Agent od życia, czyli kto?
Coraz częściej słyszysz o tym, żeby sprzedawać ubezpieczenia na życie. Menedżerowie i towarzystwa ubezpieczeń mocno idą w tym kierunku. „To jest twoja przyszłość”, „nasycaj...
Wiek krytyczny 60+
Korzystam z pakietu medycznego w firmie ubezpieczeniowej, z którą mam przyjemność współpracować. Sięgam po dostępne usługi medyczne w sytuacjach, gdy rzeczywiście jest taka potrzeba....
Uważaj na regułę niedostępności
Reguła niedostępności jest opisywana w psychologii od dawna. Profesor Robert Cialdini włączył ją do swego katalogu reguł wywierania wpływu opisanego w książce Wywieranie wpływu...
50+ przeszkoda czy zaleta? Zawodowa przyszłość Polek z pokolenia silver
Jaka jest Polka po pięćdziesiątce? Jak odbiera siebie i jakie ma priorytety? Obecna sytuacja jasno pokazuje, że jesteśmy zaangażowane, oddane i potrafimy zorganizować się...
Nie czekaj na życie po pandemii, bierz je teraz w swoje ręce
Dwa lata temu, u progu pandemii Covid-19, wydawało się, że klienci oszaleją wręcz na punkcie ubezpieczeń na życie. Jednak z moich osobistych doświadczeń wynika,...
Powody, dla których klienci (nie) kupują grupówki
W opublikowanych po trzech kwartałach 2021 r. danych PIU podała, że Polacy otrzymali w tym czasie ponad 30 mld zł odszkodowań i świadczeń ubezpieczeniowych....
Niezbędne dane dają wartościowe rozwiązania
Z jakiegoś niewyjaśnionego powodu agenci ubezpieczeniowi sami utrudniają sobie pracę. Jadą 40 minut na spotkanie, zadają masę dziwnych pytań, nadużywają gościnności przez dwie godziny,...
Ile assistance damy radę sprzedać, a może jednak trochę ochrony ubezpieczeniowej?
Ten rok rozpoczął się dla nas w Certo Broker wyjątkowo intensywnie i pracowicie, dzięki temu mamy sporo spostrzeżeń dotyczących trendów w grupówkach 2022.
Trendy wśród...
Trzy obszary wspierania sprzedaży ubezpieczeń na życie i zdrowie
Ubezpieczenia życiowe i zdrowotne odgrywają coraz większą rolę – rośnie liczba zainteresowanych klientów i przypis ze składki rocznej, imponuje również suma świadczeń wypłaconych z...
Jak ważne jest doświadczenie klienta?
O tym, co kształtuje doświadczenia konsumentów, traktuje raport Customer ExperienceDrivers – badanie Deloitte we współpracy z firmą Medallia. Raport udziela odpowiedzi na pytanie postawione...