Prace tynkarskie i… alkohol
Dzisiaj potworek dla osób zajmujących się branżą construction i nie tylko. Ale pozostajemy w tematach remontowo-budowlanych.
Prace tynkarskie, czyli plastering works można użyć w zdaniu...
Dlaczego warto zostać lekarzem od ubezpieczeń
Po wielu latach bycia w sprzedaży widzę ten proces zupełnie inaczej niż w pierwszej fazie mojej pracy. Wtedy myślałem głównie o tym, jak sprzedać...
Jakie jest twoje ROTI?
Przedsiębiorcy mierzą zwrot z inwestycji (ang. ROI), a powinni mierzyć również swoje ROTI, czyli zwrot z czasu – przekonywał mówca motywacyjny i trener biznesu...
Spokojny sen z portfelem inwestycyjnym
Inwestowanie to czynność wymagająca skrupulatności i przestrzegania określonych zasad. Z jednej strony narzucają one na nas pewnego rodzaju reżim, łączą się z obowiązkami, ale...
Czy sztuczna inteligencja potrafi czytać OWU?
Sztuczna inteligencja może sama prowadzić komunikację ubezpieczeń – to wciąż nieprawdziwa teza. AI jednak, dzięki umiejętności przetwarzania i upraszczania skomplikowanych informacji, ma potencjał, by...
Osobisty manifest, czyli dlaczego jestem ubezpieczeniowcem
W zeszłym roku do mojego zespołu trafiło dwóch nowych współpracowników. Z różnych miejsc, z różnych środowisk. Jeden kompletnie bez doświadczenia w sprzedaży, pracował głównie...
Przekuj trudne emocje w okazję do rozwoju
Często jesteśmy rozdarci pomiędzy dwiema „kulturami porażek”. Mówi się nam, że albo powinniśmy ich za wszelką cenę unikać, albo zaakceptować je jako nieuniknione i...
Dlaczego wstępna klasyfikacja klientów jest ważna
Chyba wszyscy jesteśmy zgodni co do tego, że żyjemy w erze informacji. Dlaczego więc liczni doradcy klienta i agenci nie starają się zdobyć jak...
Jak perfekcjonizm karmi lęk przed mówieniem po angielsku
Oferujemy optymalne rozwiązania. Dostarczamy doskonałą jakość. Przewyższamy oczekiwania szefów, klientów, akcjonariuszy. A gdy przychodzi noc, godzinami nie możemy zasnąć.
Co jeśli się wyda, że jesteśmy...
Jak skutecznie odróżnić się od konkurencji
Jednym z największych wyzwań dotyczących rozwijania sprzedaży ubezpieczeń jest walka z konkurencją. Zarówno na polu pracy pośrednika, jak i centrali towarzystw ubezpieczeniowych odpowiedź na...