Inspiracje - Strona 64 z 88 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Prawdziwa wartość portfela klientów

Każdego dnia pędzimy na złamanie karku, by wykonać plan, załatwić sprawy, osiągnąć cele, zarobić więcej, a czasem jeszcze więcej wydać. Wyścig ten odczuwamy szczególnie...

Skorzystaj z możliwości współpracy

Czasami zadajemy sobie pytanie, czy zajmować się wszystkim, czy może wchodzić w specjalizację produktu. Albo jakiego dokładnie klienta chcemy obsługiwać. Poznałem kilkunastu prawników, doradców...

Podstawowe metody wpływu na innych ludzi (2)

W poprzednim artykule zacząłem omawiać metody wpływania na innych ludzi. Dziś kontynuujemy ten wątek. Przypomnę, że omówiliśmy trzy metody: zasadę rewanżu, zasadę kontrastu i...

Przypadek czy przemyślana strategia?

Za wynikami każdego menedżera sprzedaży stoją ludzie z jego zespołu. Jeżeli więc to ci, których on dobiera, tworzą jego sukces, dlaczego tak wielu menedżerów...

Ulepszenie jakości ochrony

Coverage enhancements to te elementy polisy, których zadaniem jest ulepszenie jakości ochrony ubezpieczeniowej. W tym określeniu mogą zawierać się dodatkowe klauzule, specjalne warunki, zniesienie...

Dwie najważniejsze zasady zarządzania zespołem sprzedaży

„Panie Janie, mamy dla pana pewną propozycję. Ponieważ od wielu lat sprzedaje pan świetnie ubezpieczenia i zna się pan na tym jak mało kto,...

Wstaliśmy z kolan i stanęliśmy w kolejkach

Każdy z nas, kto ma bliski kontakt z klientem i służy pomocą przy realizacji roszczeń, wie, że ich skala narasta z tygodnia na tydzień....

Blisko siebie i blisko klientów

Minęło niemal 91% roku 2022. Wszystko, co przemija, wprawia człowieka w pewien rodzaj zadumy, choć może lepiej nazwać to refleksją. Czy mogłem zrobić coś...

Jakich błędów nie popełnię w przyszłym roku

Jeśli chodzi o błędy, jestem ich praktykiem i profesjonalistą w tym zakresie. Ciekawią mnie, lubię je i wciąż niezmiennie się nimi interesuję. Popełniam je...

PR brokerów – jak to robić?

Komunikacja brokerów powinna odzwierciedlać ducha działalności, czyli być użyteczna z perspektywy klientów, bliska im i reprezentować ich interesy. Trzeba wejść w buty klienta. Długo zastanawiałem...
18,121FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie