Inspiracje - Strona 67 z 91 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Typowe błędy w próbach rozwijania sprzedaży

Raz na jakiś czas zderzam się z poglądem, że sprzedaż jest czynnością niewymagającą specjalnego przygotowania i umiejętności. Zaskakujące jest to, że zbliżone opinie mają...

Cztery metody na zwiększenie sprzedaży poprzez ograniczanie błędów myślenia

Słyszałeś kiedyś o katastrofie promu Challenger? NASA pozwoliło na start wahadłowca z problemową uszczelką rakiety SRB. Problem z uszczelkami rakiet SRB był już wtedy...

Potencjał rekrutacji online

Sporo już napisano na temat zdalnej obsługi klienta. Rozmowy przez internet obecnie nikogo nie dziwią. Pracuję na rynku finansowym dziewięć lat, a agencja, z...

Jak pisać skuteczne e-maile do klientów

Na co zwrócić szczególną uwagę w korespondencji e-mailowej? Jak sprawić, żeby nasz e-mail został odczytany, a przekaz, który wysyłamy, odpowiednio zinterpretowany i wykonany? Ostatnio...

Bądź o krok przed

Dziś słowo o PR i prospektingu, czyli kolejnych działaniach w ramach proaktywności. Działania na rzecz poszerzania bazy klientów bywają często trywializowane i przez to...

Co chcemy wiedzieć o planie ciągłości działania

W poprzednim artykule („GU” nr 22) przybliżyłem tematykę ciągłości działania oraz, w mojej ocenie, praktyczne podejście do opracowywania planów zachowania ciągłości biznesowej. W ciągu...

Skuteczny lejek rekrutacyjny

Choć to właśnie proces poszukiwania i pozyskiwania kandydatów jest z reguły tym najbardziej pracochłonnym, to kolejny, następujący po nim etap jest nie mniej ważny....

Jak wykorzystać metody wywierania wpływu w zarządzaniu zespołem sprzedaży

Tego, że rola menedżera zarządzającego zespołem sprzedaży nie jest łatwa, dowiadujemy się zazwyczaj wtedy, kiedy współpracownicy nie realizują naszych ustaleń, a co za tym...

Ubezpieczenie pobytu w szpitalu. Ciąża nie choroba

Ubezpieczyciele życiowi różnie definiują popularną wśród klientów umowę dodatkową pobytu w szpitalu. Różnice dotyczą zakresu, liczby dni w ciągu roku polisowego, stałych lub zmniejszających...

Jak zwiększyć swoją skuteczność sprzedażową

Warto czasami zastanowić się nad tym, dlaczego ogólna opinia o osobach zajmujących się sprzedażą nie jest najlepsza. Wielu potencjalnych klientów, niezależnie od tego, czy...
18,196FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie