Planujemy sprzedaż w roku 2022!
Ambiwalencja uczuć. Rozterki doradztwa. Miłość i nienawiść. Bezpieczeństwo i pozory. Przez ostatni rok prowadzenia wydarzeń na naszym facebookowym Życiu w Multi, spotkań na sali...
OFA: Bądźmy partnerami
Prowadzę multiagencję w Policach. Patrzę na pracę agencyjną trochę z innej perspektywy, ponieważ większość umów, które posiadam z towarzystwami ubezpieczeniowymi, jest podpisana bezpośrednio z...
Jak prowadzić spotkanie rozwojowe ze swoim współpracownikiem
Zastanówmy się przez chwilę, jak wygląda typowy codzienny kontakt menedżera i jego współpracownika. Zazwyczaj ich rozmowy dotyczą tematów bieżących, takich jak: plan działań w...
Ile pozytywnych opinii w Google potrzebujesz, by zapewnić sobie zaufanie klientów?
Gdy na rynku dostępna była bardzo ograniczona liczba produktów, kierowaliśmy się różnicą wśród ich właściwości lub w cenie. Dziś, kiedy na półkach sklepowych (lub...
Zrównoważone ubezpieczenia?
Ubezpieczyciele tworzą strategie zrównoważonego rozwoju, co jest chwalebne. Konsultują się przy tym z interesariuszami, co też jest chwalebne. Pytanie brzmi, w jaki sposób połączyć...
Moc dowodu społecznego
W ostatnim artykule pisałam, że wrzesień był miesiącem wzmożonej sprzedaży ubezpieczeń NNW dziecka. W tym roku podjęłam wyzwanie i mocno ukierunkowałam swoje działania w...
Typowe błędy w próbach rozwijania sprzedaży
Raz na jakiś czas zderzam się z poglądem, że sprzedaż jest czynnością niewymagającą specjalnego przygotowania i umiejętności. Zaskakujące jest to, że zbliżone opinie mają...
Cztery metody na zwiększenie sprzedaży poprzez ograniczanie błędów myślenia
Słyszałeś kiedyś o katastrofie promu Challenger? NASA pozwoliło na start wahadłowca z problemową uszczelką rakiety SRB. Problem z uszczelkami rakiet SRB był już wtedy...
Potencjał rekrutacji online
Sporo już napisano na temat zdalnej obsługi klienta. Rozmowy przez internet obecnie nikogo nie dziwią. Pracuję na rynku finansowym dziewięć lat, a agencja, z...
Jak pisać skuteczne e-maile do klientów
Na co zwrócić szczególną uwagę w korespondencji e-mailowej? Jak sprawić, żeby nasz e-mail został odczytany, a przekaz, który wysyłamy, odpowiednio zinterpretowany i wykonany? Ostatnio...