przekaz, który wysyłamy, odpowiednio zinterpretowany i wykonany? Ostatnio...
18,060FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie