Kiedy wysyłać e-maile do klientów, aby sprzedawać więcej ubezpieczeń
W swoich szkoleniach z pozyskiwania klientów ubezpieczeniowych w social mediach zawsze podkreślam, że naszym celem powinno być zdobycie danych kontaktowych. W skrócie – na...
Długoterminowy cel menedżera sprzedaży
Głównym celem osoby zarządzającej zespołem sprzedażowym jest ciągły rozwój współpracowników. W tradycyjnym modelu menedżer skupia się bardziej na kontroli wyników i zarządzaniu nimi. Motywuje...
Banki i ubezpieczyciele w polityce klimatycznej
W kolejnej polskiej edycji raportu EY Global Climate Risk Disclosure Barometer zaprezentowano stan informowania o kwestiach klimatycznych przez liderów naszej gospodarki.
Przeanalizowano niemalże 60 raportów...
SMS, który zwiększy sprzedaż z leadów ubezpieczeniowych
Marcinie, to naprawdę działa! – tak kilka dni temu powitał mnie przez telefon Marek. Marek to multiagent, dla którego pozyskuję leady ubezpieczeniowe do lekarzy....
Od czego zależy motywacja sprzedawcy
Będąc w roli trenera, dość często otrzymuję telefony z prośbą o szkolenia motywacyjne. Padają wtedy określenia typu: zmotywuj mi moich ludzi; czuję, że są...
Co to właściwie jest follow up?
Jeśli skorzystasz z popularnego internetowego tłumacza, okaże się, że słowo „follow” oznacza „podążać”, ale też „śledzić” czy „następować”. Zbitkę „follow up” tłumaczy się natomiast...
Trzy kroki do wewnętrznego spokoju
Tykający czas, liczba zadań i środowisko „instant” – agent czy menedżer może się czuć jak stodoła pełna suchego siana. Wystarczy iskra i płonie. Kiedy...
Jak wykorzystać relacje z istniejącymi klientami do zdobycia nowych
W przypadku zakupów produktów i usług coraz większą rolę odgrywają opinie klientów. Mam wrażenie, że branża ubezpieczeniowa korzysta z tej idei nad wyraz skromnie....
Rekrutacja przez rekomendacje
Od miesięcy obserwujemy wyraźny spadek skuteczności w zakresie pozyskiwania kandydatów przy pomocy popularnych portali rekrutacyjnych. Najbardziej miarodajnym parametrem oceny jest liczba CV spływających na...
Między boomerem a sigmą – czy jesteśmy gotowi na zmianę pokoleniową?
Gdy redaktorka naczelna poprosiła mnie o napisanie komentarza pokongresowego, pomyślałam, że w sumie ten napisany przeze mnie rok temu artykuł „Pssst… Brokerzy życiowi też...