Inspiracje - Strona 67 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Motywatory zakupowe klienta

Dlaczego klienci kupują? Dlaczego klient miałby kupić właśnie od ciebie? To standardowe pytanie, które zadajemy sobie jako handlowcy. Oczywiście odpowiedź jest bardzo złożona, ale...

Metoda odwróconych celów

Wyobraźmy sobie, że w rozmowie biznesowej podwładny mówi przełożonemu, jaką wartość lub liczbę nowych produktów może sprzedać w trakcie kampanii i te liczby są...

Łabędzie czarne i prawdopodobne

O czarnych łabędziach pisaliśmy już na łamach wielokrotnie, bo to temat nieustannie modny i z natury swej tajemniczy. A że to ryzyka zupełnie nieprzewidywalne...

Jak przygotować wartościową ofertę ubezpieczenia grupowego?

Produkt ubezpieczenia grupowego jest wielowarstwowy. Już pierwszy, najprostszy podział na segment małych klientów i dużych grup niesie za sobą konsekwencje dla doradcy ubezpieczeniowego i...

Rekrutować i nie zwariować

Rekrutacja niejednemu zarządzającemu spędza sen z powiek. To temat bardzo aktualny w każdej firmie ubezpieczeniowej. Osobiście nie spotkałam się z menedżerem, który nie byłby...

Wyznaczanie celów owocnym początkiem grywalizacji

Przygotowując się do wdrażania nowego produktu, każda firma powinna oszacować minimalną wielkość sprzedaży – jej określony poziom wymusza polityka sprzedaży. To oczywiste działanie biznesowe...

Ciemna strona rekomendacji

Dobrze się zrozummy. Tytuł jest przewrotny, bo nie chodzi mi o to, że jest jakaś strona rekomendacji w biznesie, którą rządzi Dark Lord of...

Dlaczego oni mówią, a nie my?

Jak co roku w czerwcu, także w 2021 r. odbył się kongres międzynarodowego stowarzyszenia mistrzów ubezpieczeń – Million Dollar Round Table. Drugi rok z...

Od czego zależy finalizacja sprzedaży

Z moich obserwacji wynika, że poziom konkurencyjności w Polsce jest chyba jednym z najwyższych w Europie, jeśli nie na świecie. W każdej branży firmy...

Rekrutacja przez rekomendacje

Od miesięcy obserwujemy wyraźny spadek skuteczności w zakresie pozyskiwania kandydatów przy pomocy popularnych portali rekrutacyjnych. Najbardziej miarodajnym parametrem oceny jest liczba CV spływających na...
18,060FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie